mielenkiintoisempi Teneriffa vai Gran Canaria? Kummassa enemmän nähtävää? Mikä kohde paras jos haluaa muutakin kuin rantaa ja rantaa?
Kumpi saari
78
6297
Vastaukset
Teneriffalla!!!
- Teneriffa
Olen käynyt kummassakin ja Teneriffa kaikesta turismistaan huolimatta on huomattavasti espanjalaisempi. Myös luonto on Teneriffalla aivan eri luokkaa kuin Granilla joka on oikeastaan pelkkää kuivaa hiekkamaata. Mutta, jos valitsette Teneriffan, niin Playa de las Americas ei ole mitäân muuta kuin rantaa ja turistirysiä. Granilla taas ehkä Las Palmas voisi olla hyvä yhdistelmä rantaa ja aitoa Espanjan menoa.
- Molemmissa käynyt
Tenerifalla Americasissa ja Crutsissa käyneenä menen nyt Melonerakseeen Gran Ganarialle ja toivon että kokemukset ovat positiivisempia. Americasiin ei ikinä,poliiseja ja tummia kauppiaita pilvin pimein. Paikassa jotain todella pahaa, en osaa selittää tunnetta paremmin, odotin sieltä pois pääsyä ja vielä joulun aikaan 4 tähden hotellissa.
- Kumpikin käypi
Kyllä molemmissa löytyy nähtävää, mutta Teneriffalla varmaan enemmän ja monipuolisemmin. Joka tapauksessa kannattaa liikkua,vuokrata auto muutamaksi päiväksi tai vaikka käydä bussilla katselemassa muitakin paikkoja kuin sitä hotellin ympäristöä. Se on sitten makuasia mistä hotellin ottaa. Jos talvella liikkeellä saarten eteläosa lämpimämpi, mutta pohjoisosat mielenkiintoisempia. Pto de la Cruz Tenskulla tai vastaavasti Las Palmas GC:lla tarjoavat kaupunkilomaa, mutta myös rantaa löytyy. Kannattaa ainakin käydä katsomassa jos asuukin etelässä. Etenkin Gran Canarialla matka etelästä Las Palmasiin taittuu nopsaan vaikka bussilla. Tämä ehkä Gran Canarian etu, eli viikossa ehtii kierrellä joka kulmalla, ja silti jää aikaa myös laiskotteluun ja oleiluun.
- Nunca
molemmilla saarilla riittää nähtävää ja koettavaa kun tosiaan lähtee liikekannalle, oli se mielenkiinnon kohde sitten luonto, paikallinen asutus, "pakolliset" turistinähtävyydet tai kulttuurin eri muodot jne. Makuasia, mutta itse pidän enemmän Tenrifestä ja siellä suosikkikohteeni on Puerto de la Cruz koska minäkin haluan muutakin kuin sitä "rantaa ja rantaa".
- Tykkään
Meidän suosikkipaikka on Gran Canaria juuri sen pienuuden takia.
Olimme 3 vuotta sitten Teneriffalla Americasissa. Yhdeltäkään lomalta en ole sitä ennen enkä sen jälkeen halunnut niin kovasti kotiin kuin sieltä. En itsekkään tiedä mikä oli suurin ärkysyksen kohde siellä. Mutta Americasiin en mene kyllä enään ikinä. Järkyttävä paikka. Gran Canarialla Ingleskin on paljon siistimpi ja jotenkin "järjestyksessä" (joo, tunnustan, olen nipo).
Olemme rauhallisempaa lomailusta tykkääviä. Suosikkipaikkamme Gran Canarialla ovat Meloneras ja Bahia Feliz. Turistipaikkoja molemmat, mutta rauhallisia.
- Parempi?
Ollaan käyty molemmissa. Teneriffalla pari kertaa ja kyllä valitsisin jälkimmäisen edelleen.
- Meikämatkailija
Molemmissa olen käynyt ja kyllä meille tuli Canarialla tunne, että äkkiä pois. Americasin kokemukset varmaan riippuvat siitä, missä osassa paikkaa olet ollut. Itse olen ollut Los Christianosin päässä, joka on rauhallista seutua. Canarialla Puerto Rico oli järkyttävä turistirysä. Ostari oli aivan kamala. Muualla näytti olevan samanmoista, paitsi esim. Puerto de Mogan ja Las Palmas ovat ehkä ihmimillisempiä paikkoja. Itse lähden seuraavalla lomalla ehdottomasti Teneriffalle. Sinne jäi vielä nähtävää.
- peltsari
Mutta sitten Gran Canaria - Las Palmasin tähden. Siellä on kaikkea, mitä muuallakin on ja paljon muuta enemmän.
- Xisca
myös se rehevä kaunis luonto mikä on Pto. Cruzissa? Las Palmas on ok, mutta Cruziin verrattuna kivikylä.
- canteras
Xisca kirjoitti:
myös se rehevä kaunis luonto mikä on Pto. Cruzissa? Las Palmas on ok, mutta Cruziin verrattuna kivikylä.
Itse valitsisin ehdottomasti Las Palmasin.Siellä yhdistyy ranta,kaupunkiloma sekä nähtävyydet.Paikallista arkea myös sopivasti.Upea satama,loistava ranta,mahtavat ostosmahdollisuudet.
- ei enää ikinä
kumpikaan sillä oikeasti ei ole mitään oikeaa eroa. Se että Teneriffalla on Teide ei tee saaresta sen parempaa ja molemmat oli melkoisen suuria pettymyksiä. Kelit oli surkeat ja satoi jopa vettä. Rahat meni ihan hukkaan ja en enää sinne mene kun on muitakin. Myös hintataso hirvitti ja on se outoa että kaikki maksaa ainakin saman kuin täällä ja kuitenkin Kanaria on verovapaata aluetta. On onni että on maailmassa muita paikkoja eikä edes tee mieli enää noille saarille.
