Minulla taas jotkut henget huutaa unissani minulle hepreaa ja kiljuu (Ihan kun ne olisi raivoissaan, jostain). Mustalla raamatulla leikkimisen jälkeen asunnossani oli jotain varjoja, jotka huusi ihan mielettömästi hepreaa ja erittäin pelottavasti meni nopeasti pitkin seiniä, lopuksi katosi seinänaapuriin, kun rukoilin jumalaa ja jeesusta apuun. Yöllä sänky tärisi.
Minulla taas
2
436
Vastaukset
- .-.
Et viitsisi lopettaa... ihmisillä on myös oikeita kokemuksia näistä asioista. Jos et usko kummitteluun ja/tai riivaajiin ja/tai jumalaan miksi et sano suoraan että nuo jutut on sun mielestä potaskaa. Ryhdyt itse keksimään samanlaisia kun luulet että muidenkin jutut on keksittyjä? Trollaamisella huijaat enemmän itseäsi kuin muita...
Trolleja on ollut ja tulee aina olemaan. Kun yksi viisastuu niin jonossa on jo seuraava trolli, tällekin foorumille, "viisaine akateemisine" piloineen.
Hassua väkeä toisaalta. Tuhlaavat aikansa TÄYSIN tyhjänpäiväiseen ja turhaan toimintaan.. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 666381
- 695787
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1345025- 624025
- 143885
- 373304
- 713093
- 642947
- 792715
- 492027