ei voi muuta kuin nauraa,,,,,, haaaaaaaaaaa, tukehdun nauruun voi helvetti, apua!!!! hauskempaa pelihuonetta en ole nähny voi saatana!!! kuka siellä pelaa uskoo joulupukkiin ja on vielä oikeassa!!! voi saatana!!! HAUSKAA!!! PELLET ja NARRIT oli keskiajalla muodissa ja niin on nytkin!! pokerihuone on suurin PELLE! ja nyt huudetaan ihanaa PELLET IHANAA!!! voi SAATANA!!! anna mun kaikki kestää :)
pokerihuone.com
ziko22
25988
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Mahdatko ymmärtääEttä olet samassa korissa kaikkein rakkaimpien kanssa. Öitä.
- Tunnetko piston sydämessäsiTunnetko piston sydämessäsi?
- Hyttikallion koulu homeessaHyttikallion koulu on homeessa ja opettajat on painostettu olemaan hiljaa asiasta, myöskään mitään korjauksia ei ole tehty, vakavia tapaturmia tapahtunut kun turvavälineet ovat lähteneet irti yms. Ilmeisesti halutaan kä…
Vastaukset 25
Vanhimmat
pokerihuone hevosen paskasta? no siten että hevosen paska on hyödylistä ja kehityskepoista. Ja pokerihuone on?? niin mitä? kommentoikaa
kuka nauraa, välillä tuntuu seuraavalta. Sen on pakko olla unta:D mut ei oo. Siellä mahdotonkin on mahdolísta, mun ja sun rahoilla:D, me aasit pelataan mutta ei herätä:D
"me aasit pelataan mutta ei herätä:D" Näin on, jonkun pitää analysoida ja kertoa muille miten asiat on, sitten lukijalle tulee yleensä AHAA-elämys,näin muuten on. Tosin tästä on vielä pitkä matka sisäiseen oivallukseen ja sitä kautta realistiseen toimintaan eli älyttömän toiminnan lopettamiseen, näin tulee käymään monelle mutta,,,,, too late
koko hoito, suurin pelle pokeritajonassa, ja kehtaa mainostaa hoho HOHOHHOOOOOOOOOOOOOOOOO, pelle heh heeee
:) :) :) eikä :) kerrankin joku puhuu kuten asiat on
on erittäin osuva, kuvaava ja täydellisesti osuva nimi pokerihuoneesta, muuta ei tarvita., se on siinä. Hienosti puit minun sekavat ajatukseni sanoiksi PELLE, helpottava tieto huh huh
suomalaisille tarjoilee POKERIHUONE. NETIN YLLÄTTÄVIMMÄT JAOT ja HAUSKIMMAT OHIVEDOT toimii aina eikä satunnaisesti KOMIIKKAA 7/24
ja tappiolla en oo, en valita siitä. Paskan kanssa on silti elettävä.
Eiköhön jokainen paikka ole yhtä hyvä kun pelaajat. Jos osaat pelat hyvin, paikkahan ehtymätön rahan lähde.
Voitollako? No, joo. Vähän.... :)
on niitä parempiakin paikkoja
http://webbisivu.com/checkfoldbluff
asiat on pokerihuoneella muutoin kunnossa paitsi seuraavan kuuden seikan osalta jotka pitäisi vaihtaa.
1.pitäisi vaihtaa verkkoa.
2.pitäisi uusia ohjelmisto.
3.pitäisi vaihtaa henkilökunta.
4.pitäisi vaihtaa omistajaa.
5.pitäisi vaihtaa maata.
6.pitäisi vaihtaa alaa.
ne tärkeimmät jo tulikin.
sitä ei kai kande vaihtaa....eihän se nytkään kerro mitään aidosta toiminnasta :)
tosiaan em."pelipaikka" eihän siinä oo mittää järkee, ei oo mittää järkee. Paikkahan on pimee kuin p.rs..n reikä vai mikä seoli.
Onko teillä kritiikin kohteena pelaajat, jotka eivät pelaa oppikirjan mukaisesti vaan tulevat mukaan myös huonoilla käsillä? Jos näin on, ohivetoja tietysti tulee. Mutta näitä vastaan pelataan toisella strategialla.
Vai epäilyttääkö korttien arvonta? Siinäpä vastakysymys: kuka siitä hyötyisi?
Olen melkein kaikkia paikkoja kokeillut, Pokerihuone on ollut ainia paikka, jossa saldo kasvaa, ehkäpä olen oppinut pelaaman paremmin.
sanoit.
siellä vaan pitää oppia pelaamaan talon vaatimalla tavalla. (verkon)
tiedettävästä eniten amatööripelaajia(fisuja) pelaa kyseisellä verkolla suhteessa pelaajamäärään. kaikki ovat olleet tästä yhtä mieltä.
silloin myös noita ns. omituisia ohivetoja sattuu normaalia useammin. (totta helvetissä jos joka toinen pelaaja pelaa kortit kuin kortit)
"pelannut lähes kaikissa paikoissa...vain pokerihuoneella saldo kasvaa" todellisen amatöörin puhetta. Mutu mutu jne.jne.
Ei edes äitis usko tuota, etkä sinäkään mikäli vaivaudut perhtymään asioihin. Tulet vielä nauramaan itsellesi ja uskomuksillesi, mikä on tietenkin pelkästään positiivinen juttu mikäli haluat kehittyä. Jos vain luulet ja uskot tulet pysymään samalla tasolla tästä ikuisuuteen.
...........pokerihuone on pelkkää puoskareiden ylläpitämää jätettä
"Vai epäilyttääkö korttien arvonta? Siinäpä vastakysymys: kuka siitä hyötyisi? " ET AINAKAAN SINÄ. oletko tosiaan noin ääliö vai esitätkö vaan?
on että korttien arvonta ei hyödytä ketään.
Oishan se ennenkuulumattoman tylsää pelata, jos pakka oikeesti sekoitettaisiin eli arvottaisiin. Minusta on ainakin jännittävämpää, jos/kun saan aloituksessa aina sen AA:n, kuten jäsenehdoissa luvataan... ;D
kun olen vip jäsen betssonilla.
on taattu että vähintään joka 20. käsi on AA.
mageet vip edut!
suosittelen kaikille!!
helppoo rahaa!
po po pokeri :) h huo ne,,,, :)))))))))) sangen huvittava yritys,,,, liittyykö se jotenki pokeriin kuten nimestä voisi päätellä??? kovasti olen yrittänyt samaistaa em. peliin mutta vaikea on löytää yhtäläisyyttä :)
sitä tarjoilee pokerihuone,,, ja nyt en puhu pelaajista
heh hee heeeeeeeeeee hauskat on jaot:)
Vedin ässä parilla alliniin, kädessä oli pata ja risti ässä, toinen lähti mukaan pata ja hertta ässällä. Toinen veti yhellä hertalla värin riverillä, mutta miten on mahdollista että yhen pakan pelissä on kaksi samaa korttia???