- Don Giovanni
ThaimaasEEN.
- Jii
Don Giovanni kirjoitti:
ThaimaasEEN.
sanottu!
Vastaus alkuperäiseen kysymykseen on Teneriffa ja Puerto de la Cruz. - Xisca :D
Jii kirjoitti:
sanottu!
Vastaus alkuperäiseen kysymykseen on Teneriffa ja Puerto de la Cruz.Kanarialla on kamalan kallista (mutta onneksi olen niin riivatun rikas) ja paikalliset asukkaat ihan perseestä (mutta minä olen kannaksen toiselta puolen). Puerto de la Cruzissa sataa aina ja on niin hel**tin kylmä, mutta kyllähän siellä joten kuten pärjää jos ottaa mukaan vettäpitävän turkishaalarin (pilkkisellainen on erinomainen valinta). Jostain kumman syystä se veri vaan sinne aina vetää (lie lääkitykseni sitten kohdallaan vai ei) vaikka siellä Thaimaassakin on tullut käytyä (oli muuten kuumaa, kosteaa ja PILVISTÄ!!!).
- ei edes kuulu
Don Giovanni kirjoitti:
ThaimaasEEN.
en mene ja mitä helvettiä se sinulle kuuluu minne minä menen? Mutta se on varmaa että Kanarialle en vaikka olisi maailman ainoa paikka.
Sinä se et muualle edes päääse ja olet omiaan tuonne ja ikäänkuin kuulut joukkoon. - Mentira
ei edes kuulu kirjoitti:
en mene ja mitä helvettiä se sinulle kuuluu minne minä menen? Mutta se on varmaa että Kanarialle en vaikka olisi maailman ainoa paikka.
Sinä se et muualle edes päääse ja olet omiaan tuonne ja ikäänkuin kuulut joukkoon.kyllä poiketaan mutta missä kaikissa maailman paikoissa olet itse käynyt? Oikeesti eikä vain unelmissasi? Monesti olet käynyt Kanarialla ja missä? Mikä se oli niin ikävä kokemus ettei enää koskaan sinne? Eikö äiti ostanut jäätelöä...vai?
- Xisca
Mentira kirjoitti:
kyllä poiketaan mutta missä kaikissa maailman paikoissa olet itse käynyt? Oikeesti eikä vain unelmissasi? Monesti olet käynyt Kanarialla ja missä? Mikä se oli niin ikävä kokemus ettei enää koskaan sinne? Eikö äiti ostanut jäätelöä...vai?
on nyt näitä kerpeleen provoja jotka ei oo käyny omaa kotikylää kauempana ja sitten hakevat kadonnutta itsetuntoa pätemällä täällä! Joka päivä eri nimimerkki vaikka kirjoitustyylistä useankin tunnistaa. Normaali täyspäinen ihminen kun matkustaa siellä missä tykkää dissaamatta muitten mielikohteita! Mutta onhan se lapsi terve jos se leikkii...minkä ikäisiä lie vaan täällä nämä provoilijat! "Mun isä on vahvempi kuin teidän isä" vrt. "Kaukokohteet on parempia kuin kuppanen Kanaria"... Eikö se oikeesti oo vähä niin kuin makuasia...tai jotain? Voihan makuasioista keskustella mutta kannattaako riitely?
- kummallista...
Hinnat vähintään samat kuin Suomessa? En kyllä tajua missä ihmeessä olette sitten olleet ostoksilla, koska puoli vuotta Las Palmasissa asuneena voin kyllä sanoa, että kyllä siellä on kaikki halvempaa kuin Suomessa.
- kanarialla asuva
Teneriffa.Vihreampi ja jotenkin vain kauniimpi ja puhtaampi, paljon kauniita nakymia, teide, hyvia ruoka-paikkoja jos menette ulos niista turistirysista.
- utelias kyselee
missä ei Teneriffalla ole turistirysiä? Jos joka paikka on turisteja täynnä ja asukkaista 90% saa siitä elannon niin miksi ja missä voi välttää turismin?
- Molemmissa käynyt
Mielestäni Teneriffa on siistimpi ja miellyttävämpi lomakohde.Olemme taas tammikuussa menossa sinne.Kannattaa käydä molemmisssa, niin voi vertailla keskenään.Makuasioitahan nämä ovat.Hyvää matkaa ja lomaa :)
- Bruja
Las Palmas on minulle Kanarian saarten mieluisin lomakohde. Itse kaupungissa riittää nähtävää vähintään viikoksi. Jos Las Palmas alkaa kyllästyttää, voi lähteä saaren "turistirysiin" tai saaren keskiosissa oleviin kauniisiin kyliin. Erilaisia maisemia löytyy, kun lähtee saarta kiertelemään.
Sekä Gran Canarialla että Teneriffalla on tullut matkailtua ja Las Palmasista on tullut minun paikkani. Keväällä olin Puerto Ricossa viikon lomalla ja luulisin, että se oli viimeinen kerta siellä. Paikka on jotenkin nuhjaantunut, eikä se enää tarjonnut minulle mitään. Amadoresin ranta oli kauneinta, mitä PR tarjosi.
Tämä minun mielipiteeni, vierailemalla molemmissa paikoissa löydätte varmasti omanne.- pelkkiä
turistirysiä!!!!! Pysyttele kaukana ja valitse jokin kunnon kohde esim. Thaimaa (jos vain nappulaa löytyy...)
