Se olin minä

Mysteriet

Tänään taivas oli harmaa
jo aamusta
satoi

Pehmeää sadetta

Pöydälläsi avoimena
Saarikoski
Manner
jokin tietokirja
ja vielä jotain
muutakin

Kaunista

Jokin romaani
rakkaudesta
ehkä

Jotain joka päättyy
onnellisesti

Sankari saa naisen

Ja aamulla kun heräsit
joit kupillisen kahvia
poltit savukkeen

Huomasitko

Jokin outo tuoksu huoneessasi
lehteiltyjä sivuja
tuhkakupissa tumppeja

Pöydässä viinitahra

Aamulla
kun taivas sataa
pehmeää sadetta

Se olin minä

23

762

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • padme_amidala

      ..joka ilahdutit palstan lukijoita tyrmäävän upealla aamurunollasi. Kiitos, kun yhtenä heistä sain lukea tekstiäsi : )

      • Mysteriet

        Kommenttisi lyö minut ällikällä joka kerta =)

        Kiitos!


    • heti aamusta

      hmmmmmmmmmmm
      todella salaperäistä :)

      • Mysteriet

        Nimimerkki velvoittaa =)

        Täten kiitän!


      • salaisuuksien
        Mysteriet kirjoitti:

        Nimimerkki velvoittaa =)

        Täten kiitän!

        ovet aukenemaan :)
        Taisin taannoin tavata erään henkilön ja mokasin perusteellisesti kun en pysähtynyt.
        Olen tullut niiiiiiiin araksi mitä ihmissuhteisiin tulee.


      • Mysteriet
        salaisuuksien kirjoitti:

        ovet aukenemaan :)
        Taisin taannoin tavata erään henkilön ja mokasin perusteellisesti kun en pysähtynyt.
        Olen tullut niiiiiiiin araksi mitä ihmissuhteisiin tulee.

        ...vielä on kesää jäljellä.... =)


    • kaaru

      Kaunis runo...hui
      tuli lämmin olo
      tätä lukiessa
      taidokas loppuun saakka:)

      • Mysteriet

        Minä kiitän sanoistasi!

        Pieni ajatusvirhe siihen näytti tipahtaneen joukkoon, mutta olkoon nyt...

        Halauksia päivääsi!


    • tomppa2006

      ...taas pikästä aikaa, oikein mukava...

      Runosi on erinomaisen hyvä. Kahvi- ja tupakkamiehenä minusta tuntuu joskus, että joku on hiippaillut huoneessani. Selvis, se olet sinä!

      • Mysteriet

        *Hih* - ihana ajatus... minä se tosiaan saatan olla kun hiippailen Sinun luonasi =)

        Kiitos!


    • katamaraan1

      En voi kuin mykistyä. Kiitos.

      • Mysteriet

        Kiitos Sinulle!


    • Pehmeä sade on suloista,kuin
      osa lohdullista kosketusta
      joka hyväilee.

      Kaunis kerronta.

      • Mysteriet

        Minäkin ajattelen sateesta samoin... varsinkin sellaisesta pehmoisesta, tasaisestivaluvasta kesäsateesta.

        Hymyn päivääsi lähetän =)


      • Mysteriet kirjoitti:

        Minäkin ajattelen sateesta samoin... varsinkin sellaisesta pehmoisesta, tasaisestivaluvasta kesäsateesta.

        Hymyn päivääsi lähetän =)

        ...kiinni kyllä sen hetkisistä
        omista tuntemuksista...ja
        sataa,valostaa,hämärtää ja
        taas sataa...nyt vain pienen
        lapsen mieltä aikuiseen
        runkoon.

        Kiitän hymystäsi ja paketoin.


    • peres

      Tarina tunnelma ja valmis runo
      Mukanaan vei
      Hienoa Mys

      • Mysteriet

        Vierailustasi jäi hyvä mieli =)


    • Moi Mysteriet.
      Heitit elämän makuisen tunnelma pätkän.
      Pidin kovasti..
      ter kobo

      • Mysteriet

        Ollos tervehditty!

        Miljoonat kiitokset Sinulle kauniista sanoistasi, tälläisiä runoja syntyy kun juo aamuisin pannullakeitettyä kahvia =)


    • lindalinda1

      tämä runo on niin näköisesi, kuin vain voi olla.
      Tässä on kaikki kohrillaan,
      niin haikiasti

      ' kun taivas sataa pehmeää sadetta '

      Ihana !

      • Mysteriet

        Kun olinsaanut runoni kirjatuksi, niin huomasin että juuri tuohon kohtaan tuli pieni ajatusvirhelmä...
        Olishan siinä nyt ehdottomasti pitänyt lukea "kun taivas satoi..."
        No, olkoon nyt siinä sitten sekin, pahalainen =)

        Sinnuu emäntää mie kiitän, minkä naurultani (uusimman runosi aiheuttamalta) jouan ;D


    • Minänoita

      Tässä huokailee
      arkinen tunnelma mutta
      jotenkin surumielinen!

      Mutta sie se osaat
      ei voi muuta tokasta
      lapinakka!

    • Tekarit oli aamulla kadoksissa,
      jumapliut, heti ne takas =)
      Kyl sää oot sit ja oikee runomaister......:D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1081
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe