olen tehnyt

havainnon

että Italiassa lomailevat Suomalaiset ovat ehkä keskiluokkaa,mutta usein hyvinkin köyhää väkeä!
Sinänsä ikävää kun siellä saadaan Suomalaisista sellainen kuva!

10

681

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muluccu

Olen huomannut että nettikeskusteluihin kirjoittelevat ovat useinkin aaseja.
      Ikävää että toisetkin saavat sellaisen käsityksen.
      Onneksi parempituloiset lomailevat Thaimaassa. Siellä ei saada suomalaisista mitään kuvaa.

• havaitsija myös

minä taas olen havainnut, että aika iso osa italiaan matkustelevista suomalaisista kuvittelee olevansa "meitä muita parempia ihmisiä"...
        italiaan voi ja saa matkustaa ken haluaa.olkoon loman tarkoituksena mikä tahansa vaikka vaan ihan löhöily loma, rasittaa ihmiset joiden mielestä italiaan täytyy tehdä vaan "kulttuurimatkoja" jne. ja täytyy olla keskivertoa varakkaampi,paskan marjat sanon minä, lapsellista ja naurettavaa pikkusieluista ajattelua...

• havainnon

olen tehnyt!
        Itseasiassa minuä ärsyttävät ihmiset,jotka esittävät varakasta!
        Itse olen rahani ansainnut ja köyhien pelleilyä en viitsisi katsella!

• Rooman rouva

"olen tehnyt
      Kirjoittanut: havainnon 5.9.2008 klo 22.06

että Italiassa lomailevat Suomalaiset ovat ehkä keskiluokkaa,mutta usein hyvinkin köyhää väkeä!
      Sinänsä ikävää kun siellä saadaan Suomalaisista sellainen kuva!"

Mikä sai sinut Italian matkallasi tekemään havaintoja suomalaisista. Mistä näit että kuka on rikas ja kuka köyhä. Onko sinulla tapana "saada sellaisia kuvia" suomalaisista ja muistakin ihmisistä. Merkillinen tapa...

• on oikeassa

olen samaa mieltä...

• tunnistaa

köyhän?

• hän puhuisi itsestään
        tunnistaa kirjoitti:

köyhän?

AP;n mielestä varmaan yleisestä habituksesta; pukeutumisesta, käytöstavoista, kielitaidosta jne.
        Itse en ole törmännyt Italiassa juuri koskaan kännääviin örveltäjiin," rääsyläisiin" enkä moukkiin.

• moni kakku päältä kaunis
        hän puhuisi itsestään kirjoitti:

AP;n mielestä varmaan yleisestä habituksesta; pukeutumisesta, käytöstavoista, kielitaidosta jne.
        Itse en ole törmännyt Italiassa juuri koskaan kännääviin örveltäjiin," rääsyläisiin" enkä moukkiin.

kyllä rikas ihminen voi olla kielitaidoton

Rikkaat voivat kännätä ja örveltää,siinä missä köyhäkin

rikas voi pukeutua huonosti ja varsinkin mauttomasti

aika köyhää tämä keskustelu täällä.ne joilla asiat ovat huonosta ja rahat tiukoilla,heillä ei todellakaan ole ylimääräistä rahaa matkustella.

keskustelun aihe on ala-arvoinen.

ja muuten,se jolla rahaa tosiaan, sellainen ihiminen ei sitä mainosta,vaan pitää matalaa profiilia ja matkustelee siellä missä tykkää.

"nousukkaat" pröystäilevät ja osa heistä matkustelee italiassa,mutta onneksi me taviksetkin käymme italiassa lomailemassa ettemme anna ihan "kusipäistä",ylpeää ja ennen kaikkea väärää kuvaa suomalaisista,meitä kun on moneen junaan.

• ärsyttää
        moni kakku päältä kaunis kirjoitti:

kyllä rikas ihminen voi olla kielitaidoton

Rikkaat voivat kännätä ja örveltää,siinä missä köyhäkin

rikas voi pukeutua huonosti ja varsinkin mauttomasti

aika köyhää tämä keskustelu täällä.ne joilla asiat ovat huonosta ja rahat tiukoilla,heillä ei todellakaan ole ylimääräistä rahaa matkustella.

keskustelun aihe on ala-arvoinen.

ja muuten,se jolla rahaa tosiaan, sellainen ihiminen ei sitä mainosta,vaan pitää matalaa profiilia ja matkustelee siellä missä tykkää.

"nousukkaat" pröystäilevät ja osa heistä matkustelee italiassa,mutta onneksi me taviksetkin käymme italiassa lomailemassa ettemme anna ihan "kusipäistä",ylpeää ja ennen kaikkea väärää kuvaa suomalaisista,meitä kun on moneen junaan.

katsella köyhiä,jotka esittävät varakasta!
        Minä itse olin rutiköyhä ja haaveeni on kyllä joskus matkustaa Italiaan!

• enkä nähnyt yhtään suomalai...

Näin vain yhden suomen rekisterissä olevan auton. Loma meni ihan hyvin, vaikka en ole rikas saatikka erityisen sivistynyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      206
      17778
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      55
      10168
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      246
      6479
    4. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      6
      4390
    5. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      52
      3305
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      63
      3040
    7. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      27
      2987
    8. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      71
      2787
    9. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      2775
    10. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      80
      2297
    Aihe