- Don Giovanni
pelkkiä kirjoitti:
turistirysiä!!!!! Pysyttele kaukana ja valitse jokin kunnon kohde esim. Thaimaa (jos vain nappulaa löytyy...)
Turistivapaa vyöhyke Thaimaassa missä sinä pyörit, kerro meille. Lennätkö ehkä yksityiskoneella(ei turisteja), onko sinulla oma lentokenttä(ei turisteja). Älä viitsi toitottaa paskaa kunnet käy missään muualla kuin äitisi asioilla, ja hakemassa itsellesi vaippoja ja piltti purkkeja.
- on helppo
Don Giovanni kirjoitti:
Turistivapaa vyöhyke Thaimaassa missä sinä pyörit, kerro meille. Lennätkö ehkä yksityiskoneella(ei turisteja), onko sinulla oma lentokenttä(ei turisteja). Älä viitsi toitottaa paskaa kunnet käy missään muualla kuin äitisi asioilla, ja hakemassa itsellesi vaippoja ja piltti purkkeja.
vastata. Katso matkaoppaasta tms pattaya, hua hin, ym. ym. Kaikki muu on turistivapaata aluetta:)
- LaPerla
on helppo kirjoitti:
vastata. Katso matkaoppaasta tms pattaya, hua hin, ym. ym. Kaikki muu on turistivapaata aluetta:)
saarella se tämä Thaimaa on? Gran Canarialla vai Tenerifellä? Ja siellä ei sitten oo turisteja? Onks varma tieto?
- Hyvinkin
LaPerla kirjoitti:
saarella se tämä Thaimaa on? Gran Canarialla vai Tenerifellä? Ja siellä ei sitten oo turisteja? Onks varma tieto?
Täytyyhän sen Thaimaasen sijaita jollakin kummalla saarella, sillä sitähän ylistävätkin vain jotkut kummat tyypit!
- Don Giovanni
on helppo kirjoitti:
Enää sitten kun sinä olet siellä, vai kuulutko alkuperäiskansaan, sitten jollakin lailla voi ymmärtää koheltamisesi täällä.
- Äiti&mie
Don Giovanni kirjoitti:
Enää sitten kun sinä olet siellä, vai kuulutko alkuperäiskansaan, sitten jollakin lailla voi ymmärtää koheltamisesi täällä.
kukaan aloittajan alkuperäistä kysymystä? Pitääkö se v*tun Thaimaa vetää joka keskusteluun? Kysymys: Paljonko kello on?
Vastaus: Thaimaassa on paremmat kellot kuin Kanarialla! - peltsari
Äiti&mie kirjoitti:
kukaan aloittajan alkuperäistä kysymystä? Pitääkö se v*tun Thaimaa vetää joka keskusteluun? Kysymys: Paljonko kello on?
Vastaus: Thaimaassa on paremmat kellot kuin Kanarialla!Näissä keskusteluissa käy näin... Jos hyvin alkanut sananvaihto ei karahda ookken kippari-kalle juttuhin, niin jostakin lehahtaa, sinänsä harmiton "Thaimaa"-häirikkö. Soisi keskustelun jatkuvan vielä.
- Esperanza para siempre
peltsari kirjoitti:
Näissä keskusteluissa käy näin... Jos hyvin alkanut sananvaihto ei karahda ookken kippari-kalle juttuhin, niin jostakin lehahtaa, sinänsä harmiton "Thaimaa"-häirikkö. Soisi keskustelun jatkuvan vielä.
Tämä on Kanaria-palsta. Miksi ihmeessä sinä täällä roikut haukkumassa Kanariaa ja kehumassa Thaimaata? Jos se on paratiisi, pysy siitä juttelemassa thaimaa-palstalla. Yritätkö täällä käännyttää kansaa niinkuin joku lahkolaissaarnaaja. Turha yritys - ei onnistu! Onko se Thaimaa muuten ainoa vaihtoehto Kanariansaarille, EI! Meikä on käynyt mm. Etelä- ja Väli-Amerikat, Karibian saaria, Australian ja Uuden Seelannin Thaimaan. Ja noista paikoista ainoa on Thaimaa, jonne en toista kertaa menisi. Kanarian saarilla käyn muitten reissujeni lisäksi joka ainoa talvi ja tulen käymään lopun ikäni. Painu sinä sinne pervojen ja pedofiilien ja Wincapitahuijareitten sekaan ja jää sinne!!!
- Mentira :D
Esperanza para siempre kirjoitti:
Tämä on Kanaria-palsta. Miksi ihmeessä sinä täällä roikut haukkumassa Kanariaa ja kehumassa Thaimaata? Jos se on paratiisi, pysy siitä juttelemassa thaimaa-palstalla. Yritätkö täällä käännyttää kansaa niinkuin joku lahkolaissaarnaaja. Turha yritys - ei onnistu! Onko se Thaimaa muuten ainoa vaihtoehto Kanariansaarille, EI! Meikä on käynyt mm. Etelä- ja Väli-Amerikat, Karibian saaria, Australian ja Uuden Seelannin Thaimaan. Ja noista paikoista ainoa on Thaimaa, jonne en toista kertaa menisi. Kanarian saarilla käyn muitten reissujeni lisäksi joka ainoa talvi ja tulen käymään lopun ikäni. Painu sinä sinne pervojen ja pedofiilien ja Wincapitahuijareitten sekaan ja jää sinne!!!
olla niin että ne Kanarian asiapitoiset ja provottomat keskustelut käydän tuolla kilpailevalla sivustolla. Täällä vaan me luuserit tapetaan aikaa ja tapellaan suosikkilomakohteittemme paremmuudesta vaikka meistä kukaan ei ole oikeesti käynyt Viroa kauempana...ja jos totta puhutaan niin minä en ole käynyt edes siellä!!! Mutta annan silti ääneni Tenerifelle kun se kuulostaa niin eksoottiselta :D
Ai niin, meinasi ihan unohtua: Thaimaa on perseestä! - ookke kara
peltsari kirjoitti:
Näissä keskusteluissa käy näin... Jos hyvin alkanut sananvaihto ei karahda ookken kippari-kalle juttuhin, niin jostakin lehahtaa, sinänsä harmiton "Thaimaa"-häirikkö. Soisi keskustelun jatkuvan vielä.
peltsari juttujasi, sen verran, jos saan, en edes pidä kippari-kallesta. "Sinänsä harmiton" Thaimaa häirikkö on varmaan kanssasi samoilla aaltopituuksilla. En ole pahemmin häiriköinyt, enkä aiokkaan, mutta sinun täytyi, ärsyttääksesi, vetäistä nimimerkkini sepustukseesi. Minkä keskustelun soisit jatkuvan vielä? Senkö mikä oli alkuperäinen vai tämä potaskan jauhaminen.
- ookke kara
Mentira :D kirjoitti:
olla niin että ne Kanarian asiapitoiset ja provottomat keskustelut käydän tuolla kilpailevalla sivustolla. Täällä vaan me luuserit tapetaan aikaa ja tapellaan suosikkilomakohteittemme paremmuudesta vaikka meistä kukaan ei ole oikeesti käynyt Viroa kauempana...ja jos totta puhutaan niin minä en ole käynyt edes siellä!!! Mutta annan silti ääneni Tenerifelle kun se kuulostaa niin eksoottiselta :D
Ai niin, meinasi ihan unohtua: Thaimaa on perseestä!Kirjoitus pitkästä aikaa, olisi aploodien paikka Mentira.
- tätäkin
ookke kara kirjoitti:
peltsari juttujasi, sen verran, jos saan, en edes pidä kippari-kallesta. "Sinänsä harmiton" Thaimaa häirikkö on varmaan kanssasi samoilla aaltopituuksilla. En ole pahemmin häiriköinyt, enkä aiokkaan, mutta sinun täytyi, ärsyttääksesi, vetäistä nimimerkkini sepustukseesi. Minkä keskustelun soisit jatkuvan vielä? Senkö mikä oli alkuperäinen vai tämä potaskan jauhaminen.
ketjua, tulee entistä vakuuttuneemmaksi että vain köyhät ja juntit käy kanarialla. Ne, joilla on varaa matkustavat paaljon kauemmaksi luksuslomilleen.
- Raw-Hi
tätäkin kirjoitti:
ketjua, tulee entistä vakuuttuneemmaksi että vain köyhät ja juntit käy kanarialla. Ne, joilla on varaa matkustavat paaljon kauemmaksi luksuslomilleen.
Entä sitten?
- me köyhät
tätäkin kirjoitti:
ja Juntit käymme kanarialla....
Lukutaidottomat, jotka eivät ymmärrä edes
alkuperäistä kysymystä käyvät Thaimaassa...
Rahamiehet menee Australiaan...
Ja ne jotka välttelevät turistirysiä, kiertelevät
omatoimisesti Intiaa julkisilla kulkuneuvoilla
Kun on köyhä, niin mieluummin matkustan
Junttien kuin sivistymättömien lukutaidottomien
seurassa - juupaseipäsjoopas
tätäkin kirjoitti:
Hei!
LUKSUSTAHAN SAA SIELLÄ MISSÄ HALUAA JA JOS ON VALMIS TAI HALUKAS MAKSAMAAN?! En ymmärrä, kun seurailee näitä keskustelu palstoja, että menee aina höpöilyksi ja meuhkaamiseksi. Menköön jokainen mihin haluaa ja asiallisesti voi vastata siihen kysymykseen mikä on esitetty. Vai pitäskö minun Lappi fanina vetää tähän, et eiku RUKALLE?? Eikun tosisti saarilla on omat puolensa, löytyy kummastakin. Itse Teneriffallta lähtisin Cruziin ja Granin puolelta Melonerakseen:) - ookke kara
juupaseipäsjoopas kirjoitti:
Hei!
LUKSUSTAHAN SAA SIELLÄ MISSÄ HALUAA JA JOS ON VALMIS TAI HALUKAS MAKSAMAAN?! En ymmärrä, kun seurailee näitä keskustelu palstoja, että menee aina höpöilyksi ja meuhkaamiseksi. Menköön jokainen mihin haluaa ja asiallisesti voi vastata siihen kysymykseen mikä on esitetty. Vai pitäskö minun Lappi fanina vetää tähän, et eiku RUKALLE?? Eikun tosisti saarilla on omat puolensa, löytyy kummastakin. Itse Teneriffallta lähtisin Cruziin ja Granin puolelta Melonerakseen:)Voitas mennä Zoneen laulamaan karaokea, sieltä toi nimmarikin on saanut alkunsa. Alkuperäisestä asiasta sanoisin, että kummatkin ovat käymisen arvoisia paikkoja, ja muut saaret myös erikoisesti La Palma.
- Palmito
ookke kara kirjoitti:
Voitas mennä Zoneen laulamaan karaokea, sieltä toi nimmarikin on saanut alkunsa. Alkuperäisestä asiasta sanoisin, että kummatkin ovat käymisen arvoisia paikkoja, ja muut saaret myös erikoisesti La Palma.
Kumpi on monipuolisempi taisi olla alkuperäinen kysymys. Las Palmas suurena kaupunkina, n. 380 000 asukasta, on tietysti Gran Canarian vetonaula. Vaikka kaupungissa on turistialue, niin turismin valtaamaksi ei tuon kokoluokan kaupunki tule. Teneriffan Santa Cruz on pienempi ja tylsempi kaupunki ja Puerto de la Cruz, vaikkakin viehättävä paikka, kuitenkin enemmän turistimesta. Eihän turisteissa ja turisteja varten suunnitelluissa paikoissa välttämättä ole mitään pahaa, mutta monipuolisuuttahan isommat kaupungit tuovat.
Puerto de la Cruzissa turistien paljous ei ole vaikuttanut mielestäni niin negatiivisesti palveluihin ja kaupungin ulkoasuun kuin vaikkapa Gran Canarian Inglesissä ja Puerto Ricossa. Cruzissa on hyviä ja edullisia ravintoloita ja oikeita, kauniita rakennuksia (jotka eivät siis ole kaikki turisteille ja turismin ehdoilla suunniteltuja).
Molemmilla saarilla on mahdollista vaellella luonnossa ja kauniita maisemia. Teide on tietysti hienompi kuin matalampi Cranin vuoristoalue.
Luultavasti mennään ensi talvena Gran Canarialle, mutta ei vielä ole päätetty. - don luis
Palmito kirjoitti:
Kumpi on monipuolisempi taisi olla alkuperäinen kysymys. Las Palmas suurena kaupunkina, n. 380 000 asukasta, on tietysti Gran Canarian vetonaula. Vaikka kaupungissa on turistialue, niin turismin valtaamaksi ei tuon kokoluokan kaupunki tule. Teneriffan Santa Cruz on pienempi ja tylsempi kaupunki ja Puerto de la Cruz, vaikkakin viehättävä paikka, kuitenkin enemmän turistimesta. Eihän turisteissa ja turisteja varten suunnitelluissa paikoissa välttämättä ole mitään pahaa, mutta monipuolisuuttahan isommat kaupungit tuovat.
Puerto de la Cruzissa turistien paljous ei ole vaikuttanut mielestäni niin negatiivisesti palveluihin ja kaupungin ulkoasuun kuin vaikkapa Gran Canarian Inglesissä ja Puerto Ricossa. Cruzissa on hyviä ja edullisia ravintoloita ja oikeita, kauniita rakennuksia (jotka eivät siis ole kaikki turisteille ja turismin ehdoilla suunniteltuja).
Molemmilla saarilla on mahdollista vaellella luonnossa ja kauniita maisemia. Teide on tietysti hienompi kuin matalampi Cranin vuoristoalue.
Luultavasti mennään ensi talvena Gran Canarialle, mutta ei vielä ole päätetty.rikkaat rukalle,köyhät kanaralle.täytynee ryhtyä törsäilemään ollakseen köyhä talven mittaan.
juupaseipäsjoopas kirjoitti:
Hei!
LUKSUSTAHAN SAA SIELLÄ MISSÄ HALUAA JA JOS ON VALMIS TAI HALUKAS MAKSAMAAN?! En ymmärrä, kun seurailee näitä keskustelu palstoja, että menee aina höpöilyksi ja meuhkaamiseksi. Menköön jokainen mihin haluaa ja asiallisesti voi vastata siihen kysymykseen mikä on esitetty. Vai pitäskö minun Lappi fanina vetää tähän, et eiku RUKALLE?? Eikun tosisti saarilla on omat puolensa, löytyy kummastakin. Itse Teneriffallta lähtisin Cruziin ja Granin puolelta Melonerakseen:)Mistä oikein juontaa tuollainen nousukasmainen ja pakkomielteen kaltainen viittaaminen varallisuuden suuruuteen ja rehvastelu sillä. Yleensä ja kaikkialla pidetään mauttomuutena keskustella rahasta.
On kai uskottava se, että siitä puhe mistä puute.- Mentira
All-Marino kirjoitti:
Mistä oikein juontaa tuollainen nousukasmainen ja pakkomielteen kaltainen viittaaminen varallisuuden suuruuteen ja rehvastelu sillä. Yleensä ja kaikkialla pidetään mauttomuutena keskustella rahasta.
On kai uskottava se, että siitä puhe mistä puute.se ole sen oman pienen ja surkean egon pönkittämistä kun täällä (nimettömänä kasvottomana) esiintyy maailman matkaajana jolla pätäkkä ei lopu! Totuus kun on että nuo kuolatut kaukokohteet eivät nykyisin enää ole niin kalliita etteikö tavallisella taapertajallakin sinne olisi varaa reissata siinä missä Kanariallekin.
- Esperanza para siempre
Mentira kirjoitti:
se ole sen oman pienen ja surkean egon pönkittämistä kun täällä (nimettömänä kasvottomana) esiintyy maailman matkaajana jolla pätäkkä ei lopu! Totuus kun on että nuo kuolatut kaukokohteet eivät nykyisin enää ole niin kalliita etteikö tavallisella taapertajallakin sinne olisi varaa reissata siinä missä Kanariallekin.
Kun osaa suunnitella matkansa itse, eikä maksa matkatoimistoille "ilmasta", pääsee edullisesti vaikka mihin maailman kolkkaan. Se ei mitenkään mene minulle jakeluun, että Thaimaa olisi se toinen ainoa aurinkoloman vaihtoehto ja että sinne menisi rikkaat ja Kanarialle köyhät. Aivan ihmeellisiä stereotypioita täällä viljellään!
Hollywoodin julkkiksetkin käyvät Kanarialla. Itse olen nähnyt John Travoltan perheineen syömässä rantaravintolassa Los Cristianoksessa. - Tebis
All-Marino kirjoitti:
Mistä oikein juontaa tuollainen nousukasmainen ja pakkomielteen kaltainen viittaaminen varallisuuden suuruuteen ja rehvastelu sillä. Yleensä ja kaikkialla pidetään mauttomuutena keskustella rahasta.
