Ristin muotoinen

seurasi.....

Veljeni, joka on käyttäytynyt huonosti toisia ihmisiä kohtaa. Esimerkiksi paskoi kylpyhuoneen lattialle ja pyysi äitiään korjaamaan sen pois ja minä ja toinen veljeni olemme lähteneet häntä karkuun, kertoi seuraavaa. Hän oli tulossa kävelemällä yöllä "juhlimasta" keskustasta talviyönä. Sanoi tunteneensa kuin jokin painostaisi häntä. Hän katsoi taakseen ja kertoi nähneensä ihmisen kokoisen ristin muotoisen mustan hahmon joka oli puoli metriä maasta ilmassa. Sanoi, että se oli kauhean näköinen ja lähestyi. Hän kääntyi menemään eteenpäin ja katsoi jälleen taakseen ja sanoi, että sieltä se lähestyi. Sanoi katsoneensa, että siinä se on. Sitten hän lähti juoksemaan kotiin. Meni herättämään veljensä ja itkien sanoi, että piru seurasi häntä. Hoki sitä koko yön.
Toinen veljeni soitti minulle ja sanoi, että veli on kai sekoamassa.
Tämän asian kokenut veli sanoi, että tämä on tosi juttu, sinä tunnet minut. Sanoi tuohon käteen, minä olen nähnyt sen. Tästä on jo useampi vuosi aikaa, eikä muuta vastaavaa ole tapahtunut. Tämän kerrottuaan, hän alkoi ärsyttämään minua ja minä lähdin keskellä yötä polkemaan 20 kilometriä siskoni luokse maalle. Matkalla katsoin peloissani taakseni, näkyykö mitään. Minulle tuli kyynel silmään veljeni puolesta.
Pari viikkoa sitten hän oli taas putkassa rähinöityään kaupungilla. Sellainen vähän epäsosiaalinen, humalassa vaarallinen.

9

1125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Sorsa-

Mitähän mömmöjä se oli vetäny?

• kuin viinaa

Eräs toinenkin sanoi, että pakko käyttää aineita. Pelkkää alkoholia se vetää.

• kuin viinaa kirjoitti:

Eräs toinenkin sanoi, että pakko käyttää aineita. Pelkkää alkoholia se vetää.

kun tarpeeksi alkoholia käyttää, alkaa maailmankatsomus laajenemaan ja ihminen näkemään kaikenlaisia "salattuja asioita", toisin sanoen pikku-ukkoja. Eli harhanäkyihin ei tarvita lsd:tä :p

• alkoholia,.,.
        castleman kirjoitti:

kun tarpeeksi alkoholia käyttää, alkaa maailmankatsomus laajenemaan ja ihminen näkemään kaikenlaisia "salattuja asioita", toisin sanoen pikku-ukkoja. Eli harhanäkyihin ei tarvita lsd:tä :p

Viikonloppuisin, ei ole kokopäiväinen. Silloin puhui vakuuttavasti. On jälkikäteen itsekkin epäillyt kaiken olevan omassa päässä.
        Pari viikkoa sitten hän tekstaili kännissä. Sanoin, katso taakse näkyykö ristinmuotoista.
        Kysyi, mistä tiedät. Ei muistanut kertoneensa.

• kanssa :)
        alkoholia,.,. kirjoitti:

Viikonloppuisin, ei ole kokopäiväinen. Silloin puhui vakuuttavasti. On jälkikäteen itsekkin epäillyt kaiken olevan omassa päässä.
        Pari viikkoa sitten hän tekstaili kännissä. Sanoin, katso taakse näkyykö ristinmuotoista.
        Kysyi, mistä tiedät. Ei muistanut kertoneensa.

Jos tämä tarina nyt oli totta, niin muistan rukouksin veljeäsi ja perhettänne. Tosin, pelkkä rukous ei ketään pelasta, vaan uskon löytäminen elämään.

• tosi tarina,.
        kanssa :) kirjoitti:

Jos tämä tarina nyt oli totta, niin muistan rukouksin veljeäsi ja perhettänne. Tosin, pelkkä rukous ei ketään pelasta, vaan uskon löytäminen elämään.

Niin kuin minä sen olen kuullut ja kokenut. Olemme yrittäneet pärjätä hänen kanssaan, mutta vaikeaa. Viinaa kun ottaa, kannattaa nykyisin pysyä kaukana hänestä.

• Katkaisuun
        tosi tarina,. kirjoitti:

Niin kuin minä sen olen kuullut ja kokenut. Olemme yrittäneet pärjätä hänen kanssaan, mutta vaikeaa. Viinaa kun ottaa, kannattaa nykyisin pysyä kaukana hänestä.

mieluummin tukea häntä hakeutumaan hoitoon ja vieroitukseen kuin olla kaukana hänestä? Itse hän on varmaan voimaton hakemaan apua. Jospa veisit veljesi katkaisuhoitoon.

• pitää ottaa
        Katkaisuun kirjoitti:

mieluummin tukea häntä hakeutumaan hoitoon ja vieroitukseen kuin olla kaukana hänestä? Itse hän on varmaan voimaton hakemaan apua. Jospa veisit veljesi katkaisuhoitoon.

Puheeksi. Kiitos.

• Ibelieve

vilpitön ja rehellinen, ei selvästikään mitään paskapuhetta! Ne nuo, jotka ei oo nähny ikinä, eivät vaan usko ja ovat "kadeja" kun arvostelevat näitä! Tiedän sen omakohtaisen kokemuksen kautta.

->Joka ei nää haukkuu niitä, jotka on nähneet!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      66
      6411
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      71
      5838
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      136
      5105
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      62
      4035
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3895
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      38
      3319
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      72
      3100
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      64