olen varaamassa lentolippuja Usa:han piakkoin ja supersaverilta näyttäisi saavan suht. halvalla. Onko luotettava ja kannattava sivusto varata liput?
Supersaver.fi
6
758
Vastaukset
- Ilienne
Palasin juuri tiistaina Supersaverin kautta varaamaltani Bostonin matkalta, ja kaikki toimi kuten oli luvattukin eli voin kyllä suositella.
Muuten, jos palvelussa valitsee kieleksi suomen, niin saa e-lipunkin suomeksi eli taidan itse asioida ensi kerralla englanniksi...- HUIJAA!!!
Firma lisää LAITTOMASTI hinnan päälle kaikenlaisia
lisämaksuja kuten peruutusturvia ja vakuutuksia
jotka täytyy itse huomata poistaa.
Lisäksi se veloittaa 4 euroa luottokortista joka
on ainakin Suomessa LAITONTA!
Kuluttajaviranomaseit ovat useaan otteeseen
huomauttaneet asiasta nettitoimitoja mutta
Supersaver viis veisaa asiasta.
Lisäksi jos tulee ongelmia ja haluaa palvelua
niin firman aspa on auki arkisin vain 2 tunnin ajan. - ja luotettava
HUIJAA!!! kirjoitti:
Firma lisää LAITTOMASTI hinnan päälle kaikenlaisia
lisämaksuja kuten peruutusturvia ja vakuutuksia
jotka täytyy itse huomata poistaa.
Lisäksi se veloittaa 4 euroa luottokortista joka
on ainakin Suomessa LAITONTA!
Kuluttajaviranomaseit ovat useaan otteeseen
huomauttaneet asiasta nettitoimitoja mutta
Supersaver viis veisaa asiasta.
Lisäksi jos tulee ongelmia ja haluaa palvelua
niin firman aspa on auki arkisin vain 2 tunnin ajan.Olen ostanut lentolippuni monta vuotta supersaverilta, aina on onnistunut kaikki. Jos olen vahingossa näppäillyt vaikka nimen väärin, niin soitto tai s-posti sinne ja asia hoituu kohdalleen. Ja se 4e:n luottokortti on tosi pieni veloitus, en tiedä, mitä esim. ebookers tällä hetkellä ottaa, mutta on kalliimpi. Ja matkatoisto ottaa lipusta itselleen 55e!
Siellä kyllä pidempi soittoaika kuin 2h, saa puhelimessa ystävällistä palvelua. - tulee kalliiksi
ja luotettava kirjoitti:
Olen ostanut lentolippuni monta vuotta supersaverilta, aina on onnistunut kaikki. Jos olen vahingossa näppäillyt vaikka nimen väärin, niin soitto tai s-posti sinne ja asia hoituu kohdalleen. Ja se 4e:n luottokortti on tosi pieni veloitus, en tiedä, mitä esim. ebookers tällä hetkellä ottaa, mutta on kalliimpi. Ja matkatoisto ottaa lipusta itselleen 55e!
Siellä kyllä pidempi soittoaika kuin 2h, saa puhelimessa ystävällistä palvelua.Jos Supersaverin nettilentotilauksessasi on kirjaimenkaan virhe sen korjaus maksaa 65 euroa/lippu!!! Näin kävi minulle!
- luottokortti
tulee kalliiksi kirjoitti:
Jos Supersaverin nettilentotilauksessasi on kirjaimenkaan virhe sen korjaus maksaa 65 euroa/lippu!!! Näin kävi minulle!
vai niin...toivottavasti ei tule virheitä...hehe olisipa nimittäin perseestä maksaa nuin palion pelkästä kirjoitus virheestä. Miten muuten tuo sähköinen lentolippu , eikai haittaa jos sen maksaa jonku toisen luottokortilla ja laittaa kuitenki kaikki muut tiedot omiin nimiin?
- Anonyymi
ja luotettava kirjoitti:
Olen ostanut lentolippuni monta vuotta supersaverilta, aina on onnistunut kaikki. Jos olen vahingossa näppäillyt vaikka nimen väärin, niin soitto tai s-posti sinne ja asia hoituu kohdalleen. Ja se 4e:n luottokortti on tosi pieni veloitus, en tiedä, mitä esim. ebookers tällä hetkellä ottaa, mutta on kalliimpi. Ja matkatoisto ottaa lipusta itselleen 55e!
Siellä kyllä pidempi soittoaika kuin 2h, saa puhelimessa ystävällistä palvelua.Mikää s-posti osotte
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024467Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821205- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna85921Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
- 64856
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11852Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826