On kai uskottava se, että siitä puhe mistä puute.Osuit naulan kantaan!
- Tebis
Tebis kirjoitti:
Osuit naulan kantaan!
Tarkoitin aiemmalla viestilläni tätä kommenttia:
On kai uskottava se, että siitä puhe mistä puute
yhdyn täysin tähän ajatukseen, olipas osuvasti kirjoitettu!
- puolensa
Kummallakin saarella on tullut käytyä, ja uudelleenkin mennään. Teneriffa on maisemaltaan kauniimpi, taasen Maspalomasin hiekkaryynit upeat.
- köyhät
ja kipeät kyykkyyn ja kanarialle!!
- Don Giovanni
köyhät kirjoitti:
ja kipeät kyykkyyn ja kanarialle!!
Kusipäät, pedofiilit ja muut samaan kastiin kuuluvat jenkkien kuljetuskoneeseen, ja saa pudottaa Pattayan kohdilla alas ilman varjoa.
- Mentira
Don Giovanni kirjoitti:
Kusipäät, pedofiilit ja muut samaan kastiin kuuluvat jenkkien kuljetuskoneeseen, ja saa pudottaa Pattayan kohdilla alas ilman varjoa.
olen köyhä, kipeä ja kyykyssä. Myönnän. Kaiken lisäksi myös vanha ja ruma. Mutta Kanarialla..ooooh..Kanarialla vanhakin nuortuu ja koukkuselkä suortuu (vai miten se oli). Siellä olen kaunis ja rohkea (ainakin omasta ja äitini mielestä)..ja maksettavat muuttuvat saataviksi.. Ja aina kun suljen siellä silmäni..yritän kuvitella olevani Thaimaassa joka on maanpäällinen paratiisi..(unelmaa köyhälle vain).
Menikö nyt oikein? - Xisca
Mentira kirjoitti:
olen köyhä, kipeä ja kyykyssä. Myönnän. Kaiken lisäksi myös vanha ja ruma. Mutta Kanarialla..ooooh..Kanarialla vanhakin nuortuu ja koukkuselkä suortuu (vai miten se oli). Siellä olen kaunis ja rohkea (ainakin omasta ja äitini mielestä)..ja maksettavat muuttuvat saataviksi.. Ja aina kun suljen siellä silmäni..yritän kuvitella olevani Thaimaassa joka on maanpäällinen paratiisi..(unelmaa köyhälle vain).
Menikö nyt oikein?että tosirikkaat ja fiksut ihmiset matkustavat nykyään Karibialle, eivät enää Thaimaahan! Thaimaassa on vain junttituristeja jotka kuvittelevat itsestään liikoja kun ovat päässeet niin "hienoon matkakohteeseen". Unelmoi siis Karibiasta, älä Thaimaan turistirysistä (Thaimaa on OUT!).
Pojo Tenerihvalle täältäkin! - vertailu
Mentira kirjoitti:
Menikö nyt oikein?"Thaimaassa joka on maanpäällinen paratiisi..(unelmaa köyhälle vain)"
Vertailepa uudestaan hotellien hintoja näiden matkakohteiden kesken. Muista myös paikallinen hintataso. Mikä on halpaa? Minne ne "köyhät" oikeasti menee? Thai....Kyllä, juuri sinne. Siellä hekin voivat kuvitella olevansa hyvintoimeentulevia. - Mentira
vertailu kirjoitti:
"Thaimaassa joka on maanpäällinen paratiisi..(unelmaa köyhälle vain)"
Vertailepa uudestaan hotellien hintoja näiden matkakohteiden kesken. Muista myös paikallinen hintataso. Mikä on halpaa? Minne ne "köyhät" oikeasti menee? Thai....Kyllä, juuri sinne. Siellä hekin voivat kuvitella olevansa hyvintoimeentulevia.kuten sanoit :D Yritin vain olla vitsikäs mutta ilmeisesti metsään meni...ja lujaa...vai?
- Xisca
Mentira kirjoitti:
kuten sanoit :D Yritin vain olla vitsikäs mutta ilmeisesti metsään meni...ja lujaa...vai?
meitä sitten tässä kaksi huonon huumorin edustajia :D Pitää vissiin kaivaa se tiukka talvipipo päähän ja yrittää olla ihmisiksi!!
- Jäppinen
Xisca kirjoitti:
meitä sitten tässä kaksi huonon huumorin edustajia :D Pitää vissiin kaivaa se tiukka talvipipo päähän ja yrittää olla ihmisiksi!!
parempi saari on Teneriffa, Teneriffaa Madeira ja Madeiraa Mallorca.
- kirjoituksen
Jäppinen kirjoitti:
parempi saari on Teneriffa, Teneriffaa Madeira ja Madeiraa Mallorca.
kohta 'kun suljen siellä silmäni..yritän kuvitella olevani Thaimaassa joka on maanpäällinen paratiisi..(unelmaa köyhälle vain).
vastaa varmaan monen kanarian kävijän unelmia. - Mentira
kirjoituksen kirjoitti:
kohta 'kun suljen siellä silmäni..yritän kuvitella olevani Thaimaassa joka on maanpäällinen paratiisi..(unelmaa köyhälle vain).
