Ehkä se meni näin

*


en tuntenut Sinua
vain lämpösi hehkui

vain

tuo on pirskatti väärä sana



uudelleen ***

en tuntenut Sinua
lämpösi sulatti minut

mistäkö sen tiesin

koska kyyneleet
siniseksi ikijääksi muuttuneet
ilmaantuivat silmäkulmiini
varovasti vierivät rinnalleni
ja kuohuttivat minua

en voinut niitä edes pyyhkiä pois
tahdoin niiden tuntuvan

niin olit lähellä

minussa

9

342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lindalinda1

      niin, ja uusinnan jälkeen teksti sen kun vain
      kuumeni. Jestas sentään miten olet mahtavilla
      säkeillä saanut läheisyyden kiteytettyä tähän.

      Ikijäiset kyyneleet, upea ilmaisu ja koko runo
      taattua laatua Sinulta. Sorry etten löydä mitään
      uutta sanottavaa :(

      • Yöntunteina tämä runo tahtoi syntyä,
        ei kipuillut, täytti vain ruudun.

        Kiitos, sanon minä..
        Ei aina voi keksiä uutta sanottavaa
        eikä tarvitsekaan.

        Iloa päivääsi =)


    • kaaru

      ehkä se meni näin
      tai en tiedä miten
      menee, sanaton olen:)

      Kauniit sanasi
      tunsin todeksi
      aidoiksi Sinulta

      Sydän vuosia jäässä
      pikkuhiljaa suli
      veri kohisi suonissani
      nyt ja tunsin
      taas eläväni
      Sinä teit sen minulle

      en nyt niin sanaton ollutkaan;)

      • Sadepäivää ja mustikkapiirakkaa Sinulle.
        Ei haittaa vaikka sanat katoo, niin
        käy minullekin välillä =)
        Tiedän sinun, ystävä olevan kuitenkin lähellä.


    • Minänoita

      Mitä sie taas turiset
      siellä vastahan sie miul
      kerroit kuinka Lasolin
      kanssa eilen sulattelit naamavärkkiis
      ko oli niin umpijäässä vuodatetuist
      krokotiilin kyyneleist..

      En mie taas kyl tajjuu
      sinnuu siel Mikkelis ootsie
      höperöx tulos vai kjääh?


      Mutta, mutta sieki saat
      arvomerkin täst:Partisaanien
      lauluntekijälapsen myöntämän,
      et kyl tää hyvä oli!

      • Eikun Las..olin join,, tai miten se nyt oli ja HIk...tai söin,,, en muista:))

        Ja mainitsemasi toti, eikun tori,,,hitot
        minä ies tiijä
        missä semmonen on...minä ole seuraavaks
        Suikkalan lavalla essiintymäs...Siel on
        Kaija Q ja mie
        matami olen tanssiryhmän vetäjä...
        Se on rankkaa puuhaa vetää niitä pulkas, ko ei ole luntakaa yhtää.
        Et revi siint sit=)

        T:enssaanutuntakunjääkööntoiseenkertaanmiks-witch


    • Niin pehmeää että uppoudun,enkä
      pääse ylös.

      Sanat tuttua ja niin turvallista,
      että voisi vaikka syliisi
      nukahtaa ja kuvitella
      - runon todeksi -

      ja näinhän tuo on
      kohdallasi.
      Voitko nauttia tai edes yrittää
      pitää tuo tunne - voimanasi -
      arkipäiviin kuin Juhlaasi.

      • Voisin tarjota suklaata ja iltateet,
        sit nukkumaa,
        kipsis kopsis... tai vaikka vähän hiljemmin,
        ettei herätetä Puumalan väkeä...
        Noita kyllä väittää tietty
        taas, että Mikkeli, mutta sen horinoita ei kannata kuunnella ollenkaan..

        Yritän ottaa sanasi voimaksi =)


      • marinfrist kirjoitti:

        Voisin tarjota suklaata ja iltateet,
        sit nukkumaa,
        kipsis kopsis... tai vaikka vähän hiljemmin,
        ettei herätetä Puumalan väkeä...
        Noita kyllä väittää tietty
        taas, että Mikkeli, mutta sen horinoita ei kannata kuunnella ollenkaan..

        Yritän ottaa sanasi voimaksi =)

        Nyt jäi tämä vastaus myöhäiseksi ja
        tämäkin lyhyeksi.
        Suklaa on intohimo,jos palasen
        annat,niin siinä menee sitten
        antajakin mukana...onko
        takuusi voimassa ja millainen.

        Saimaa tuntuu varmalta osoitteelta,
        kun laitetaan...Mikkeli ja Puumalat
        päälle,niin sieltä jostain
        totuus löytynee.

        Hyvää yötä ja pidä suklaata
        jemmassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      80
      679
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe