Nyt äskettäin tapahtui jotain minkä tulen varmaan muistamaan lopun ikäni. Kävin illalla kaupassa ja ostin ihan normaaleja ostoksia ja lisäksi yhden sipsipussin. Menin kotiin ja aloin katsoa telkkaria.
Olin nostanut kaikki ostokset kassista pois ja pilaantuvat pistin jääkaappiin. Sipsit ja leivän jätin pöydälle koska olin väsynyt. Menin ja lysähdin sohvalle telkkarin ääreen ja nukahdin siihen ihan hetkessä.
Heräsin vasta äsken ja huomasin että jotain outoa oli käynyt. Ulko-ovi oli varmuuslukolla kiinni ja ikkunat olivat aivan pientä räppänää lukuunottamatta täysin kiinni. Sekin pieni ikkuna oli niin vähän raollaan ettei mikään elukka sieltä olisi voinut sisään päästä. Sipsipussi oli kuitenkin avattu siististi ja sipsit heitelty pitkin lattioita mutta pussi oli silti pöydällä. Leivistä oli kadonnut puolet ja leipäpussi oli jotenkin ihmeellisellä tavalla sulanut!
En uskalla mennä nukkumaan. Mietin että mikä oli kyseessä, joku pallosalama vai mitä ihmettä? Todistinko aidon kummittelutapauksen?
Pelästynyt
13
2125
Vastaukset
- buster
Moi
Mikäli tarinasi ei ole vitsi on hyvin mahdollista, että kodissasi on henkiolento.
Tarkkaile lähipäivinä tapahtuuko muuta outoa asunnossasi ja kirjoittele tänne. - ASL
asut?
- Nimetön
että itse unissasi olet kävellyt ja sipsit heitelly lattialle?
- Vol streetin pörssihai
joo, elikkä nukahdit ja tapahtui sllä välin. Tota, kannattaiskohan sun nyt käydä tutkituttamassa, oletko taipuvainen unissakävelyyn.
Njoo, vai kannattasko sun ruveta sitomaan toinen käsi sängynreunaan aina kun nukut, ettei käy mitään pahempaa haaveria siellä, eikä tartte tukehtua omiihin pieruihinsa siellä ? - wäläys
Poltergeist?
- sipsihiiri
Olit ehkä avannut sipsipussin. Rotat tulevat kun niitä ei osaa odottaa. Ihme että et herännyt sipsien "lentämiseen".
kummitus oli palaamassa ikuisuuden kestävältä kummittelukeikalta ruotsalaiselta linnanrauniolta. Eikä sitten voinut vastustaa kiusausta napsaista pari grillimaustettua sipsiä ennen hautaansa (joka sijaitsee metrin pohjoiseen päin sen siitä missä on keittiösi pöytä) palaamista :)
- täydellisesti ratkaistu
Sä vait kävelet unissasi, vaikket uskoisi.
- sinulla...
Koira taikka Kissa?
- Henkensä edestä
Juu, ei ole lemmikkieläimiä. Rotat eivät olisi kyenneet avaamaan pussia, sillä se oli avattu erityisen siististi, suoraan sauman kohdalta ilman mitään "väkivallan merkkejä". Enkä tietääkseni kävele unissani, olin nimittäin tavallaan "jumissa" siinä sohvalla nukkumassa, sillä pöytä tavallaan tukkii tien keittiöön niin hyvin, ettei siitä unissaan mitenkään pääsisi kävelemään.
Olen täysin varma etten avannut pussia. Kun tulin kaupasta kotiin, ainoa mietteeni oli että haluan vaan rentoutua. Niinpä menin suorinta tietä sohvalle telkkarin ääreen, kun olin jättänyt leivät ja sipsit koskemattomina pöydälle. Olen tästä aivan varma.
Nyt tämän tapauksen jälkeen ei ole käynyt mitään. Pidän kyllä erityisen tarkasti silmät auki jos mitään käy. Ja olen siis poikamies ja asun Helsingissä. - Hanna
Jospa olit todella vasynyt, heräsit ja teit tempun unissasi, tai sitten huoneessa oli piilossa joku tai sitten on kyseessä kummittelu. Oletko leikitellyt jollakin tavoin "näillä" jutuilla. Rukoile ja pyytä apua Jeesukselta Kristukselta. Hän on voittanut kaikki pahanvallat ja vain Hän voi estää henkivaltojen pilailut. Ei sinun tarvitse pelätä.
- täynnä näiden
"hormoonihirviöiden" pilailuviestejä.
Laitetaan mitä ihmeellisimpiä sepustuksia, suljetaan mahdollisuudet että olisi luonnollinen selitys ja sitten katsotaan miten porukka vastailee....
EVVK!!! - shhs
olet kävellyt unissasi ja avannut sen sipsipussin ja syönyt niitä niin että ne oli lentäny lattialle ja syönyt leivät :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 656305
- 635689
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1314768- 613967
- 143855
- 363277
- 693041
- 602884
- 772679
- 481995