*
en tuntenut Sinua
vain lämpösi hehkui
vain
tuo on pirskatti väärä sana
uudelleen ***
en tuntenut Sinua
lämpösi sulatti minut
mistäkö sen tiesin
koska kyyneleet
siniseksi ikijääksi muuttuneet
ilmaantuivat silmäkulmiini
varovasti vierivät rinnalleni
ja kuohuttivat minua
en voinut niitä edes pyyhkiä pois
tahdoin niiden tuntuvan
niin olit lähellä
minussa
Ehkä se meni näin
9
342
Vastaukset
- lindalinda1
niin, ja uusinnan jälkeen teksti sen kun vain
kuumeni. Jestas sentään miten olet mahtavilla
säkeillä saanut läheisyyden kiteytettyä tähän.
Ikijäiset kyyneleet, upea ilmaisu ja koko runo
taattua laatua Sinulta. Sorry etten löydä mitään
uutta sanottavaa :(Yöntunteina tämä runo tahtoi syntyä,
ei kipuillut, täytti vain ruudun.
Kiitos, sanon minä..
Ei aina voi keksiä uutta sanottavaa
eikä tarvitsekaan.
Iloa päivääsi =)
- kaaru
ehkä se meni näin
tai en tiedä miten
menee, sanaton olen:)
Kauniit sanasi
tunsin todeksi
aidoiksi Sinulta
Sydän vuosia jäässä
pikkuhiljaa suli
veri kohisi suonissani
nyt ja tunsin
taas eläväni
Sinä teit sen minulle
en nyt niin sanaton ollutkaan;)Sadepäivää ja mustikkapiirakkaa Sinulle.
Ei haittaa vaikka sanat katoo, niin
käy minullekin välillä =)
Tiedän sinun, ystävä olevan kuitenkin lähellä.
- Minänoita
Mitä sie taas turiset
siellä vastahan sie miul
kerroit kuinka Lasolin
kanssa eilen sulattelit naamavärkkiis
ko oli niin umpijäässä vuodatetuist
krokotiilin kyyneleist..
En mie taas kyl tajjuu
sinnuu siel Mikkelis ootsie
höperöx tulos vai kjääh?
Mutta, mutta sieki saat
arvomerkin täst:Partisaanien
lauluntekijälapsen myöntämän,
et kyl tää hyvä oli!Eikun Las..olin join,, tai miten se nyt oli ja HIk...tai söin,,, en muista:))
Ja mainitsemasi toti, eikun tori,,,hitot
minä ies tiijä
missä semmonen on...minä ole seuraavaks
Suikkalan lavalla essiintymäs...Siel on
Kaija Q ja mie
matami olen tanssiryhmän vetäjä...
Se on rankkaa puuhaa vetää niitä pulkas, ko ei ole luntakaa yhtää.
Et revi siint sit=)
T:enssaanutuntakunjääkööntoiseenkertaanmiks-witch
Niin pehmeää että uppoudun,enkä
pääse ylös.
Sanat tuttua ja niin turvallista,
että voisi vaikka syliisi
nukahtaa ja kuvitella
- runon todeksi -
ja näinhän tuo on
kohdallasi.
Voitko nauttia tai edes yrittää
pitää tuo tunne - voimanasi -
arkipäiviin kuin Juhlaasi.Voisin tarjota suklaata ja iltateet,
sit nukkumaa,
kipsis kopsis... tai vaikka vähän hiljemmin,
ettei herätetä Puumalan väkeä...
Noita kyllä väittää tietty
taas, että Mikkeli, mutta sen horinoita ei kannata kuunnella ollenkaan..
Yritän ottaa sanasi voimaksi =)marinfrist kirjoitti:
Voisin tarjota suklaata ja iltateet,
sit nukkumaa,
kipsis kopsis... tai vaikka vähän hiljemmin,
ettei herätetä Puumalan väkeä...
Noita kyllä väittää tietty
taas, että Mikkeli, mutta sen horinoita ei kannata kuunnella ollenkaan..
Yritän ottaa sanasi voimaksi =)Nyt jäi tämä vastaus myöhäiseksi ja
tämäkin lyhyeksi.
Suklaa on intohimo,jos palasen
annat,niin siinä menee sitten
antajakin mukana...onko
takuusi voimassa ja millainen.
Saimaa tuntuu varmalta osoitteelta,
kun laitetaan...Mikkeli ja Puumalat
päälle,niin sieltä jostain
totuus löytynee.
Hyvää yötä ja pidä suklaata
jemmassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 80679
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483