Saattaa kuulostaa mielikuvitukselta

Nimetön.

Elikkä pienenä, oikeastaan nykyäänkin uskon kaikenmaailman paranormaaleihin juttuihin.

Niin elikkä pienenä meidän talomme lähettyvillä sijaitsevissa metsissä uskoin asustelevan pahan noidan, koska sellainen useampaan otteeseen minulle näyttäytyi. Sanoi olevansa jokin noita, joka tulee metsistä No ei useinkaan puhunut mitään , mutta jos puhui, ne olivat sellaista pahoihin tekoihin yllyttämistä ja uhkailuja. Myös kerran tapahtui juttu, jonka myös eräs kaverini huomasi.

Onko muilla ollut mitään vastaavaa, että pienenä olisi kokenut sellaista, joita yleensäottaen pidetään vain satujuttuina ?

5

1046

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täysin

vastaavanlaisia, mutta vasta aikuisiällä.

• aloittaja

olet kokenut vastaavanlaista, kuin minä. Oliko kokemuksissasi jokin vanhan naisen hahmo, joka välillä vain näyttäytyi, puhumatta mitään ?.

Joskus näin sen muiden ihmisten ollessa läsnä, mutta he eivät sitä nähneet, huomioineet. Aluksi luulin nähneeni vain näkyjä, kun äitini sellaista minulle oli selitellyt.

Yleensä olin yksin kun se näyttäytyi. Muistan kerran sen tulevan luokseni, erään mummon asunnolta päin, joten olen joskus miettinyt, että tekikö tuo mummo nuo jutut minulle. Pelasiko hän kenties spiritismiä, en tiedä, oli kuitenkin mukavan oloinen mummo.

• Jeesuksen kanssakin kommuni...

Ensinnäkin Näkki tms. Siis ojanpohjalla asui. En muista tarkkaan miltä näytti, mutta pelottava oli. Varmaan kyllä oli peloteltukin lapsena, että olisiko mielikuvat nousseet siitä. Lisäksi sen kanssa asui pienikokoinen ihminen, siis vähän kuin sellainen lilliputti, vanhempi nainen. Niiden kanssa puhuin.

Kodissa sen sijaan oli pikkuväkeä. Näin niitä sekä yöllä että päivällä. Jotain tontun tapaisia.

• ja vetehinen

Onneksi Näkkiin on läääkkeensä: Erään vuonna 1928 taltioidun suomalaisen uskomuksen mukaan näkin voi karkottaa rannasta heittämällä kiven veteen. Kivi nimittäin aiheuttaa veteen kurimuksen, jossa asuu lohikäärme, jota näkki pelkää.

• wängwäng

Tämä foorumi on täynnä skeptikkoja, haistattelijoita ja ylenkatsovia kristinusko fanaatikkoja. Moderointia ei ole lainkaan, viestit ei pysy kauaakaan ennenkuin ne poistetaan automaattisesti tai ne täyttyy. Muutenkin tämä yhteisö on kuin sekasikiö.__

Jos haluatte oikeaa keskustelua ja harjoituksia tälläisiin aiheisiin liittyen ilman hämääjiä ja häiriötekiöitä, liittykää tähän foorumiin.
      http://www.s8.createphpbb.com/mielenvoima/index.php

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      111
      1383
    2. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      45
      921
    3. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      746
    4. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      133
      704
    5. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      676
    6. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      626
    7. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      53
      607
    8. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
      Ikävä
      55
      565
    9. Onko Sofia jälleen jätetty?

Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      516
    10. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
      Ikävä
      20
      500
    11. Voiko se ikinä toimia

Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het
      Ikävä
      32
      478
    12. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
      Ikävä
      34
      477
    13. Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .

EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuus­ongelmien vuoksi, sanoo alan e
      Kajaani
      99
      474
    14. Kuka se on

Kuhmon komein aikamies?
      Kuhmo
      5
      468
    15. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
      Ikävä
      117
      466
    16. Voin tulla

Sisustamaan sulle 🤭
      Ikävä
      52
      462
    17. Mitä jos...

Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät
      Sinkut
      142
      453
    18. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
      Ikävä
      49
      447
    19. Et sinä mitään

Oikeasti halua
      Ikävä
      52