Riivatut talot

Tuntematon sotilas

Taas telkkarista yksi huuhaa-sarja lisää. Tämäkin on niin tekemällä tehty, että tuskin kukaan "tervejärkinen" tuota uskoo vai uskooko? :D

20

1943

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä on uskottavuus koetuksella :) Ihan täyttä huuhaahta koko roska...
      Taps on paljon uskottavampi...tässä sarjassa "tapahtuu" vähän liikaa... :)

• saman huomasin

Tapahtuu vähän liikaa lyhyessä ajassa, tapahtumat ilmiselvästi lavastettuja...

TAPS kymmenen kertaa parempi. He sentään myöntävät jos mitään ei löydy ja suhtautuvat asioihin paljon kriittisemmin.

• -,.-,-.,

tapsissa ei vissiin ees käyty missään linnassa ja osasko ne sen henkilöt edes kysellä onko siellä ja siellä joku, ei muistaakseni, vaan vain odottivat pelkällä läsnäolollaan, että jotakin tarttuisi. Enivei, tossa Riivatut talot, oli myös joku meedio, joka vain lisää uskottavuutta, sen verran vittu fiksun oloinen kaveri ja helvetin rehdin oloinen mies paikallaan.

Kis mai ääs, vittu, Neitonen79 jos et usko ton ohjelman tapahtumiin!!!!

• tykkääpä tykkää
        saman huomasin kirjoitti:

Tapahtuu vähän liikaa lyhyessä ajassa, tapahtumat ilmiselvästi lavastettuja...

TAPS kymmenen kertaa parempi. He sentään myöntävät jos mitään ei löydy ja suhtautuvat asioihin paljon kriittisemmin.

tapsin porukasta ?

• -,.-,-., kirjoitti:

tapsissa ei vissiin ees käyty missään linnassa ja osasko ne sen henkilöt edes kysellä onko siellä ja siellä joku, ei muistaakseni, vaan vain odottivat pelkällä läsnäolollaan, että jotakin tarttuisi. Enivei, tossa Riivatut talot, oli myös joku meedio, joka vain lisää uskottavuutta, sen verran vittu fiksun oloinen kaveri ja helvetin rehdin oloinen mies paikallaan.

No en tosiaan usko tollasta shittiä...ja kyllähän Tapsissakin käytiin paikoissa joissa olis voinu odottaa samanlaista "toimintaa" kun tuollakin...esmes sotalaivalla, vankilassa tai siellä majakassa...ja kyllähän siellä tietty jotain tapahtuikin...mutta ei samaan tahtiin kun tossa :D
        Ja kyllähän Tapsissakin "jututettiin" henkiä...tai lähinnä yritettiin evp:n muodossa...ja joskus jotain tarttuikin nauhalle...
        Ja tuo meedioko lisäs uskottavuutta :D Et taida kirjotella nyt ihan tosissas :)

• varmaankin
        -,.-,-., kirjoitti:

Et voi olla tosissasi, että se meedio muka lisäsi ohjelman uskottavuutta. Sehän oli aivan huijarin näkönenki xD

• mikään...
        varmaankin kirjoitti:

Et voi olla tosissasi, että se meedio muka lisäsi ohjelman uskottavuutta. Sehän oli aivan huijarin näkönenki xD

meedio...joku kadunvarsipummi palkattu kertomaan satuja :)

• ghostgirlll
        -,.-,-., kirjoitti:

se meedio mies vähän vaikutti hullulta...toi oli kyllä näyttelemistä,korjaan ylinäyttelemistä se pöytä juttukin oli huuhaata joku liikutti sitä ja ne koputusäänet mistä ne tietää ettei joku koputtelisi seiniä.

• Hubahuba2
        mikään... kirjoitti:

meedio...joku kadunvarsipummi palkattu kertomaan satuja :)

Mä olen kattonu monta tuotantokautta ohjelmaa youtubesta. Toi jakso oli siis katsottu jo ikiaikoja sitten ja kymmeniä muita. (kaikki mitä kyseisestä tuubista löytyy ja niitä on paljon!) Väitän siis tietäväni mistä puhun, kun puhun ohjelmasta.

Mun mielestä ohjelma on hauska. Ne käy tosi makeissa mestoissa, joita koluamaan lähtisin itsekkin, tosin ihan valoisaan aikaan vain. Toi ekassa jaksossa esiintynyt meedio on mielestäni lähinnä vitsikäs. Tuntuu ihan höyrypäiseltä ukolta. Myöhemmin ne alkaa käyttää enenevissä määrin erästä toista, joka vaikuttaa jo pikkasen paremmalta. Mut tuo tuo viimejaksoinen…heh! Odottakaas kun pääsette jaksoihin, jossa sen muka valtaa joku henki. Sitten saatte hihittää jo ihan kybällä.

Muu porukka on hupaisaa katteltavaa. Itse pidän Yveten miehestä Carlista ja siitä Stuartista, jota ei vissiin tossa alkajaisjaksossa näkynytkään. Ne kun koheltaa, niin se on huvittavaa seurattavaa.

Ohjelman lukisin enimmäkseen viihteelliseksi ja sitä seuratessa oppii historiaa, sekä voi seurata kivoissa mestoissa palloilevia ihmisiä. Vakavasti sitä ei kannata ottaa, vaan suhtautua tietyllä varauksella ja huumorilla.

Kulttuuriero tulee monesti selkeästi esiin, kun vertaa sitä vaikka piakoin alkavaan piiriin. Britit rakastavat ajatusta että heillä kummittelee ja ovat ihan oikeasti ylpeitä haamuistaan ja legendoistaan. Välillä seikkaileva porukka säikyttää itsensä ihan naurettavuuksiin asti muutaman varjon takia. Mutta mitä uudempia jaksoja katselee, siitä skeptisemmin ne osaa suhtautua asioihin, eivätkä ole oikopäätä tulkitsemassa jokaista hiiren rapistelua poltergeistin ilmentymäksi. Ohjelma paranee vanhetessaan.

Itse katsoisin mieluiten jo ihan uusia ennen näkemättömiä jaksoja, mutta kai nuo vanhatkin menee paremman puutteessa.

Jotkut pätkät on uskottavampia kuin toiset, mutta mikään jakso ei ole minua totaalisesti vakuuttanut. Ihan mielenkiintoisia ilmiöitä sinänsä sattuu ja tapahtuu. Mikäänhän ei takaa, että heidän tutkimansa paikka olisi varmasti kummituksia pullollaan vaan sitähän nuo juuri yrittävät omalla tavallaan selvittää. Kummitteleeko vaiko eikö?!

• Pelkokerroin
        Hubahuba2 kirjoitti:

Mä olen kattonu monta tuotantokautta ohjelmaa youtubesta. Toi jakso oli siis katsottu jo ikiaikoja sitten ja kymmeniä muita. (kaikki mitä kyseisestä tuubista löytyy ja niitä on paljon!) Väitän siis tietäväni mistä puhun, kun puhun ohjelmasta.

Mun mielestä ohjelma on hauska. Ne käy tosi makeissa mestoissa, joita koluamaan lähtisin itsekkin, tosin ihan valoisaan aikaan vain. Toi ekassa jaksossa esiintynyt meedio on mielestäni lähinnä vitsikäs. Tuntuu ihan höyrypäiseltä ukolta. Myöhemmin ne alkaa käyttää enenevissä määrin erästä toista, joka vaikuttaa jo pikkasen paremmalta. Mut tuo tuo viimejaksoinen…heh! Odottakaas kun pääsette jaksoihin, jossa sen muka valtaa joku henki. Sitten saatte hihittää jo ihan kybällä.

Muu porukka on hupaisaa katteltavaa. Itse pidän Yveten miehestä Carlista ja siitä Stuartista, jota ei vissiin tossa alkajaisjaksossa näkynytkään. Ne kun koheltaa, niin se on huvittavaa seurattavaa.

Ohjelman lukisin enimmäkseen viihteelliseksi ja sitä seuratessa oppii historiaa, sekä voi seurata kivoissa mestoissa palloilevia ihmisiä. Vakavasti sitä ei kannata ottaa, vaan suhtautua tietyllä varauksella ja huumorilla.

Kulttuuriero tulee monesti selkeästi esiin, kun vertaa sitä vaikka piakoin alkavaan piiriin. Britit rakastavat ajatusta että heillä kummittelee ja ovat ihan oikeasti ylpeitä haamuistaan ja legendoistaan. Välillä seikkaileva porukka säikyttää itsensä ihan naurettavuuksiin asti muutaman varjon takia. Mutta mitä uudempia jaksoja katselee, siitä skeptisemmin ne osaa suhtautua asioihin, eivätkä ole oikopäätä tulkitsemassa jokaista hiiren rapistelua poltergeistin ilmentymäksi. Ohjelma paranee vanhetessaan.

Itse katsoisin mieluiten jo ihan uusia ennen näkemättömiä jaksoja, mutta kai nuo vanhatkin menee paremman puutteessa.

Jotkut pätkät on uskottavampia kuin toiset, mutta mikään jakso ei ole minua totaalisesti vakuuttanut. Ihan mielenkiintoisia ilmiöitä sinänsä sattuu ja tapahtuu. Mikäänhän ei takaa, että heidän tutkimansa paikka olisi varmasti kummituksia pullollaan vaan sitähän nuo juuri yrittävät omalla tavallaan selvittää. Kummitteleeko vaiko eikö?!

No life tai muuten vain liikaa aikaa? :D

• Hubahuba2
        Pelkokerroin kirjoitti:

No life tai muuten vain liikaa aikaa? :D

Ei kumpaakaan, tai tavallaan joo. Olin pari vuotta yötöissä 5vrk/vk ja kun viikot valvoi kaikki yöt ja nukkui päivät, niin pakko on tehdä samoin myös viikonloppuisin. Kun kumppani nukkuu samassa tilassa, kun itse valvoo, niin pitää olla melko hiljaa ja on talo pimeänä. Helpointa on silloin surffata netissä tai katsella leffoja, kun ei voi kolistella tai oikeen mitään järkevää.

Kuulostaa ehkä oudolta ja sitä se ehkä olikin. Nyt onneksi päivätyössä ja voi paremmin valita ajankäyttöään työpäivän jälkeen. Mut kuka sitä aina jaksaa aivojaan jumpata? Joskus on kiva vaan istua vaikka syömään jotain herkkua ja katselemaan päätä tyhjentävää hömppää. ;oD

• Oletko masentunut ?!

Koita kestää, kyllä se piirikin sieltä vielä räjähtää ruutuun.

Sillon räjähtää!, nimittäin saadaan kuulla jos jonkinlaista haukkumista, tyyliin. Miks ei niil kellään oo mitään mittareita!, miks se meedio muka aina aistii jotain, vaikka muut ei aisti mitään!, miks se kamera sattu just olemaan sinne suuntaan, missä se kummitus vilahti!, onko ne jotain kylähulluja!.

Muistatkos menneiden vuosien "Jag" dokumenteista vielä sen, kun ne kaks mummoo oli nähneet ufon ja sillä tavalla. Minua ei huvittanut niiden mummojen kertomus tunnistamattomasta kohteesta jne, vaan se, ettei se lääkäri, jolle se toinen mummo oli näyttänyt sen jäljen ranteessa, vai missä nyt olikaan ja maininnut siitä ufosta, niin se lääkäri ei uskonut ufoihin!.

Siis kaveri on lukenut ittesä lääkäriks, eikä vissiinkään tiennyt mitä ufo tarkoittaa.

Elikkä näin se mummo jotensakin kertoi.

No minä sitten sanoin hänelle, että uskooko se noihin ufoihin ja sillä tavalla, niin se siihen mitään sanonut, kuunteli vaan!, eli tää lääkäri ei ilmeisesti tiennyt, mitä ufo tarkoittaa. Sehän ei suoranaisesti tarkoita mitään avaruusalusta, vaan tunnistamatonta kohdetta. Ei tiennyt ei lääkäri, mitä ufo tarkoittaa, tai sitten hän oli vain niin kovassa kännissä.

• aina väärinpäin

Aina valittavat että miksi mitään ei tapahdu silloin kun kamerat päällä. No nyt tapahtui. "miksi se kamera oli sinne suuntaan missä se kummitus?". Siis kummitukset ovat täydellisessä esiintymiskiellossa, toisaalta niitä saa sitten haukkua koska ne eivät koskaan esiinny. Loogista kieltämättä.

• oli...

niin lapsellinen ja alkeellinen tekele, että lopeti katsomisen muutamaan minuttiin. Siihen kun se ukko mikä meedio muka oli. Kukaan täyspäinen ei taatusti tuomoisia katsele.
      Vaikka jutuissa saattaa jotain perääkin olla tuomoinen ohjelma vie uskottavuuden.
      Tais olla Loordien markkinakikka.

• Siihen päälle kannattaa katsoa dokumentti nimeltään Evil Dead. Siinä kuvataan metsämökillä tapahtuvaa kummittelua lieveilmiöineen :)

• kkkajjah

valitettavasti tämäkin ohjelma leimaa kummituksiin ym.uskovat "hulluiksi", taps parempi,nyt tapahtui kyllä liikaa,jos olisi totta olisi varmaan moni muukin ryhmä tutkinut,esim epäilijät.

• kkkajjah kirjoitti:

valitettavasti tämäkin ohjelma leimaa kummituksiin ym.uskovat "hulluiksi", taps parempi,nyt tapahtui kyllä liikaa,jos olisi totta olisi varmaan moni muukin ryhmä tutkinut,esim epäilijät.

tuo ohjelma ei siinä leimaamisessakaan onnistu, kun on väärä kohdeyleisö. Eri asia olisi joku '45 minuuttia' aiheenaan vaikka kummitusten näkeminen ja kärpässienet tms.

• ukiyug
        kkkajjah kirjoitti:

etkö tajua, että toisissa paikoissa on enemmän paranormaalia aktiiviteettia, kuin muissa paikoissa. Se meediokin on niin makee tyyppi että!

Siis se meetio saa ne möröt ihan innostumaan!

Mut kohta mä taas sekoon lopullisesti ja joudun ottamaan pillerini!

• CoyoteTricster

Riivatut talot...no, minulla on sellainen riivattu talo, nimittäin 50-luvun hirsitalo jossa hirsien välissä on käytetty riiveeksi kutsutta materiaalia eristeenä. Sanoihan se talotohtori P. Kailakin että riivaamaton hirsitalo ei ole talviasuttava :)

• rämäniilo8

ne potkas ite sitä pöytää jota henki muka liikutti, ja mitä Samia se meedio siinä huutelee muka. Nauroin ihteni melkeen kuoliaaksi kun ne yritti saada katsojat luulemaan, että se sängyntolpan varjo on muka jonku hahmo.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      63
      6180
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      63
      5599
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      128
      4426
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      55
      3873
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3795
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      32
      3219
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      67
      2979
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59