Osaatteko suositella hyvää hotellia turvalliselta alueelta Pariisin keskustasta (tärkeää hyvät liikenneyhteydet)? Tarkoitus olisi lähteä ensikertalaisena pidennetylle viikonlopulle ja käydä esim Louvressa.
Hotelli
3
942
Vastaukset
- ideaa:
Menkää sivuille: Travellink, kun pääsette Pariisin hotellien kohdalle, valitkaa sieltä "hotelli, jonka lähellä sijaitsee"... Sieltä voitte valita esim suoraan Louvren läheltä tai muuten ihan keskustasta.
Hyvä idea majoittua sinne ydinkeskustaan, ei kulu turhaa aikaa metrossa ajeluun . - Pariisin matkaaja
Vitonen on ihan kivasti keskustan vieressä ja ainakin itse olen kävellyt sieltä. Kasvitieteellisen puutarhan lähistö onainakin rauhallista.
Jos haet todella tasokasta monen tähden hotellia, tai miksi ei halvempaakin, niin Michelinin punaisesa oppaassa on eri hintaryhmien ravintoloiden lisäksi vastaavasti hotelleja. Minusta se on hintansa väärti opas. Samoin koko sarja, eli vihreä matkailuopas ja sininen noin A5-kokoinen kartta. lienet jo reissus,käynyt, mut silti.. e.bookers:n kautta tilasin kesäl hotelli FAUBORG, maksoi 260e,4 yötä. tod. hintansa väärtti. metro lähel rauhallinen sisäpihameininki, hyvä henkilökunta etc.. siis jos haluat liikkua ja hotelli vain nukkumista varten,SUOSITTELEN. ei tod luxust,mut rahaa jää kaikkenn muuhun kivaan!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle342735Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362581Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532564Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt962084Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle401951Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3121732- 1501526
- 731388
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231158Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.271113