myötä?
Himoitsetko kimallusta kuten harakka?
Nimim. ei ole kaikki kultaa...
onko halusi kiiltäviin esineisiin
35
1382
Vastaukset 35
- tinnarella
haluni kiiltäviin tai yleensä mihinkään esineisiin on iän myötä vähentynyt jatkuvasti.
- sanoo_suttura*
on iskenyt minuunkin.
Jos tarpeeksi kauan elän, niin lopulta riittää patja, peitto, muki ja lusikka. Jossakin lämpimässä kolossa. :) - elämän
sanoo_suttura* kirjoitti:
on iskenyt minuunkin.
Jos tarpeeksi kauan elän, niin lopulta riittää patja, peitto, muki ja lusikka. Jossakin lämpimässä kolossa. :)peruselementit ovatkin.
- tinnarella
on iskenyt minuunkin.
Jos tarpeeksi kauan elän, niin lopulta riittää patja, peitto, muki ja lusikka. Jossakin lämpimässä kolossa. :)vaatteitakaan en enää osta kuin äärimmäisessä
hätätapauksessa, eli vanhat hajoavat;)
Lämmin kolo on kuitenkin ihan hyvä olla olemassa;)
- en ole koskaan
pitänyt oikein kimaltelevista esineistä paitsi "kullasta" mutta aina on joutunut tyytymään siihen hopeaan.
En pidä oikein räikeistä vaatteistakaan. - HTZA
oli intohimonani nelikurkkuisen Weberin nielut, mitä kiiltävämpi sen parempi.
Imusarjojen pinta piti myös olla kuin nuoren, paljon vettä juoneen, naisen peppu, ei yhtään Selluliittiä eikä Appelsiini-ihoa.
Kaikki muu himo on säilynyt paitsi nuo autohommat. - Pirre*
koruihminen..ainakin arkioloissa ne olisivat vain tiellä. En halua olla joulukuusi..
Joku timanttisormus kelpaisi..tai ostan kuhan saan sen kuuluisan lottopotin :/- sanoo_suttura*
ne timngit ovat hienoja kiviä. :) Noin vaan luupilla katseltavina tai sitten kynttilän loisteessa muuten pimeässä huoneessa.
Mutta koko ajan sormessa esillä...sitä en jaksaisi. Ja korvissa tai kaulalla ne menis hukkaan, kun niitä ei itse kuitenkaan peilailematta näkisi. :) - Pirre*
ne timngit ovat hienoja kiviä. :) Noin vaan luupilla katseltavina tai sitten kynttilän loisteessa muuten pimeässä huoneessa.
Mutta koko ajan sormessa esillä...sitä en jaksaisi. Ja korvissa tai kaulalla ne menis hukkaan, kun niitä ei itse kuitenkaan peilailematta näkisi. :)olisi fiina..:)
Oikeat helmet olisiva kauniita siinä timangi kimpaleiden vierellä, divaanissa ja oikeassa valaistuksessa :) *Huoks* - sanoo_suttura*
Pirre* kirjoitti:
olisi fiina..:)
Oikeat helmet olisiva kauniita siinä timangi kimpaleiden vierellä, divaanissa ja oikeassa valaistuksessa :) *Huoks*Timantit voi aina itse hankkia mutta ne helmet...helmet! Niiden eteen tekee melko paljon. :)
Mutta kaikki aikanaan. - Pirre*
Timantit voi aina itse hankkia mutta ne helmet...helmet! Niiden eteen tekee melko paljon. :)
Mutta kaikki aikanaan.lähteä sukeltamaan niitä? :)
Mie voisin...
- Anskuliini
timantteja.
Muita koruja en pidä.
Ja, kun ei ole timantteja, en pidä mitään koruja. - w-g
eikä saatu aika päiviin, enkä enää katsele kieli pitkällä korumainoksia ja kultakauppojen näyteikkunoita.
Harvemmin enää viitsii tälläytykää kovin koristeelliseksi, riittää kun on heiluvat renkahat korvissani.- sanoo_suttura*
viisautta.
Less is more. Mutta harkiten valittu. :) - w-g
viisautta.
Less is more. Mutta harkiten valittu. :)eipä enää tule tarvetta leikkiä joulukuusta.:)
Mutta pitäähän korujan ulkoiluttaa, ainakin niitä kauneimpia, etteivät kuole ikävyyteen laatikon pohjalla.
Kaikki on tallessa, ne nuoruuden hullutuksetkin. - täti puskasta
on kaiken aikaa kaulassa, kummassakin pien koru.
Mieheni ostamia. Ne on kauniit sirot. :)
Kuin myös sormuksia pidän sormissani, niitä on useampia. - w-g
täti puskasta kirjoitti:
on kaiken aikaa kaulassa, kummassakin pien koru.
Mieheni ostamia. Ne on kauniit sirot. :)
Kuin myös sormuksia pidän sormissani, niitä on useampia."osaat" pitää koruja, siihenhän ne on tarkoitettu.
Itse en oikein osaa pitää muita sormuksiakaan, kuin nuo 'pakolliset'.
Loorassa kyllä löytyy. - täti puskasta
w-g kirjoitti:
"osaat" pitää koruja, siihenhän ne on tarkoitettu.
