Hei, olen lähdössä lomalle Wieniin. Ajattelin sieltä hypätä junaan ja käväistä päiväkäynnillä Bratislavassa. Mitä on Bratislavasta "ehdottomasti" nähtävä?
-jane-
Bratislava päivässä
4
1657
Vastaukset
- 123
on hieno, hieman entisöinti kesken. Bussu Wienistä tulee novy most'in eli uuden sillna pieleen. uudelle sillal näköalaravintola tornissa. Vanha kaupunki on vieressä ja hienosti entisöity. Siinäpä ne pakolliset. jos olet liikeell viikonlopuna, on puistossa konsertteja.
- bhggh
Päivitetään tämä ketju eli nyt tiskiin Bratislavan must-see-nähtävyydet!!! Menossa sinne 2 vkon päästä ja aikaa varattu max 6h.
- Liivio
bhggh kirjoitti:
Päivitetään tämä ketju eli nyt tiskiin Bratislavan must-see-nähtävyydet!!! Menossa sinne 2 vkon päästä ja aikaa varattu max 6h.
Jos kuutisen tuntia on varattu, ydinkeskustaan se pakostakin jää. Mutta mikäs siinä, vanhassakaupungissa on kyllä nähtävää, paparazzin ja viemärinkorjaajan varmaan kaikki kuvaavat. Tietysti kannattaa kiivetä myös mäkeä ylös presidentinpalatsin seutuville ja linna on luonnollisesti myös must. Suklaakahvilaa tuskin voi jättää käymättä, jos suklaasta yhtään pitää. Kirkkoja en unohtaisi myöskään. Tavanomaiset pikkuostokset voi hyvin hoitaa siinä Tescon kulmilla ja sen lähellä oleva Batan kenkäkauppa on naisturistille paha paikka. Ja sitten se Tonava.......
- j
Liivio kirjoitti:
Jos kuutisen tuntia on varattu, ydinkeskustaan se pakostakin jää. Mutta mikäs siinä, vanhassakaupungissa on kyllä nähtävää, paparazzin ja viemärinkorjaajan varmaan kaikki kuvaavat. Tietysti kannattaa kiivetä myös mäkeä ylös presidentinpalatsin seutuville ja linna on luonnollisesti myös must. Suklaakahvilaa tuskin voi jättää käymättä, jos suklaasta yhtään pitää. Kirkkoja en unohtaisi myöskään. Tavanomaiset pikkuostokset voi hyvin hoitaa siinä Tescon kulmilla ja sen lähellä oleva Batan kenkäkauppa on naisturistille paha paikka. Ja sitten se Tonava.......
Devinin linna ei varmaan mahdu ihan päivävierailuun, mutta on ehdottomasti tutustumisen arvoinen kohde jos vähänkin pidempään viipyy. Bratislavassa viihtyy hyvin pitkän viikonlopun. Meno- tai tulomatkalla voi piipahtaa Wienissä, jonne riittää 5 tuntia aivan hyvin. Jos oopperaan mielii, niin ehkä yksi yön seutu on varata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882