pokerihuone.com

ziko22

ei voi muuta kuin nauraa,,,,,, haaaaaaaaaaa, tukehdun nauruun voi helvetti, apua!!!! hauskempaa pelihuonetta en ole nähny voi saatana!!! kuka siellä pelaa uskoo joulupukkiin ja on vielä oikeassa!!! voi saatana!!! HAUSKAA!!! PELLET ja NARRIT oli keskiajalla muodissa ja niin on nytkin!! pokerihuone on suurin PELLE! ja nyt huudetaan ihanaa PELLET IHANAA!!! voi SAATANA!!! anna mun kaikki kestää :)

25

893

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totaalisen kyllästynyt

      pokerihuone hevosen paskasta? no siten että hevosen paska on hyödylistä ja kehityskepoista. Ja pokerihuone on?? niin mitä? kommentoikaa

    • 75Sanni

      kuka nauraa, välillä tuntuu seuraavalta. Sen on pakko olla unta:D mut ei oo. Siellä mahdotonkin on mahdolísta, mun ja sun rahoilla:D, me aasit pelataan mutta ei herätä:D

      • sari_AK

        "me aasit pelataan mutta ei herätä:D" Näin on, jonkun pitää analysoida ja kertoa muille miten asiat on, sitten lukijalle tulee yleensä AHAA-elämys,näin muuten on. Tosin tästä on vielä pitkä matka sisäiseen oivallukseen ja sitä kautta realistiseen toimintaan eli älyttömän toiminnan lopettamiseen, näin tulee käymään monelle mutta,,,,, too late


      • killer_T

        koko hoito, suurin pelle pokeritajonassa, ja kehtaa mainostaa hoho HOHOHHOOOOOOOOOOOOOOOOO, pelle heh heeee


    • rafaelG

      :) :) :) eikä :) kerrankin joku puhuu kuten asiat on

    • mariia_maria

      on erittäin osuva, kuvaava ja täydellisesti osuva nimi pokerihuoneesta, muuta ei tarvita., se on siinä. Hienosti puit minun sekavat ajatukseni sanoiksi PELLE, helpottava tieto huh huh

      • nopoker

        suomalaisille tarjoilee POKERIHUONE. NETIN YLLÄTTÄVIMMÄT JAOT ja HAUSKIMMAT OHIVEDOT toimii aina eikä satunnaisesti KOMIIKKAA 7/24


    • finnare60

      ja tappiolla en oo, en valita siitä. Paskan kanssa on silti elettävä.

    • ...........

      Eiköhön jokainen paikka ole yhtä hyvä kun pelaajat. Jos osaat pelat hyvin, paikkahan ehtymätön rahan lähde.
      Voitollako? No, joo. Vähän.... :)

    • pelaatte paskassa?
    • konsultti35

      asiat on pokerihuoneella muutoin kunnossa paitsi seuraavan kuuden seikan osalta jotka pitäisi vaihtaa.
      1.pitäisi vaihtaa verkkoa.
      2.pitäisi uusia ohjelmisto.
      3.pitäisi vaihtaa henkilökunta.
      4.pitäisi vaihtaa omistajaa.
      5.pitäisi vaihtaa maata.
      6.pitäisi vaihtaa alaa.

      • no siinähän

        ne tärkeimmät jo tulikin.


      • dark-9

        sitä ei kai kande vaihtaa....eihän se nytkään kerro mitään aidosta toiminnasta :)


    • 9889876543ip

      tosiaan em."pelipaikka" eihän siinä oo mittää järkee, ei oo mittää järkee. Paikkahan on pimee kuin p.rs..n reikä vai mikä seoli.

      • .................

        Onko teillä kritiikin kohteena pelaajat, jotka eivät pelaa oppikirjan mukaisesti vaan tulevat mukaan myös huonoilla käsillä? Jos näin on, ohivetoja tietysti tulee. Mutta näitä vastaan pelataan toisella strategialla.

        Vai epäilyttääkö korttien arvonta? Siinäpä vastakysymys: kuka siitä hyötyisi?

        Olen melkein kaikkia paikkoja kokeillut, Pokerihuone on ollut ainia paikka, jossa saldo kasvaa, ehkäpä olen oppinut pelaaman paremmin.


      • näin miten
        ................. kirjoitti:

        Onko teillä kritiikin kohteena pelaajat, jotka eivät pelaa oppikirjan mukaisesti vaan tulevat mukaan myös huonoilla käsillä? Jos näin on, ohivetoja tietysti tulee. Mutta näitä vastaan pelataan toisella strategialla.

        Vai epäilyttääkö korttien arvonta? Siinäpä vastakysymys: kuka siitä hyötyisi?

