Testatkaa testissä, niin tiedätte tuloksia, oletteko homoja vai ei.
http://www.testimaa.com/testi.php?t=imies
Homotesti
19
6208
Vastaukset
- nhfjmkjl
:)
- 13+3
Jahas, 70% inhetero. Melkein biseksuaali siis, hiukan metsään meni. 99% on varmaan osuvampi.
Mutta tuo testi mittasi lähinnä homomaisuutta. :) - dididil
35% inhetero. Mitä se sana "inhetero" edes tarkoittaa?
- Sama luku
eli 35% homo. Vähän typerä ilmaisu tuo inhetero.
Toisessa testissä olin sukupuoli neutraali. - Kyllä-Minä-Sen-Tiedän
Inhetero tarkoittaa tarkoittaa samaan sukupuoleen kiinostunutta henkilöä eli homoa tai lesboa. Heterohan siis tarkoittaa vastakkaiseen sukupuoleen kiinostunutta henkilöä, ja "in" sen edessä viittaa joko sanaan "epä" (=epähetero) tai siihen, että liitteen jälkeinen sana on vastakohtainen (heteron vastakohta = homoseksuaali). Toivottavasti tämä selvensi asiaa.
- Hukasa ollaan
30% inhetero, onko se hyvä vai huono tulos?
Väitti etten ole homo, paskanmarjat...
4% inhetero, hyvä tulos?
- king................
10-0 hetero tulin ja pesin kaikki jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekiitos jumala.
- kukkamyyjätär
32% ja mikä on inhetero? Sisään heteroon 32% jee olipa valaiseva testi!
- homopuppeli
96% inhetero ;-) tulkaa pojat tänne vaa ;-)
- joo5
Ei sitten sinne päinkään, testin tulos 35% inthero, vaikka todellisuudessa olen täysin 100% homo.
- Onpa homoa
26% inhetero, maailman täytyy olla täynnä homoja, jos minä olen noin vähän homo.
- poikahomooo
Olet 30% inhetero.Mitä se tarkoittaa? 30% homo? Tuo testi on ihan kakka. Typeriä vaihtoehtoja joista en haluaisi valita kumpaakaan, ja älyttömiä kysymyksiä huulirasvasta ja karvojen ajelusta, jollainhan voi olla joku sairaus vaikka minkä takia pitää poistaa karvoja tai rasvata huulia, eikai se seksuaalisuuteen vaikuta. Vähän yksinkertainen täytyy olla testin laatijan.
- narskuttaja
Mä tarvitsisin kanssa jonkun älypään keromaan mikä on tämä inhetero tms??? Siis oletan, että tuo testi kertoi minulle, että pitäisi lähteä etsimään akkaa, ja että minä ehkä vain luulen olevani homo... mutta silloinhan olen elänyt siis jo viisitoista vuotta mieheni kanssa ihan turhaan ja hässinyt vähän vieraissakin miehissä, jos kerta oikeasti tuon testin mukaan olenkin kiinnostunut pimpetistä.
Mä en kyllä ihan oikeasti tykkää silakkalaatikosta... - Miehinen mies!
17% inhetero
- homo ja pidän siitä
Testin mukaan olen umpihetero (yli 99 %). Korvienvälini huutaa täysin muuta. Oon mikä oon.
- Jee oon bi
50% inhetero kuten arvelin olen bi
- daddy77
39% inhetero
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851758Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201174YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä581036- 62926
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74836- 57790
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli78789Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029786Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.43756