ANDREAS THORKILDSEN

RÖLLIRILLI

mitä tää tarkottaa???

I går kuttet nemlig samboer og hekkeløper Christina Vukicevic seg stygt i låret på trening, og det er fortsatt usikkert hvor alvorlig skaden er.

Hverken friidrettsforbundet eller trenerpappa Petar Vukicevic vil si hvor 21-åringen oppholder seg for øyeblikket, men sjansen er stor for at hun fikk med seg hilsenen fra kjæresten på TV fredag kveld.

- Det var synd det som skjedde - bli bedre, sa Thorkildsen til kjæresten og stirret inn i kameraet da han ble intervjuet av NRK etter at han måtte gi seg med en krampe i lysken.

- Jeg merket at det ikke kom til å gå i dag. Nå må jeg bare få undersøkt det. Det kan ha med temperatur og gjøre, men det pleier å komme når jeg er i god form. Og det er jeg nå, sa Thorkildsen til NRK.

Norges OL-helt tror ikke at han blir lenge borte.

- Det er kjedelig. Jeg har hatt sånn flere ganger, det går over, sa han.

1

1325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kielitaitoinen n38

Eilen loukkasi nimittäin avopuoliso ja aitajuoksija Christina Vukicevic pahasti reitensä harjoituksissa ja on yhä epävarmaa miten paha vamma on.

Yleisurheiluliitto eikä valmentajaisä Petar Vukicevic halunneet sanoa missä 21-vuotias tällä hetkellä on mutta mahdollisuus on suuri että hän sai terveiset rakkaaltaan tv:n välityksellä perjantai-iltana.

-Oli harmillista mitä tapahtui- parane, sanoi Thorkildsen rakkaalleen ja tuijotti kameraan kun NRK haastatteli häntä jouduttuaan luopumaan kisasta saatuaan krampin nivuseensa.

-Huomasin ettei tänään kulkenut.Nyt pitää vain tutkituttaa se.Lämpötilalla voi olla osuutensa mutta se tapaa tulla kun olen hyvässä kunnossa. Ja nyt olen,sanoi Thorkildsen NRK:lle.

Norjan olympiasankari ei usko olevansa pitkään poissa.

-Se oli harmillista. Minulla on ollut se jo monta kertaa, se menee ohi, hän sanoo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      224
      1813
    2. Missä tapasit kaivattusi

ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      82
      1143
    3. Jani Wickholm on kuollut

Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      968
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      83
      964
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      827
    6. Aattelin nainen

Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      754
    7. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      743
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      638
    9. Pohjola talo

Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      21
      622
    10. Mennään näin sitten

Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48