takkasetti

mistä?

Missä olis kaupan takkasettejä? Anttilat yms on käyty läpi, mutta mitään fiksua ei ole löytynyt.

11

3142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannattaa etsiä

      ns. rautakaupoista. Starkki, K-Rauta, Rautia ym. vastaavat. Halpa setti ei aina ole hyvä! Itse ostin aikoinaan Rautiasta setin, jossa teline, harja, kohennuskoukku ( ei siis hiilihanko), tuhkalapio ja kaksi makkaranpaistotikkua. Kullanväriset koristellut kahvat jenkakiinnityksellä. Tukeva setti muuten, mutta kahvojen kierteet heti sökönä, materiaali vissiin uudenvuoden tinaa. Linkosin pian romulavalle,joulupukki toi tilalle paremman. Tuo paskasetti maksoi kolme vuotta sitten n. 25€, samoja satseja on edelleen kaupan.

      • Apu

        Kannattaa katsoa myös netistä, sillä monet firmat tekevät tilauksesta mieleisen, ja useimmilla on myös monipuoliset esitteet jo olemassaolevista malleista. Itse googlasin "takkasetti" ja löysin etsimäni tuotteet lukuisten turhien kauppakierrosten jälkeen. Lycka till!


    • miiina
      • kristaa

        Tuo Miinan linkittämä takkasetti on hieno! Näin tuollaisen jo messuilla pirkkahallissa se oli rakkautta ensi silmäyksellä ;)


    • Asko838

      Kipinä-tuote noormarkussa. Komeita settejä löytyy sieltä!

    • www.pirunpaja.com vlmistan tilaustyönä mm.takkasettejä.

    • Maldi
    • Halvalla menee

      Rautakaupoista löytyy. Halpahallissakin oli!

    • Suomi

      Www.suomikoti.fi
      Aikatuotteet tarjoushintaan ilman toimituskuluja.

    • sisus

      Katso www.suomikoti.fi Aika tuotteet. Suomessa valmistetut, tyylikkäät ja takuuta 10 vuotta.

    • designia

      Suomalainen tyylikäs takkasetti tarjouksessa sivulla suomikoti.fi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2753
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2340
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1854
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1656
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe