ANDREAS THORKILDSEN

RÖLLIRILLI

mitä tää tarkottaa???

I går kuttet nemlig samboer og hekkeløper Christina Vukicevic seg stygt i låret på trening, og det er fortsatt usikkert hvor alvorlig skaden er.

Hverken friidrettsforbundet eller trenerpappa Petar Vukicevic vil si hvor 21-åringen oppholder seg for øyeblikket, men sjansen er stor for at hun fikk med seg hilsenen fra kjæresten på TV fredag kveld.

- Det var synd det som skjedde - bli bedre, sa Thorkildsen til kjæresten og stirret inn i kameraet da han ble intervjuet av NRK etter at han måtte gi seg med en krampe i lysken.

- Jeg merket at det ikke kom til å gå i dag. Nå må jeg bare få undersøkt det. Det kan ha med temperatur og gjøre, men det pleier å komme når jeg er i god form. Og det er jeg nå, sa Thorkildsen til NRK.

Norges OL-helt tror ikke at han blir lenge borte.

- Det er kjedelig. Jeg har hatt sånn flere ganger, det går over, sa han.

1

1092

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kielitaitoinen n38

Eilen loukkasi nimittäin avopuoliso ja aitajuoksija Christina Vukicevic pahasti reitensä harjoituksissa ja on yhä epävarmaa miten paha vamma on.

Yleisurheiluliitto eikä valmentajaisä Petar Vukicevic halunneet sanoa missä 21-vuotias tällä hetkellä on mutta mahdollisuus on suuri että hän sai terveiset rakkaaltaan tv:n välityksellä perjantai-iltana.

-Oli harmillista mitä tapahtui- parane, sanoi Thorkildsen rakkaalleen ja tuijotti kameraan kun NRK haastatteli häntä jouduttuaan luopumaan kisasta saatuaan krampin nivuseensa.

-Huomasin ettei tänään kulkenut.Nyt pitää vain tutkituttaa se.Lämpötilalla voi olla osuutensa mutta se tapaa tulla kun olen hyvässä kunnossa. Ja nyt olen,sanoi Thorkildsen NRK:lle.

Norjan olympiasankari ei usko olevansa pitkään poissa.

-Se oli harmillista. Minulla on ollut se jo monta kertaa, se menee ohi, hän sanoo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4960
    2. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      43
      2756
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      95
      2724
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      198
      2390
    5. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      28
      1953
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1949
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1560
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1471
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      358
      1279
    10. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1249
    Aihe