jotain o,o3 e/min melkein kaikki Ulkomaanpuheluit
99551 on suomen halvin Ulkomaanpuheluit
7
1742
Vastaukset
- hotcom_teleale
kannattaa katsoa
sekä hotcomin että telealen hinnasto, yleensä jompikumpi noista on halvin. Jos johonkin maahan ei ole, silloin kannattaa katsoa myös globetelin hinnasto.- on ainakin Skype
Skype on minusta halpa.Sillä minä soittelen.
Yhtä halpoja toki voi olla mutta ei koskaan halvenpaa. - cubio?
on ainakin Skype kirjoitti:
Skype on minusta halpa.Sillä minä soittelen.
Yhtä halpoja toki voi olla mutta ei koskaan halvenpaa.skype on halpa vain toiseen skypeen. muuten cubio on hyvä valinta.
- Piro.
cubio? kirjoitti:
skype on halpa vain toiseen skypeen. muuten cubio on hyvä valinta.
Samaa mieltä. T. Cubion asiakas vuodesta -03 !
- Fokusnik
Sekä aloittajalle, että ekalle vastaajalle. En ole tuollaisista tiennytkään. Olen käyttänyt globetelia, soittotarve pelkästään Viroon.
Tässä meni muutama puhelu suoraan kolumbuksen kautta, joka näkyi heti aika jäykkänä puhelinlaskuna.
Ei noilla neljällä niin suuria hinnaneroja ole, mutta kuitenkin. - SuperUser
Fokusnik kirjoitti:
Sekä aloittajalle, että ekalle vastaajalle. En ole tuollaisista tiennytkään. Olen käyttänyt globetelia, soittotarve pelkästään Viroon.
Tässä meni muutama puhelu suoraan kolumbuksen kautta, joka näkyi heti aika jäykkänä puhelinlaskuna.
Ei noilla neljällä niin suuria hinnaneroja ole, mutta kuitenkin.Taitavat edullisimmat olla Hotcom ja Cubio (Europhone), ehkä Globetel ja TeleAle'kin jonnekin.
Jos soitat vaikka Saunalahden Kotipuhelin -liittymällä (10c aloitus 1c/min) ja käytät ulkomaanoperaattorina Hotcom'ia niin suurimpaan osaan maapalloa pääset muutamalla c/min.
- TH
www.99599.net. Suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211781
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231466Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1691308Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1571268- 1461260
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531039