Itse en oikein osaa pitää muita sormuksiakaan, kuin nuo 'pakolliset'.
Loorassa kyllä löytyy.ilman koruja.
Laatikossa ne ei ketään ilahduta, ei saajaa eikä antajaa. :) - sanoo_suttura*
täti puskasta kirjoitti:
ilman koruja.
Laatikossa ne ei ketään ilahduta, ei saajaa eikä antajaa. :)olenkin askeetti, niin rakastan korujen helinää ja kimallusta toisilla.
Kun istun aarteiden omistajan edessä, en voi olla ihailematta sitä loistoa ja tunnetta mitä korut viestittää.
- tms tarkoitat
niin minulla ei ole käytössä yhtäkään. Sormuksesta nimettömässä luovuin tarpeettomana joskus vuosituhannen vaihteessa.
- yks-Ämmä
en käytä kovin paljon koruja mutta eikö olekin hauskaa puhua vuosituhannen vaihteesta?
- siihen aikatauluun
yks-Ämmä kirjoitti:
en käytä kovin paljon koruja mutta eikö olekin hauskaa puhua vuosituhannen vaihteesta?
millä mieltymykseni näissä asioissa muuttuvat...
- yks-Ämmä
kultaa taikka kunniaa,en tiedä.
Oikeesti jotkut alkavat ikääntyessään mieltymään kaikkeen kiiltävään, oiskos itsetunnon pönkittämistä? - korullinen
koruttomia naisia.
- Pirre*
on kertomaa. :/
- henrii
harakkat tuo kaikennäköitä kiiltävää, tinapaperia ynmm palkaksi, kun ruokin heitä. Saas nähdä. koska tulee jotain arvokasta.
Tykkään kultakoruista. Nuorena en niitä omistanut kun ei ollut varaa itsellä ostaa ja miesystävät ovat olleet pihejä. En edes ymmärtänyt niitä kinuta. Sittemmin olen kultaisia koruja hieman saanutkin ihan pyytämättäkin.
- sanoo_suttura*
helisytät niitä joka päivä ja osoitat kunnioitusta anteliaalle miesystävällesi! :) :)
helisytät niitä joka päivä ja osoitat kunnioitusta anteliaalle miesystävällesi! :) :)
Joka päivä kaikki kultakorut päällä ja helmetkin vaihdellen, paitsi ranneketjut, ne menisivät ehkä rikki kun kaikki kellotkin olen hajottanut. Käsiketjut laitan vain juhliin.
- sanoo_suttura*
miljoona kirjoitti:
Joka päivä kaikki kultakorut päällä ja helmetkin vaihdellen, paitsi ranneketjut, ne menisivät ehkä rikki kun kaikki kellotkin olen hajottanut. Käsiketjut laitan vain juhliin.
tietyn kateuden kommentissani? :)
Mutta miksi hitossa joillekin naisille se on niin helppoa? Olla hellytelyn arvoinen ja sen kohde? :) sanoo_suttura* kirjoitti:
tietyn kateuden kommentissani? :)
Mutta miksi hitossa joillekin naisille se on niin helppoa? Olla hellytelyn arvoinen ja sen kohde? :)Ehkä se on se että osaa olla kiitollinen, en tiedä. Oikeasti olen hyvin vähään tyytyväinen ja ihmettelen myös usein miksi minulle. ja mitä hyvää olen tehnyt. Ja sitten itken ihan kauheasti joka kerta kun saan lahjan. Jos ne haluaa nähdä kun itketään...heh heh
- sanoo_suttura*
miljoona kirjoitti:
Ehkä se on se että osaa olla kiitollinen, en tiedä. Oikeasti olen hyvin vähään tyytyväinen ja ihmettelen myös usein miksi minulle. ja mitä hyvää olen tehnyt. Ja sitten itken ihan kauheasti joka kerta kun saan lahjan. Jos ne haluaa nähdä kun itketään...heh heh
Kaikki naiset osaavat olla kiitollisia kun saa apua arkipäivässä ja myös osoittamaan sen.
Mutta se kyky joka saa miehen haltioitumaan ja urotekoihin, on kunnioituksen arvoinen. sanoo_suttura* kirjoitti:
Kaikki naiset osaavat olla kiitollisia kun saa apua arkipäivässä ja myös osoittamaan sen.
Mutta se kyky joka saa miehen haltioitumaan ja urotekoihin, on kunnioituksen arvoinen.Niin ja miten sen osoittaa hih hih sen kiitolluuden ja ne urotyöt hih hih
- sanoo_suttura*
niin haluaisin jo olla se kaikista kiiltävin kiintotähti tuolla taivaalla.
Edes yhdelle ihmiselle, lapsieni lisäksi, tärkein olento maan päällä.
Luulen olevani jos vain luotan itseeni.- meistä kaikista
tulee tuikkivia tähtiä samettiselle taivaalle.
Nyt jo olet monelle, lapsillesi.
Ja eiköhän Hänkin pian ilmaannu, jolle Sinä olet se kaikkein loistavin Tähti!
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.1701338- 881204
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2051100- 68942
- 58704
- 52573
- 32568
Muiden vaikutus
Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?80526No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä
Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.29494- 45487