Hei, olen lähdössä lomalle Wieniin. Ajattelin sieltä hypätä junaan ja käväistä päiväkäynnillä Bratislavassa. Mitä on Bratislavasta "ehdottomasti" nähtävä?
-jane-
Bratislava päivässä
4
1823
Vastaukset
- 123
on hieno, hieman entisöinti kesken. Bussu Wienistä tulee novy most'in eli uuden sillna pieleen. uudelle sillal näköalaravintola tornissa. Vanha kaupunki on vieressä ja hienosti entisöity. Siinäpä ne pakolliset. jos olet liikeell viikonlopuna, on puistossa konsertteja.
- bhggh
Päivitetään tämä ketju eli nyt tiskiin Bratislavan must-see-nähtävyydet!!! Menossa sinne 2 vkon päästä ja aikaa varattu max 6h.
- Liivio
bhggh kirjoitti:
Päivitetään tämä ketju eli nyt tiskiin Bratislavan must-see-nähtävyydet!!! Menossa sinne 2 vkon päästä ja aikaa varattu max 6h.
Jos kuutisen tuntia on varattu, ydinkeskustaan se pakostakin jää. Mutta mikäs siinä, vanhassakaupungissa on kyllä nähtävää, paparazzin ja viemärinkorjaajan varmaan kaikki kuvaavat. Tietysti kannattaa kiivetä myös mäkeä ylös presidentinpalatsin seutuville ja linna on luonnollisesti myös must. Suklaakahvilaa tuskin voi jättää käymättä, jos suklaasta yhtään pitää. Kirkkoja en unohtaisi myöskään. Tavanomaiset pikkuostokset voi hyvin hoitaa siinä Tescon kulmilla ja sen lähellä oleva Batan kenkäkauppa on naisturistille paha paikka. Ja sitten se Tonava.......
- j
Liivio kirjoitti:
Jos kuutisen tuntia on varattu, ydinkeskustaan se pakostakin jää. Mutta mikäs siinä, vanhassakaupungissa on kyllä nähtävää, paparazzin ja viemärinkorjaajan varmaan kaikki kuvaavat. Tietysti kannattaa kiivetä myös mäkeä ylös presidentinpalatsin seutuville ja linna on luonnollisesti myös must. Suklaakahvilaa tuskin voi jättää käymättä, jos suklaasta yhtään pitää. Kirkkoja en unohtaisi myöskään. Tavanomaiset pikkuostokset voi hyvin hoitaa siinä Tescon kulmilla ja sen lähellä oleva Batan kenkäkauppa on naisturistille paha paikka. Ja sitten se Tonava.......
Devinin linna ei varmaan mahdu ihan päivävierailuun, mutta on ehdottomasti tutustumisen arvoinen kohde jos vähänkin pidempään viipyy. Bratislavassa viihtyy hyvin pitkän viikonlopun. Meno- tai tulomatkalla voi piipahtaa Wienissä, jonne riittää 5 tuntia aivan hyvin. Jos oopperaan mielii, niin ehkä yksi yön seutu on varata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 58869
- 119684
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79660Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm31584- 35532
- 85505
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante103505- 41481
- 37455
- 70436
