Findomon Puutalon tiilikaton toimittaja Monier tarjoaa kattoturvatuotteet seuraavaan hintaan.
Tikasaskelma 17,71 e/kpl
Kattosilta 3m kannakkeet ja ruuvit 213,65e/kpl
Lumiesteputki 3m kiinnikkeet ja ruuvit 101,99e/kpl
Seinätikas 3,3m sis. yläkaaret, 1m seinäjalat, kiinnikeet 262,07e/kpl
Miltä hinnat kuulostaa?
Kattoturvatuotteiden hinnat?
13
6212
Vastaukset
- ,,,,,,,,,,,..............,,...
Kalliilta
- hfghfgh
missä?
- halvemmalla
Talopakettifirmat ja muilla kovia hintoja. Itse ostin pienyrittäjältä samat tuotteet.
Kattosilta 150, lumieste 90 ja tikkaat ja tikkaat 3,3m 190.- tilasin
Oriman kattosillan 2,97 m. Lapeaskelmat, eli ei pyöreää putkea vaan leveä askelma. 2,4 m ja 1,2 m. Kaikki kannakkeet ja kiinnikkeet tiilikatolle. 300€ 30€ rahti. Pidän hintaa kohtuullisena.
- asennutin
lumiesteet 30,30€/metri,tikkaat n.3m 267€,eli kuullostaa aika normaaleilta hinnoilta.
- fabbu
Joo ei minustakaan kuulosta pahalta. Kun katselen hintoja https://kodinplaza.fi/ sivustolla niin vaikuttaa ihan asialliselta. Paljonkohan noiden asennus tulisi maksamaan vai asennatko itse? Täytyy omallakin katolla uusia muutama tuote tulevana kesänä.
- ormaxia käyttänyt
Kokemuksesta voin sanoa että Oriman on OK samaten toi Monierin (vanha Ormax). Kaikista pikkutekijöistä en olis niin varma voi joutua ostaan kahdet. Halvalla saa vaan rimpuloita
- sadevesijärjestelmä
kylläpä on kallis!
Käy orimatuote.fi niin yllätyt! - kattomies2
Tee itse.
Halvin ja paras, ja juuri oikean lainen.
Kiiros. - andyk00
ootte kaikki ostaneet kalliiilla!! www.kattovaruste.fi/kattoturvatuotteet täällä edullisesti ja itse otin pihaan toimitettuna, niin ei tarvinnu kärriä edes vuokrata. tuotteet myös laadukkaita. itse valitsin siksi, että tekeevät myös rakennusliikkeille kuten lemminkäiselle (galleria).
- voivoikattovaruste
kyllä noi kattovarusteen kamat asennus on noita perinteisiä takavalo takuu juttuja. ÄLKÄÄ sekaantuko niihin. Orima tai nesco.
- Anonyymi
voivoikattovaruste kirjoitti:
kyllä noi kattovarusteen kamat asennus on noita perinteisiä takavalo takuu juttuja. ÄLKÄÄ sekaantuko niihin. Orima tai nesco.
Ite tilasin tuolta www.tikaskauppa.fi
Oriman tavaraa ja kohtuu edullisesti.
- Anonyymi
Pitääkö selvittää kattoturvatuotteiden tarkemmat tiedot ja hinnat? www.kodinplaza.fi/ avulla vertaat alueesi yritykset yhdellä tarjouspyynnöllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882