Latasin skypen, ilmeisesti kaikki asetukset väärin, koska en kuule kumpaankaan suuntaan, testipuhelua, puheen pitäisi tulla näytön kiinteistä kaiuttimista ja mikä piuhat kiinnitän, on kaksi vihreätä punainen. Voisiko joku auttaa
Skypen ääniasetukset?
5
996
Vastaukset
- mikrofonin säätö
On kohdalleen eli auki. VIhreät ovat ääni ulos > kuulokkeisiin ja punainen on mikki sisään.
- Millax
vaan ei kuulu mitään.
- jellovi
haluat äänen tulevan kaiuttimista, älä kytke muita kuin se punainen mikrofonin piuha.
- tosi nörtti
no en ymmärrä läppärissäni kai pitäs olla kamera kannen yläreunassa, tarttekos sille tehä jottain jotta kuva näkyisi.mikeistä ei kuulu mulle eikä toiselle.tosin näen kaverin kuvan mutta hän ei minua ja äänet kadoksissa.MITÄ TEEN VOISIKO JOKU NEUVOA JA SELKOKIELELLÄ MIELELLÄÄN.
läppäri fujitsu siemens amilo tosi nörtti kirjoitti:
no en ymmärrä läppärissäni kai pitäs olla kamera kannen yläreunassa, tarttekos sille tehä jottain jotta kuva näkyisi.mikeistä ei kuulu mulle eikä toiselle.tosin näen kaverin kuvan mutta hän ei minua ja äänet kadoksissa.MITÄ TEEN VOISIKO JOKU NEUVOA JA SELKOKIELELLÄ MIELELLÄÄN.
läppäri fujitsu siemens amiloKoittaisitko näin, ota skypen työkalut,--asetukset,--äänilaitteet ja siitä ääni sisään ja ulos, laitat koneesi??? äänilaitteen ao kohtiin, sama homma kohdassa videolaite, tähän oikea "kamera"!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.5224368Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek183481Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2842302Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4762179Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.861486- 1571373
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1021301Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel641281- 651204
- 841134