Päivitin ad-awaren 2007 -> 2008, asennus sujui hienosti, samaten päivitykset, mutta itse skannaus ei toimi. Ei Smart Scan eikä Full Scan. Minuutin ajan on skannaavinaan, ilmoittaa että scanning active processes, mutta sitten antaakin jo tuloslistan ja siellä on files scanned 0.
Onko muilla ollut samoja ongelmia? Käytössä XP SP2 (päivitykset hoidettu) ja Symantec Endpoint Protection hoitaa virustorjunnan ja palomuurin virkaa. Uudelleenasennustakin olen koittanut, sama tulos.
Ad-Aware 2008 ei toimi!
2
435
Vastaukset
- Stanan kone hyytyy
Kone hyytyy muutenkin eikä jaksa avata mitään,jotain odottelun jälkeen.
Onko joku päässyt koneelle siitä ei hajuakaan.
Ccleaner oli hidas kuin eläkeläinen,spybottia ei pysty asentamaan ja mikä hauskinta,kun laitoin kotimikron levyltä Ad-Avaren koneelle,se ei pysty päivittämään itseään,vaihdoin myös samalla levyllä olevan AVG:n F-Seuren tilalle ja mikään ei pysty päivittämään itseään.
Päivittämään ei pysty,netistä ei saa otettua mitään virusturvaan liittyvää,ei joko edes aukaise sivua tai jos sen saa auki,ohjelmaa ei saa koneelle.
Kyllä kone hyytyy.
Onko muita ohjeita kuin formatoi tai pudota parvekkeelta?- siltä että
sulla on Vundo koneessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433017Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612961- 422367
- 311863
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251719Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721684- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771275- 381252
- 791080