Uutinen paikallislehdestä: Skootterilla ajanut 16 vuotias tyttö joutui kääntyvän auton töytäisemäksi,tyttö törmäsi xx kadulle kääntyvän auton kylkeen ja sinkoutui rajusti katuun.Tyttö kuljetettiin tajuttomana sairalaan,josta kerrottiin hänen palanneen tajuihinsa ja hän voi olosuhteisiin nähden hyvin.Poliisi toteaa tytön kypärän saaneen huomattavia kolhuja ja arvelee sen pelastaneen hänen henkensä.
Tälläisiä uutisia on usein lehdissä mutta meikätyttö oli tuon uutisen päähenkilö,ja voin sanoa että kipeää teki.Tajuttomuudesta ei herätä kuin unesta vaan päätä jomottaa kauan.Vieläkin viikkojen jälkeen olo on hieman sekava mutta taisin kuitenkin selvitä,onneksi oli kunnon kypärä.
Skootterityttö paiskautui katuun
5
2194
Vastaukset
- kloiu
onneksi pärjäsit noin hienosti, minun tyttöni sai myös moposkootterin keväällä ja tuossa se kiukuttelee kun polvi on edelleen kipeä ja lääkäriin pääse vasta viikon päästä.Hän kaatui pyörällä vähän yli kuukausi sitten ja nilkka on parantunut mutta polvessa on vielä jotain mitä emme vielä tiedä. Menikö mopo pahasti rikki? olitpa onnekas..
- =tiia=
kloiu kirjoitti:
onneksi pärjäsit noin hienosti, minun tyttöni sai myös moposkootterin keväällä ja tuossa se kiukuttelee kun polvi on edelleen kipeä ja lääkäriin pääse vasta viikon päästä.Hän kaatui pyörällä vähän yli kuukausi sitten ja nilkka on parantunut mutta polvessa on vielä jotain mitä emme vielä tiedä. Menikö mopo pahasti rikki? olitpa onnekas..
Niin skootteri jäi auton ruhjomaksi kärsien pahasti odottaa vielä vakuutusyhtiön päätöstä mitä tehdään sille.Mulla oli onni kun olin lentänyt auton yli ja pudonnut selälleni,no mustelmia oli kovin isku kohdistui kuitenkin kypärän suojaamaan päähäni.
- suojelusenkeli
=tiia= kirjoitti:
Niin skootteri jäi auton ruhjomaksi kärsien pahasti odottaa vielä vakuutusyhtiön päätöstä mitä tehdään sille.Mulla oli onni kun olin lentänyt auton yli ja pudonnut selälleni,no mustelmia oli kovin isku kohdistui kuitenkin kypärän suojaamaan päähäni.
matkassa.
- ja olin syyllinen
pyöräilijän päälle suojatiellä tosi sateisella säällä.vieläkin monta vuotta myöhemmin mietin, että kunpa olisin,jospa olisin ja kunpa nyt edes osaisin varoa.uhrilla meni "vain" polvi korjaukseen.Ehditkö pelästyä?
onnea parantumiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.32011489- 2174883
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112578- 1621914
- 1291891
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131348Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921228Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411146Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon401050- 85954