vastaa varmaan monen kanarian kävijän unelmia.Sisko kyllä kävi Thaimaassa ja sanoi ettei sinne toista kertaa lähde...mutta lie raasulla vaan saldo nollilla ja visa vinkaissut viimesen kerran! :)
- Mentida
Mentira kirjoitti:
Sisko kyllä kävi Thaimaassa ja sanoi ettei sinne toista kertaa lähde...mutta lie raasulla vaan saldo nollilla ja visa vinkaissut viimesen kerran! :)
Kävin minäkin siellä kerran. Toista kertaa ei tule. Eikä se johdu siitä, että saldo olisi nollilla, tai visa lopettanut vinkumisen. Ei vaan napannut, ei sitten yhtään. Keli oli inhottavan hikinen, ihmisten tekohymyt yököttäviä, kroisoksia leikkivät turistit käyttäytyivät törkeästi, pervoja pedofiileja vilisi joka paikassa ja ruoka oli pahaa. Vaihdoinkin sitten kaukomatkan suunnan länteen. Karibian saaret ovat ihan toista maata! Mutta... lisäksi lähes joka talvi on tullut piipahdettua kotoisalla Teneriffalla :D
- Mentira
Mentida kirjoitti:
Kävin minäkin siellä kerran. Toista kertaa ei tule. Eikä se johdu siitä, että saldo olisi nollilla, tai visa lopettanut vinkumisen. Ei vaan napannut, ei sitten yhtään. Keli oli inhottavan hikinen, ihmisten tekohymyt yököttäviä, kroisoksia leikkivät turistit käyttäytyivät törkeästi, pervoja pedofiileja vilisi joka paikassa ja ruoka oli pahaa. Vaihdoinkin sitten kaukomatkan suunnan länteen. Karibian saaret ovat ihan toista maata! Mutta... lisäksi lähes joka talvi on tullut piipahdettua kotoisalla Teneriffalla :D
siskoki sano että hiostavaa oli ja hiki valu vaikka suurimman osan lomastaan oli ollu pilvistä. Vaikka tiijä jos valehtelee tuonki kun kyllähän se keski-ikäsellä naisella hiki tuloo pintaan pirtsakalla pakkasellaki.
Itte en oo vielä merta edemmäks päässy vaikka mieli tekis edes sinne Kanarialle "mualimoo kiertämään" (jos pieni huumori sallitaan).
Vaikka oon minä kerran ulkomailla ollu! Kävin rapiat parikymmentä vuotta sitten Haaparannassa ostamassa halpaa voita ja sokeria eli en minä ihan täys peräkylän juntti oo! :D - Mentida
Mentira kirjoitti:
siskoki sano että hiostavaa oli ja hiki valu vaikka suurimman osan lomastaan oli ollu pilvistä. Vaikka tiijä jos valehtelee tuonki kun kyllähän se keski-ikäsellä naisella hiki tuloo pintaan pirtsakalla pakkasellaki.
Itte en oo vielä merta edemmäks päässy vaikka mieli tekis edes sinne Kanarialle "mualimoo kiertämään" (jos pieni huumori sallitaan).
Vaikka oon minä kerran ulkomailla ollu! Kävin rapiat parikymmentä vuotta sitten Haaparannassa ostamassa halpaa voita ja sokeria eli en minä ihan täys peräkylän juntti oo! :DNyt taisit narrata. Just tuolla toisessa ketjuissa sanoit korkkaavasi Cavan ja katselevasi komeita tarjoilijoita kanarialaisten baareissa ;)
- Mentira
Mentida kirjoitti:
Nyt taisit narrata. Just tuolla toisessa ketjuissa sanoit korkkaavasi Cavan ja katselevasi komeita tarjoilijoita kanarialaisten baareissa ;)
nyt ihan rehellinen olen niin minä vaan päivät surffaan näillä matkasivuilla (uneksien oikeasta elämästä)..luen matkakirjoituksia, katselen kuvia jne. Kirjastossa käyn kahlaamassa läpi kaikki uudet matkalehdet ja lainailen matkavideoita. Myös matkanjärjestäjien esitteet ovat oiva tiedonhankintakanava (olipas vaikea sana).
Tällä tavoin oon "käyny" jo usealla Kanarian saarella ja monessa lomakohteessa siellä! Ja kuule on hauskoja reissuja ollu...ruoka on ollu hyvää, juomat kuplivia, maisemat upeita ja miehet...no niin, you know :)
Haaparanta oli sitten kyllä ihan täyttä totta! Bussilla mentiin niin monta tuntia että persiet puutu ja pukamat suuttu mut "linja-autossa on niin mukavaa..." (Heh)
Ja tämä on niin totta kuin valhe vaan voi olla! :) - Mentida
Mentira kirjoitti:
nyt ihan rehellinen olen niin minä vaan päivät surffaan näillä matkasivuilla (uneksien oikeasta elämästä)..luen matkakirjoituksia, katselen kuvia jne. Kirjastossa käyn kahlaamassa läpi kaikki uudet matkalehdet ja lainailen matkavideoita. Myös matkanjärjestäjien esitteet ovat oiva tiedonhankintakanava (olipas vaikea sana).
Tällä tavoin oon "käyny" jo usealla Kanarian saarella ja monessa lomakohteessa siellä! Ja kuule on hauskoja reissuja ollu...ruoka on ollu hyvää, juomat kuplivia, maisemat upeita ja miehet...no niin, you know :)
Haaparanta oli sitten kyllä ihan täyttä totta! Bussilla mentiin niin monta tuntia että persiet puutu ja pukamat suuttu mut "linja-autossa on niin mukavaa..." (Heh)
Ja tämä on niin totta kuin valhe vaan voi olla! :)Pääsiskös sieltä teidän kylältä nyt sitten tilausbussilla Tuuriin Keskisen kyläkauppaan? Ne reissut on nykyisin IN! Saattaisit nähdä sen ihanan komean adoniskauppiaankin siellä :)
- Mentira
Mentida kirjoitti:
Pääsiskös sieltä teidän kylältä nyt sitten tilausbussilla Tuuriin Keskisen kyläkauppaan? Ne reissut on nykyisin IN! Saattaisit nähdä sen ihanan komean adoniskauppiaankin siellä :)
en koskis kepilläkään kun on liian nuori, liian blondi, liian...
