Tänään taivas oli harmaa
jo aamusta
satoi
Pehmeää sadetta
Pöydälläsi avoimena
Saarikoski
Manner
jokin tietokirja
ja vielä jotain
muutakin
Kaunista
Jokin romaani
rakkaudesta
ehkä
Jotain joka päättyy
onnellisesti
Sankari saa naisen
Ja aamulla kun heräsit
joit kupillisen kahvia
poltit savukkeen
Huomasitko
Jokin outo tuoksu huoneessasi
lehteiltyjä sivuja
tuhkakupissa tumppeja
Pöydässä viinitahra
Aamulla
kun taivas sataa
pehmeää sadetta
Se olin minä
Se olin minä
23
762
Vastaukset
- padme_amidala
..joka ilahdutit palstan lukijoita tyrmäävän upealla aamurunollasi. Kiitos, kun yhtenä heistä sain lukea tekstiäsi : )
- Mysteriet
Kommenttisi lyö minut ällikällä joka kerta =)
Kiitos!
- heti aamusta
hmmmmmmmmmmm
todella salaperäistä :)- Mysteriet
Nimimerkki velvoittaa =)
Täten kiitän! - salaisuuksien
Mysteriet kirjoitti:
Nimimerkki velvoittaa =)
Täten kiitän!ovet aukenemaan :)
Taisin taannoin tavata erään henkilön ja mokasin perusteellisesti kun en pysähtynyt.
Olen tullut niiiiiiiin araksi mitä ihmissuhteisiin tulee. - Mysteriet
salaisuuksien kirjoitti:
ovet aukenemaan :)
Taisin taannoin tavata erään henkilön ja mokasin perusteellisesti kun en pysähtynyt.
Olen tullut niiiiiiiin araksi mitä ihmissuhteisiin tulee....vielä on kesää jäljellä.... =)
- kaaru
Kaunis runo...hui
tuli lämmin olo
tätä lukiessa
taidokas loppuun saakka:)- Mysteriet
Minä kiitän sanoistasi!
Pieni ajatusvirhe siihen näytti tipahtaneen joukkoon, mutta olkoon nyt...
Halauksia päivääsi!
- tomppa2006
...taas pikästä aikaa, oikein mukava...
Runosi on erinomaisen hyvä. Kahvi- ja tupakkamiehenä minusta tuntuu joskus, että joku on hiippaillut huoneessani. Selvis, se olet sinä!- Mysteriet
*Hih* - ihana ajatus... minä se tosiaan saatan olla kun hiippailen Sinun luonasi =)
Kiitos!
- katamaraan1
En voi kuin mykistyä. Kiitos.
- Mysteriet
Kiitos Sinulle!
Pehmeä sade on suloista,kuin
osa lohdullista kosketusta
joka hyväilee.
Kaunis kerronta.- Mysteriet
Minäkin ajattelen sateesta samoin... varsinkin sellaisesta pehmoisesta, tasaisestivaluvasta kesäsateesta.
Hymyn päivääsi lähetän =) Mysteriet kirjoitti:
Minäkin ajattelen sateesta samoin... varsinkin sellaisesta pehmoisesta, tasaisestivaluvasta kesäsateesta.
Hymyn päivääsi lähetän =)...kiinni kyllä sen hetkisistä
omista tuntemuksista...ja
sataa,valostaa,hämärtää ja
taas sataa...nyt vain pienen
lapsen mieltä aikuiseen
runkoon.
Kiitän hymystäsi ja paketoin.
- peres
Tarina tunnelma ja valmis runo
Mukanaan vei
Hienoa Mys- Mysteriet
Vierailustasi jäi hyvä mieli =)
Moi Mysteriet.
Heitit elämän makuisen tunnelma pätkän.
Pidin kovasti..
ter kobo- Mysteriet
Ollos tervehditty!
Miljoonat kiitokset Sinulle kauniista sanoistasi, tälläisiä runoja syntyy kun juo aamuisin pannullakeitettyä kahvia =)
- lindalinda1
tämä runo on niin näköisesi, kuin vain voi olla.
Tässä on kaikki kohrillaan,
niin haikiasti
' kun taivas sataa pehmeää sadetta '
Ihana !- Mysteriet
Kun olinsaanut runoni kirjatuksi, niin huomasin että juuri tuohon kohtaan tuli pieni ajatusvirhelmä...
Olishan siinä nyt ehdottomasti pitänyt lukea "kun taivas satoi..."
No, olkoon nyt siinä sitten sekin, pahalainen =)
Sinnuu emäntää mie kiitän, minkä naurultani (uusimman runosi aiheuttamalta) jouan ;D
- Minänoita
Tässä huokailee
arkinen tunnelma mutta
jotenkin surumielinen!
Mutta sie se osaat
ei voi muuta tokasta
lapinakka! Tekarit oli aamulla kadoksissa,
jumapliut, heti ne takas =)
Kyl sää oot sit ja oikee runomaister......:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201081- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514