Yläasteella

Mättlä

No toisen kerran pääsin kokemaan seksi-ihanuuden yläasteella. Itse olin silleen kehittymätön, lyhyt ja vähän kaitaluinen, tietysti Jormani oli jonnin verran miehistynyt.

Olin sellainen tunnollinen oppilas, luin läksyni ja silleen vähän niin kuin tasanen.

Tietysti olin seurannut tyttöjen kehittymistä, koitin kurkkia tyttöjen pyllyjä, ja jos alkkarit pilkahtivat niin Jormani turposi, silloin oli pakko mennä mettään tumputtamaan.

Mukavan opettajan Tuijan johdosta syksy menikin nopeasti, saatiin joulutodistukset, siitä sitten pariksi viikoksi lomille. Siinä sitten virret veisattiin, odoteltiin jälleennäkemisiä. Tapani mukaan lähdin kävelen kotiin, kun ope perässä juoksi. No Pertti, sulta taisi jotain unohtua? Minä ajattelin, että mikähän se oikein oli?

Sulta jäi pusu antamatta, sanoi Tuija. Änkytin, että enhän minä niistä tiiä. Tuija valaisi minua, hän kun on meidän voikan ope kanssa, muistatkos kun pelastin sinut poikien jäynältä kun väittivät, että veivät alushousuni.

Tuija sanoi, että ei ne poijat vieneet alkkareitani, vaan minä otin ne. Olin niin hämilläni muistaen kuinka ne olivat olleet kaksi viikkoa päälläni.

Ne on mun suosikki alkkarini, pidän niitä aina tyynyni alla, kun haluan muistella sinua pikku poikaseni, sanoi Tuija.

En kerta kaikkiaan tiennyt mitä sanoa. No koitin jotenkin keventää että mennäänkö Finnoilille juomaan cokis puoliksi, Tuija heti innostui, mennään vaan, kyllä mä maksan.

Istuttiin siinä ja juteltiin todistuksestani, sanoi Tuija siinä, että lähetäänkö kämpälleni kattomaan hänen kultakaloja. Sanoin, että äitee odottelee minua syömään.

Lähde nyt, ties vaikka nussittaisiin! Oho, Jormani turposi sellaiseen tanaan, koitin pitää kädellä vastaan että ei näkyisi, no käyvvään vaan.

Päästiin kämpille Tuija sanoi, että saako näyttää rintojaan, ei tehnyt mieli kieltää. No Tuija siitä vetikin hameensa pois ja sanoi, kokeillaanko Pertti panemista, sanoin että mikäs siinä, eihän tämä ollut eka kertani.

Tuija vääntäyi sohvallaan selälleen jalat pystyssä odottaen minua. Vedin terskani taakse ja siitä turpeeseen punakkaan pilluun työnsin hitaasti edestakaisin Jormaani. Eikä siinä kauaa mennyt kun Tuija voihkaisi pillu väristen, "sä oot ihana". Itse kun olin sen verran vetänyt tumppuuni ei vielä tullut. Sanoin Tuijalle, että saako vetää lastin persvakoon. Siitä Tuija innostui toden teolla, haki vaseliinia kaapista, vetelin sitä sitten pitkin persettä ja työnsin 11 cm Jormanin perään.

Tuija kertoi nussimisen jälkeen, että oli hänen eka kerta.

7

17959

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hillitönkurvi

      Tämä oli ihan oikeasti huono tarina.

    • Pakko kertoa...

      ...mun loverboylle tästä heti.
      Sillä on musta huumorintaju niin kuin mullakin.
      Tuija-immen perspano on varmana senkin mielestä ihan helemi....;)

      • HMMM...

        taitaa olla muillakin kehon osilla nimet;
        aivot esimerkiksi voisivat olla tässä tapauksessa...Urpo.


      • JUUHAN STRÖM
        HMMM... kirjoitti:

        taitaa olla muillakin kehon osilla nimet;
        aivot esimerkiksi voisivat olla tässä tapauksessa...Urpo.

        MUTSIS FAIJA NUSSII . ITTEESS


    • jakeroco

      niin surkee tarina ettei edes säälist viitti nauraa!

    • ei päätä eikä häntää

      tylsä tarina,kantsii miettiä joskus mitä kirjoitta ettei tule pettymystä kommenteissa jälkeäpäin...

      • HaHxx

        Ootko joku vitun 12-vuotias? No tää tarina oli ainaki epäselvä, sekava, tylsä ja ihan perseestä.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1506
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1218
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe