ANDREAS THORKILDSEN

RÖLLIRILLI

mitä tää tarkottaa???

I går kuttet nemlig samboer og hekkeløper Christina Vukicevic seg stygt i låret på trening, og det er fortsatt usikkert hvor alvorlig skaden er.

Hverken friidrettsforbundet eller trenerpappa Petar Vukicevic vil si hvor 21-åringen oppholder seg for øyeblikket, men sjansen er stor for at hun fikk med seg hilsenen fra kjæresten på TV fredag kveld.

- Det var synd det som skjedde - bli bedre, sa Thorkildsen til kjæresten og stirret inn i kameraet da han ble intervjuet av NRK etter at han måtte gi seg med en krampe i lysken.

- Jeg merket at det ikke kom til å gå i dag. Nå må jeg bare få undersøkt det. Det kan ha med temperatur og gjøre, men det pleier å komme når jeg er i god form. Og det er jeg nå, sa Thorkildsen til NRK.

Norges OL-helt tror ikke at han blir lenge borte.

- Det er kjedelig. Jeg har hatt sånn flere ganger, det går over, sa han.

1

1325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kielitaitoinen n38

      Eilen loukkasi nimittäin avopuoliso ja aitajuoksija Christina Vukicevic pahasti reitensä harjoituksissa ja on yhä epävarmaa miten paha vamma on.

      Yleisurheiluliitto eikä valmentajaisä Petar Vukicevic halunneet sanoa missä 21-vuotias tällä hetkellä on mutta mahdollisuus on suuri että hän sai terveiset rakkaaltaan tv:n välityksellä perjantai-iltana.

      -Oli harmillista mitä tapahtui- parane, sanoi Thorkildsen rakkaalleen ja tuijotti kameraan kun NRK haastatteli häntä jouduttuaan luopumaan kisasta saatuaan krampin nivuseensa.

      -Huomasin ettei tänään kulkenut.Nyt pitää vain tutkituttaa se.Lämpötilalla voi olla osuutensa mutta se tapaa tulla kun olen hyvässä kunnossa. Ja nyt olen,sanoi Thorkildsen NRK:lle.

      Norjan olympiasankari ei usko olevansa pitkään poissa.

      -Se oli harmillista. Minulla on ollut se jo monta kertaa, se menee ohi, hän sanoo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1256
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1078
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      904
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      828
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      774
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      695
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      677
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      42
      615
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      565
    Aihe