LOTR selkokielellä!

asiantuntija66

Aion kääntää koko kirjasarjan selkokielelle. Silloin siellä puhutaan asioista suoraan, on Lego-Lasse, on Arveni, on Roto on Pilpo, Peppi ja muut!

8

4041

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei_voi_olla_totta

      Ilonpilaaja!

    • jos huvittaa

      On sulla siinä harrastusta,jollei kokopäiväinen työ.

    • mallu...

      Toivottavasti pilailet. Nimet on just tärkeitä ainaki. Pitää olla se alkuperäinen. Kiinnostais englanniks lukee nii olis aitoo tekstiä, mut varmana tosi vaikee olis. Tuoha on sama asia jos suomessa dupattais sarjoja ja elokuvia kuin jossain ranskassa tehdään. Mä kuolisin esim. jos en kuulis näyttelijöitten omia ääniä.

      • mallu...

        Oli vaikee edes ymmärtää mitä sä tarkoitit noilla lego-lasseilla. Tuli puuha-pete mieleen. Legolas kuulostaa paremmalta. Onhan se sentään prinssi et pitää olla arvokas nimi. Ku eikös sen isä ollu joku haltiakuningas?


      • mallu... kirjoitti:

        Oli vaikee edes ymmärtää mitä sä tarkoitit noilla lego-lasseilla. Tuli puuha-pete mieleen. Legolas kuulostaa paremmalta. Onhan se sentään prinssi et pitää olla arvokas nimi. Ku eikös sen isä ollu joku haltiakuningas?

        ...enemmän tietoa löytyy kun luet hobitin ja tietysti tsh takaa liitteitstä...


    • Hysteerinen orava

      Peppi. XDXDXD

    • Peregrin Took

      Kyllä sain tämän päivän parhaimmat naurut! Kiitos, tosi paljon.

      Peppi xD

      En liene ainoo, joka repes Pippinin uudelle Peppi-nimelle?? :D :D :D

    • hahahahhaha :')

      hieno suunnitelma hermanni (Y) xD
      peppi.. :')

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

      Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      15
      2151
    2. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

      Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1465
    3. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

      Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      106
      1439
    4. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

      Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      6
      1302
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

      Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1275
    6. Keskustelua kasteesta

      You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1184
    7. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

      Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1124
    8. Ihan pieni näkeminen vaan

      👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      31
      1067
    9. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

      Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      30
      1059
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

      ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      52
      1046
    Aihe