        Olen melkein kaikkia paikkoja kokeillut, Pokerihuone on ollut ainia paikka, jossa saldo kasvaa, ehkäpä olen oppinut pelaaman paremmin.

        sanoit.
        siellä vaan pitää oppia pelaamaan talon vaatimalla tavalla. (verkon)
        tiedettävästä eniten amatööripelaajia(fisuja) pelaa kyseisellä verkolla suhteessa pelaajamäärään. kaikki ovat olleet tästä yhtä mieltä.
        silloin myös noita ns. omituisia ohivetoja sattuu normaalia useammin. (totta helvetissä jos joka toinen pelaaja pelaa kortit kuin kortit)


      • voodooB
        ................. kirjoitti:

        Onko teillä kritiikin kohteena pelaajat, jotka eivät pelaa oppikirjan mukaisesti vaan tulevat mukaan myös huonoilla käsillä? Jos näin on, ohivetoja tietysti tulee. Mutta näitä vastaan pelataan toisella strategialla.

        Vai epäilyttääkö korttien arvonta? Siinäpä vastakysymys: kuka siitä hyötyisi?

        Olen melkein kaikkia paikkoja kokeillut, Pokerihuone on ollut ainia paikka, jossa saldo kasvaa, ehkäpä olen oppinut pelaaman paremmin.

        "pelannut lähes kaikissa paikoissa...vain pokerihuoneella saldo kasvaa" todellisen amatöörin puhetta. Mutu mutu jne.jne.
        Ei edes äitis usko tuota, etkä sinäkään mikäli vaivaudut perhtymään asioihin. Tulet vielä nauramaan itsellesi ja uskomuksillesi, mikä on tietenkin pelkästään positiivinen juttu mikäli haluat kehittyä. Jos vain luulet ja uskot tulet pysymään samalla tasolla tästä ikuisuuteen.
        ...........pokerihuone on pelkkää puoskareiden ylläpitämää jätettä


      • retne
        ................. kirjoitti:

        Onko teillä kritiikin kohteena pelaajat, jotka eivät pelaa oppikirjan mukaisesti vaan tulevat mukaan myös huonoilla käsillä? Jos näin on, ohivetoja tietysti tulee. Mutta näitä vastaan pelataan toisella strategialla.

        Vai epäilyttääkö korttien arvonta? Siinäpä vastakysymys: kuka siitä hyötyisi?

        Olen melkein kaikkia paikkoja kokeillut, Pokerihuone on ollut ainia paikka, jossa saldo kasvaa, ehkäpä olen oppinut pelaaman paremmin.

        "Vai epäilyttääkö korttien arvonta? Siinäpä vastakysymys: kuka siitä hyötyisi? " ET AINAKAAN SINÄ. oletko tosiaan noin ääliö vai esitätkö vaan?


      • niinhän se
        retne kirjoitti:

        "Vai epäilyttääkö korttien arvonta? Siinäpä vastakysymys: kuka siitä hyötyisi? " ET AINAKAAN SINÄ. oletko tosiaan noin ääliö vai esitätkö vaan?

        on että korttien arvonta ei hyödytä ketään.


      • .Kampela2
        niinhän se kirjoitti:

        on että korttien arvonta ei hyödytä ketään.

        Oishan se ennenkuulumattoman tylsää pelata, jos pakka oikeesti sekoitettaisiin eli arvottaisiin. Minusta on ainakin jännittävämpää, jos/kun saan aloituksessa aina sen AA:n, kuten jäsenehdoissa luvataan... ;D


      • säännöllisesti AA:n
        .Kampela2 kirjoitti:

        Oishan se ennenkuulumattoman tylsää pelata, jos pakka oikeesti sekoitettaisiin eli arvottaisiin. Minusta on ainakin jännittävämpää, jos/kun saan aloituksessa aina sen AA:n, kuten jäsenehdoissa luvataan... ;D

        kun olen vip jäsen betssonilla.

        on taattu että vähintään joka 20. käsi on AA.

        mageet vip edut!

        suosittelen kaikille!!

        helppoo rahaa!


      • evpk

        po po pokeri :) h huo ne,,,, :)))))))))) sangen huvittava yritys,,,, liittyykö se jotenki pokeriin kuten nimestä voisi päätellä??? kovasti olen yrittänyt samaistaa em. peliin mutta vaikea on löytää yhtäläisyyttä :)


    • ghjk

      sitä tarjoilee pokerihuone,,, ja nyt en puhu pelaajista

      • sinestäjä

        heh hee heeeeeeeeeee hauskat on jaot:)


    • Jokerihuone.com

      Vedin ässä parilla alliniin, kädessä oli pata ja risti ässä, toinen lähti mukaan pata ja hertta ässällä. Toinen veti yhellä hertalla värin riverillä, mutta miten on mahdollista että yhen pakan pelissä on kaksi samaa korttia???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6183
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3966
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2349
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1383
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe