E-epa valvottaa

uneton...

Onko kellään kokemusta, jotta e-epa valvottaisi?

Aloitin n. kuukausi sitten (500mg) ja viime sunnuntaista lähtien yöunet lähes poissa. 2 tunnin jälkeen herään kovaan pissahätään, vaikka en ole juur mitään koko iltana juonut. Sitten alkaa pyöriminen. Joskus aamuyöllä torkahdan pariksi tunniksi.

Minulla on sairauksia ja lääkitys ollut jo 2 vuotta samanlainen ja olen hyvin nukkunut. Nyt kesälomalla jopa 1-2 tuntia enemmän joka yö.

la-ke söin spiruliinaa alle ohjearvojen eli 3 tablettia, mutta lopetin ne, koska luulin sen valvottavan????

Viime yö taas ihan kamala.

Karnosiinia olen syönyt jo ainakin vuoden.

Tolosen pilsuja en syö, koska sisältävät synteettisiä vitamiineja eli mistään myrkytyksestä ei ole kysymys.

Tolonen ainakin mainostaa, jotta e-epa ja karnosiini ovat jopa mega-annoksilla todella turvallisia eikä mitään sivuvaikutuksia tule.

Olen kyllä lukenut monenkin tarinan, joka on saanut e-epasta vaikka mitä oireita.

Molemmat vaikuttavat aivoihin.

Nyt lopetin molemmat ja katotaan kuinka käy.

Menen ens viikolla lekurille, jos muutosta ei tapahtu ja pyydän verikokeisiin.

11

1373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marki

      Moikka
      Nyt kun luin tuon viestisi tajusin, että olen nukkunut tosi hyvin ilman heräämisiä yöni. Olen tosin lopettanut e-epan syönnin n. reilu viikko sitten. Olen syönyt epaa n. 2 vuotta. Olen käynyt lääkärissäkin valittamassa yöllisiä heräämisiäni. Olen ajatellut, että ne kuuluvat tähän ikään ( 48v). Toivottavasti herääminen johtui epasta.

      • uneton...

        Yritin googlettaa, mutta en löytänyt vastaavaa.

        Noi pilsuthan ovat ns. elintarvikkeita eikä niitä ole tarpeeksi tutkittu, jos mitenkään.

        Ihmisillä on eri sairauksia ja lääkityksiä, mutta tolonen vaan rummuttaa, jotta e-epa on täysin turvallinen eikä sivuvaikutuksia muka ole.

        Paljon olen lukenut sen sivuvaikutuksista.

        Noh, tyhmyydestä sakotetaan.

        Viime yön nukuin aika hyvin jo. Tostaina lopetin e-epan.

        Se on joskus 70 vuotiaana kuulemma kun rupeaa nukkumaan huonosti melatoniinin vähentymisen takia.

        Toki vaihdevuodet voivat vaikuttaa unen laatuun.


      • Setämies007
        uneton... kirjoitti:

        Yritin googlettaa, mutta en löytänyt vastaavaa.

        Noi pilsuthan ovat ns. elintarvikkeita eikä niitä ole tarpeeksi tutkittu, jos mitenkään.

        Ihmisillä on eri sairauksia ja lääkityksiä, mutta tolonen vaan rummuttaa, jotta e-epa on täysin turvallinen eikä sivuvaikutuksia muka ole.

        Paljon olen lukenut sen sivuvaikutuksista.

        Noh, tyhmyydestä sakotetaan.

        Viime yön nukuin aika hyvin jo. Tostaina lopetin e-epan.

        Se on joskus 70 vuotiaana kuulemma kun rupeaa nukkumaan huonosti melatoniinin vähentymisen takia.

        Toki vaihdevuodet voivat vaikuttaa unen laatuun.

        Bioteekin kalaölyä olen käyttänyt vuosia E-Epa, unettomuutta ei ole esiintynyt, mutta kyllä se virkistää tai pitää virkeämpänä. Juuri siksi)kin) minä sitä käytänkin. Mielestäni parempi aina e kuin Tolosen vastaava.


      • uneton..
        Setämies007 kirjoitti:

        Bioteekin kalaölyä olen käyttänyt vuosia E-Epa, unettomuutta ei ole esiintynyt, mutta kyllä se virkistää tai pitää virkeämpänä. Juuri siksi)kin) minä sitä käytänkin. Mielestäni parempi aina e kuin Tolosen vastaava.

        Nyt alkaa unet pikkuhiljaa palata.

        Tolosen pilsuja en syö.

        Ukko kyllä mainostaa, jotta e-epa parantaa lähes kaikki vaivat ja sivuvaikutuksia ei ole.

        Huijaustako????

        Jatkossa tyydyn kalan syömiseen ja unohdan pilsut.


      • kalaöljyt
        uneton.. kirjoitti:

        Nyt alkaa unet pikkuhiljaa palata.

        Tolosen pilsuja en syö.

        Ukko kyllä mainostaa, jotta e-epa parantaa lähes kaikki vaivat ja sivuvaikutuksia ei ole.

        Huijaustako????

        Jatkossa tyydyn kalan syömiseen ja unohdan pilsut.

        kannattaa jättää ne pilsut pois ja syödä pelkästään vain kalaa..sit käy tutkituttumassa arvosi ja katso kuinka paljon löytyy raskasmetallia elimistöstä koska syöt kalaa päivittäin..sen takia kalaöljyt on keksitty ettei tulisi raskasmetallia elimistöön,toisekseen sun pitäisi syödä 12 kertaa päivässä kalaa että saisit tarvittamat määrät rasvahappoja,mutta tuskin se sulle mikään ongelma ole,olethan kuitenkin myös varmaan miljonääri..joten sinun kyllä kannattaa jättää kalaöljyt pois.Onneks mun ei tarvitse kärsiä sun ongelmista.


    • Unohdettu kertoa?

      Meidän kaupassa ainakin muistetaan varsinkin uusille e-epan ostajille sanoa, että ottamista kannattaa välttää illalla, koska tuote voi piristää. Eli aamupäivällä tai aikaisin iltapäivällä kun ottaa, niin ei mene yöunet. Ei ainakaan mulla.

      • Uneton..

        Itse otin sen aamulla kello 7.


    • uneton...

      Nyt taas uni maistuu, kun olen viikon ollut ilman e-epaa.

      Muut lisäravinteet on käytössä.

      Törkeetä mainostaa tota e-epaa kaiken taudin hoitoon, mutta mahdollisia sivuvaikutuksia ei kerrota.

      Noh sehän onkin elintarvike ja siltä ei vaadita mitään.

    • ihmetyttää

      Mitä ihme friikkejä täällä on???luuletteko tosiaan että kalaöljyt valvottaa??huh huh!!minä olen syönyt 6 vuotta joka ainoa päivä e-epa dha 1000mg-2000mg päivä ja hyvin olen nukkunut,itse asissa paremmin kuin ennen aloittamista ja sit noi kommentit tolosen vitamiineista,onko sulla kenties korvien välissä joku pahempi sairaus?minulla tolosen vitamiinit ollut jatkuvassa käytössä ilman mitään muuta kuin hyviä vaikutuksia.Käy hyvä ihminen tutkittumassa pääsi,siellä se vika on..

    • Anonyymi

      Joillakin e-epa tosiaan valvottaa. Itse olin tosin niin herkkä, että e-epa + dha valvottaa myös. Ei meitä väestössä ole montaa %:a. Mutta täytynee kokeilla ihan normaali kalaöljyä jos se ei valvottaisi.

    • Anonyymi

      Mitä pelleilyä! Miksi joku syö noita nappeja?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1935
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1350
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1331
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe