Kattoturvatuotteiden hinnat?

dsfgasdfgsdgd

Findomon Puutalon tiilikaton toimittaja Monier tarjoaa kattoturvatuotteet seuraavaan hintaan.

Tikasaskelma 17,71 e/kpl
Kattosilta 3m kannakkeet ja ruuvit 213,65e/kpl
Lumiesteputki 3m kiinnikkeet ja ruuvit 101,99e/kpl
Seinätikas 3,3m sis. yläkaaret, 1m seinäjalat, kiinnikeet 262,07e/kpl

Miltä hinnat kuulostaa?

13

6483

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,,,,,,,,,,..............,,...

Kalliilta

• hfghfgh

missä?

• halvemmalla

Talopakettifirmat ja muilla kovia hintoja. Itse ostin pienyrittäjältä samat tuotteet.
      Kattosilta 150, lumieste 90 ja tikkaat ja tikkaat 3,3m 190.

• tilasin

Oriman kattosillan 2,97 m. Lapeaskelmat, eli ei pyöreää putkea vaan leveä askelma. 2,4 m ja 1,2 m. Kaikki kannakkeet ja kiinnikkeet tiilikatolle. 300€ 30€ rahti. Pidän hintaa kohtuullisena.

• asennutin

lumiesteet 30,30€/metri,tikkaat n.3m 267€,eli kuullostaa aika normaaleilta hinnoilta.

• fabbu

Joo ei minustakaan kuulosta pahalta. Kun katselen hintoja https://kodinplaza.fi/ sivustolla niin vaikuttaa ihan asialliselta. Paljonkohan noiden asennus tulisi maksamaan vai asennatko itse? Täytyy omallakin katolla uusia muutama tuote tulevana kesänä.

• ormaxia käyttänyt

Kokemuksesta voin sanoa että Oriman on OK samaten toi Monierin (vanha Ormax). Kaikista pikkutekijöistä en olis niin varma voi joutua ostaan kahdet. Halvalla saa vaan rimpuloita

• sadevesijärjestelmä

kylläpä on kallis!
      Käy orimatuote.fi niin yllätyt!

• kattomies2

Tee itse.

Halvin ja paras, ja juuri oikean lainen.

Kiiros.

• andyk00

ootte kaikki ostaneet kalliiilla!! www.kattovaruste.fi/kattoturvatuotteet täällä edullisesti ja itse otin pihaan toimitettuna, niin ei tarvinnu kärriä edes vuokrata. tuotteet myös laadukkaita. itse valitsin siksi, että tekeevät myös rakennusliikkeille kuten lemminkäiselle (galleria).

• voivoikattovaruste

kyllä noi kattovarusteen kamat asennus on noita perinteisiä takavalo takuu juttuja. ÄLKÄÄ sekaantuko niihin. Orima tai nesco.

• Anonyymi
        voivoikattovaruste kirjoitti:

kyllä noi kattovarusteen kamat asennus on noita perinteisiä takavalo takuu juttuja. ÄLKÄÄ sekaantuko niihin. Orima tai nesco.

Ite tilasin tuolta www.tikaskauppa.fi
        Oriman tavaraa ja kohtuu edullisesti.

• Anonyymi

Pitääkö selvittää kattoturvatuotteiden tarkemmat tiedot ja hinnat? www.kodinplaza.fi/ avulla vertaat alueesi yritykset yhdellä tarjouspyynnöllä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      152
      3426
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      51
      2422
    3. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      116
      1220
    4. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      13
      1203
    5. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      10
      1094
    6. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      49
      948
    7. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      46
      894
    8. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      19
      880
    9. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      39
      777
    10. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      198
      705
    Aihe