mitenkähän on asia kun minulla on saton vuokrakämppä ja olen nyt ehkä puoli vuotta maksanut vuokran pari viikkoa myöhässä. voiko tästä tulla häätöä, kun vuokrat kuitenkin on maksettu.
tuleeko ensin varoituksia, jos häätö on tullakseen?
vuokranmaksu myöhässä (sato)
5
5062
Vastaukset
- maksat
vuokrat myöhässä? Ehkä kannattaisi sopia uusi eräpäivä jos tuo nyt tilipäivästä tms. johtuu.
Kaksi kirjallista varoitusta siihen häätöön kai vaaditaan.- firmojen kanssa
on melkein mahdotonta sopia uutta eräpäivää. Parin viikon myöhästymisestä kuitenkin perivät maksun. Enkä muista kuulleeni, että kukaan olisi saanut häätöä jatkuvasti myöhässä maksetuista vuokrista, jos ne on maksettu säännöllisesti.
- as.tmk.pj
firmojen kanssa kirjoitti:
on melkein mahdotonta sopia uutta eräpäivää. Parin viikon myöhästymisestä kuitenkin perivät maksun. Enkä muista kuulleeni, että kukaan olisi saanut häätöä jatkuvasti myöhässä maksetuista vuokrista, jos ne on maksettu säännöllisesti.
asiasta on päätetty kokouksessa n4-5v sitten.rohkeasti vaan vuokravalvontaan yhteys ja sovi uusi eräpäivä.
- joujou!!
Hei.
Ymmärrän tilanteesi, itse asun vuokralla kaupungin vuokra-asunnossa, maksan vuokrani kuitenkin aina 3vkoa myöhässä, koska tuet jotka saan, tulevat aina kuun lopussa, ei siis palkka. Opiskelen. Soitan aina paikkaan ja sanon, että raha tulee aina kuun lopussa. Hyvin on tähän mennessä mennyt.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1677457
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264228- 503838
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1513235- 512986
- 492599
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262376Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732059Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552015- 291916