Hei, olen lähdössä lomalle Wieniin. Ajattelin sieltä hypätä junaan ja käväistä päiväkäynnillä Bratislavassa. Mitä on Bratislavasta "ehdottomasti" nähtävä?
-jane-
Bratislava päivässä
4
1823
Vastaukset
- 123
on hieno, hieman entisöinti kesken. Bussu Wienistä tulee novy most'in eli uuden sillna pieleen. uudelle sillal näköalaravintola tornissa. Vanha kaupunki on vieressä ja hienosti entisöity. Siinäpä ne pakolliset. jos olet liikeell viikonlopuna, on puistossa konsertteja.
- bhggh
Päivitetään tämä ketju eli nyt tiskiin Bratislavan must-see-nähtävyydet!!! Menossa sinne 2 vkon päästä ja aikaa varattu max 6h.
- Liivio
bhggh kirjoitti:
Päivitetään tämä ketju eli nyt tiskiin Bratislavan must-see-nähtävyydet!!! Menossa sinne 2 vkon päästä ja aikaa varattu max 6h.
Jos kuutisen tuntia on varattu, ydinkeskustaan se pakostakin jää. Mutta mikäs siinä, vanhassakaupungissa on kyllä nähtävää, paparazzin ja viemärinkorjaajan varmaan kaikki kuvaavat. Tietysti kannattaa kiivetä myös mäkeä ylös presidentinpalatsin seutuville ja linna on luonnollisesti myös must. Suklaakahvilaa tuskin voi jättää käymättä, jos suklaasta yhtään pitää. Kirkkoja en unohtaisi myöskään. Tavanomaiset pikkuostokset voi hyvin hoitaa siinä Tescon kulmilla ja sen lähellä oleva Batan kenkäkauppa on naisturistille paha paikka. Ja sitten se Tonava.......
- j
Liivio kirjoitti:
Jos kuutisen tuntia on varattu, ydinkeskustaan se pakostakin jää. Mutta mikäs siinä, vanhassakaupungissa on kyllä nähtävää, paparazzin ja viemärinkorjaajan varmaan kaikki kuvaavat. Tietysti kannattaa kiivetä myös mäkeä ylös presidentinpalatsin seutuville ja linna on luonnollisesti myös must. Suklaakahvilaa tuskin voi jättää käymättä, jos suklaasta yhtään pitää. Kirkkoja en unohtaisi myöskään. Tavanomaiset pikkuostokset voi hyvin hoitaa siinä Tescon kulmilla ja sen lähellä oleva Batan kenkäkauppa on naisturistille paha paikka. Ja sitten se Tonava.......
Devinin linna ei varmaan mahdu ihan päivävierailuun, mutta on ehdottomasti tutustumisen arvoinen kohde jos vähänkin pidempään viipyy. Bratislavassa viihtyy hyvin pitkän viikonlopun. Meno- tai tulomatkalla voi piipahtaa Wienissä, jonne riittää 5 tuntia aivan hyvin. Jos oopperaan mielii, niin ehkä yksi yön seutu on varata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761747
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471298- 671197
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html201959- 45915
- 57832
- 69788
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244538738- 119674
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79660
