Onko kukaan lähdössä Marmarikseen ja Halici hotelliin 21.10?
Halici/Marmaris 21.10 lähteekö kukaan?
7
999
Vastaukset
- tiuku
Olen lähdössä!!!!
- Halici 21.10
Onko teitä isokin porukka?Ja mitä ikäluokkaa?Oletko ollut aiemmin?
- tiuku
Halici 21.10 kirjoitti:
Onko teitä isokin porukka?Ja mitä ikäluokkaa?Oletko ollut aiemmin?
Kaksi parikymppistä naista, ei olla oltu Turkissa ennen. Mitäs sinä?
- Halici 21.10
tiuku kirjoitti:
Kaksi parikymppistä naista, ei olla oltu Turkissa ennen. Mitäs sinä?
Ei voi muuta sanoa kun et kiva hotelli lähellä kaikkea.Markkinat perjantaisin hotellin takana.Lyhyt matka kaikkialle..paremmalla paikalla ei voisi hotelli oikeastaan olla paitsi tietty aivan rannassa....Kiva henkilökunta nuoria komeita poikia..Ja turkkilaistyylisesti kalustettu hotelli kaikkea kivaa vanhaa...Turkkilaista ilataa suosittelen ehdottomasti teille jos ette ennen ole käynyt.Baarikatu paras illalla ei muuta kun sinne bailaamaan...valinnanvaraa löytyy...Mitä haluaisitte vielä tietää?Vai?
- tiuku
Halici 21.10 kirjoitti:
Ei voi muuta sanoa kun et kiva hotelli lähellä kaikkea.Markkinat perjantaisin hotellin takana.Lyhyt matka kaikkialle..paremmalla paikalla ei voisi hotelli oikeastaan olla paitsi tietty aivan rannassa....Kiva henkilökunta nuoria komeita poikia..Ja turkkilaistyylisesti kalustettu hotelli kaikkea kivaa vanhaa...Turkkilaista ilataa suosittelen ehdottomasti teille jos ette ennen ole käynyt.Baarikatu paras illalla ei muuta kun sinne bailaamaan...valinnanvaraa löytyy...Mitä haluaisitte vielä tietää?Vai?
Kiitos kiitos matkaoppaita on selalitu ahkerasti ja ihan mukavan tuntuinen paikka kai on kyseessä.
- Halici 21.10
tiuku kirjoitti:
Kiitos kiitos matkaoppaita on selalitu ahkerasti ja ihan mukavan tuntuinen paikka kai on kyseessä.
Kyllä te tykkäätte varmasti kun se "lämmittää"¤¤¤ tällaista vanhaa nais porukkaakin!
- Vieläkin
Halici 21.10 kirjoitti:
Kyllä te tykkäätte varmasti kun se "lämmittää"¤¤¤ tällaista vanhaa nais porukkaakin!
Hyvä hotelli kertakaikkiaan, olemme lähdössä sinne toista kertaa. Hyvä allas ja puutarha,ruoka hyvää ja ei lopu kesken!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059