Mutta jonkun linjabiilimatkan tässä voiski tehdä lähimaastossa samalla kun suunnittelee seuraavaa Kanarian virtuaalilomaa... :) - Ida-Liina (aloittaja)
Mentira kirjoitti:
Mutta jonkun linjabiilimatkan tässä voiski tehdä lähimaastossa samalla kun suunnittelee seuraavaa Kanarian virtuaalilomaa... :)kaikille vastaajille. Tuli sopivasti asiaa, asian viertä ja välillä sai nauraakin vedet silmissä. Aivan loistava ketju, mahtavaa!
Ja mielipiteitä otetaan edelleen vastaan mutta matkan olen jo tilannut kehuttuun Teneriffaan. - Ida-Liina
Mentira kirjoitti:
Mutta jonkun linjabiilimatkan tässä voiski tehdä lähimaastossa samalla kun suunnittelee seuraavaa Kanarian virtuaalilomaa... :)kaikille asiallisista ja vähän asiattomistakin vastauksista. Tukea sain mukavasti päätökseni tekemiseen (matka tilattu Teneriffalle) ja välillä sai nauraa kyynelet silmissä. Loistava ketju! Keskustelu jatkukoon :)
- Ida tässä edelleen
Ida-Liina kirjoitti:
kaikille asiallisista ja vähän asiattomistakin vastauksista. Tukea sain mukavasti päätökseni tekemiseen (matka tilattu Teneriffalle) ja välillä sai nauraa kyynelet silmissä. Loistava ketju! Keskustelu jatkukoon :)
tuli kaksi samanlaista kirjoitusta kun ensimmäisen jälkeen tuli viesti jotta yhteys poikki jotenka kirjoitin sitten uuden. No haitanneeko :)
- myös kanariaa ja thaimaata ...
kirjoituksen kirjoitti:
vastaa varmaan monen kanarian kävijän unelmia.Jaa-a..en koe itseäni köyhäksi vaikka viihdyn Kanarian suunnalla ja thaimaatakin on tullut nähtyä usemmalta kolkalta. Tällainenhan on ihan naurettavaa.. Joka haluaa Kanarialle, menköön sinne. Thaimaan ihannointi pistää miettimään, että mikä sinne loppujen lopuksi vetää?
- piilillä
Mentira kirjoitti:
Mutta jonkun linjabiilimatkan tässä voiski tehdä lähimaastossa samalla kun suunnittelee seuraavaa Kanarian virtuaalilomaa... :)kanarialle,kävis muuten kätevimmän,
muun laisella kulkuneuvolla.
mutta TÄÄLTÄ M U L T I A L L E ONNIKALLA SE KYLL ONNISTUU - Saikkonen
myös kanariaa ja thaimaata ... kirjoitti:
Jaa-a..en koe itseäni köyhäksi vaikka viihdyn Kanarian suunnalla ja thaimaatakin on tullut nähtyä usemmalta kolkalta. Tällainenhan on ihan naurettavaa.. Joka haluaa Kanarialle, menköön sinne. Thaimaan ihannointi pistää miettimään, että mikä sinne loppujen lopuksi vetää?
vaikka maanpäällinen paratiisi niin mie en sinne lähe kun lentomatka on niin pirskatin pitkä. Ei kestä selkä eikä pukamat istumista.
- BarGirl
myös kanariaa ja thaimaata ... kirjoitti:
Jaa-a..en koe itseäni köyhäksi vaikka viihdyn Kanarian suunnalla ja thaimaatakin on tullut nähtyä usemmalta kolkalta. Tällainenhan on ihan naurettavaa.. Joka haluaa Kanarialle, menköön sinne. Thaimaan ihannointi pistää miettimään, että mikä sinne loppujen lopuksi vetää?
Hei, eikös se ole ihan itsestään selvää, miksi möhömahaiset äijänkuvatukset sinne menevät.
- AijaMaija
BarGirl kirjoitti:
Hei, eikös se ole ihan itsestään selvää, miksi möhömahaiset äijänkuvatukset sinne menevät.
kyllähän sitä paikalliset juorukellot on jotain kertoilleet mitä ne samalla matkalla olleet poikamiehet kuin akallisetkin (ja akka kotona) siel puuhastelee mutta se onkin sit k18 - totta vai tarua, who knows!
- Anonyymi00071
kampi
- Anonyymi00072
Ilman muuta gran kanariansaari eikä mikään haiseva teneriffa. Gran kanariansaarelta löytyy joka miehelle kuumaa mies seuraa ja teneriffan slummista vain haisevia vanhuksia. Ketä ne kiinnostaa.
- Anonyymi00074
Gran Canaria ja siellä Maspalomas Inglesin vieressä.
Siellä löytyy useita " Men Only" hotelleja, joista on lyhyt matka Gay Nude Beach":lle.
Näissä on myös hotelleja, joissa saa käyskennellä munasillaan henkilökunnan siitä häiriintymättä.- Anonyymi00075
Rupes kyllä alakerta sykkimään tuota lukiessa.
- Anonyymi00076
Kyllä on varmaan hirvee paikka...
- Anonyymi00077
Anonyymi00076 kirjoitti:
Kyllä on varmaan hirvee paikka...
Ei oo vaan suunnaton nautinto.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan14601Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv634347- 433642
- 193282
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv343228Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h403061No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol453010- 452665
- 422425
- 452179