Guiding Light?

Ragentti-Agentti

Antakee apuja otsikossa mainitun kätkön löytämiseksi. Ahdistaa kun ei pysty ymmärtämään, että missä se on. Sen kaupan takanako? Missä siellä?

4

739

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kätköilijä

      Ei spoilereita kätköihin yleisillä palstoilla kiitos!

    • Ragentti-Agentti

      Siellähän se oli missä epäilinkin.

      Tämä sisäsiittoinen piiri-pieni-pyörii kumipääjengi ei vaan halunnut autella ulkopuolistaan. Niin sitä kyllä vaan soitellaan keskenään, jos kaivataan vinkkejä vaikeisiin kätköihin, mutta "ulkopuoliset" dissataan tyystin.

      No, ehkä Haaskis pitää teille tekouskovaisille taas jonkun yhdistävän hartaushetken, mene ja tiedä. Jeesus pelastaa anyways!

      • yks näitä "ulkopuolisi...

        Olen samaa mieltä tuon "kätköilijän" kanssa että tämä ei ole oikea paikka jakaa tuollaista vihjettä. Tänne kun pääsevät lukemaan kaikki nekin jotka eivät tätä harrastusta ymmärrä eikä kätkö sitten pitkään ole enää paikallaan.
        Niitä vihjeitä todellakin kannattaa kysellä suoraan joltain kätköllä jo käyneeltä ihan vaikka sähköpostilla gc.comin kautta. Kyllä sieltä yleensä apu tulee... niin pienet eivät piirit ole tässäkään lajissa.
        Eikö erilaisissa harrastuksissa ole tarkoitus saada uusia kontakteja, tässä harrastuksessa se ehkä käy hieman erilailla kuin monessa muussa. Minusta sinun kommenttisi tältä osin on asiaton ja ehkä kuvastaa sinun omaa "sielun"maisemaasi. Mutta tämä on vain minun henkilökohtainen mielipiteeni.
        Onnea vaan jatkossakin kätköillä käyntiin.


      • Ragentti-Agentti
        yks näitä "ulkopuolisi... kirjoitti:

        Olen samaa mieltä tuon "kätköilijän" kanssa että tämä ei ole oikea paikka jakaa tuollaista vihjettä. Tänne kun pääsevät lukemaan kaikki nekin jotka eivät tätä harrastusta ymmärrä eikä kätkö sitten pitkään ole enää paikallaan.
        Niitä vihjeitä todellakin kannattaa kysellä suoraan joltain kätköllä jo käyneeltä ihan vaikka sähköpostilla gc.comin kautta. Kyllä sieltä yleensä apu tulee... niin pienet eivät piirit ole tässäkään lajissa.
        Eikö erilaisissa harrastuksissa ole tarkoitus saada uusia kontakteja, tässä harrastuksessa se ehkä käy hieman erilailla kuin monessa muussa. Minusta sinun kommenttisi tältä osin on asiaton ja ehkä kuvastaa sinun omaa "sielun"maisemaasi. Mutta tämä on vain minun henkilökohtainen mielipiteeni.
        Onnea vaan jatkossakin kätköillä käyntiin.

        Uskotko ihan oikeasti, että alkuperäisen kysymyksen perusteella joku "ulkopuolinen" olisi mennyt ja jästinyt tuon kätkön? Sulla ei taida olla hajuakaan mistä puhutaan?
        Mun mielestä vihjeiden anelu toisilta kätköilijöiltä tai varsinkin piilottajilta on kusetusta, koska silloin härskein löytää helpoiten. Sensijaan avoin keskustelu aiheesta antaa tasapuolisesti tietoa kaikille harrastajille. Ja melkoinen vati pitää olla, jos on sitä mieltä, että harrastusten tarkoitus on uusien kontaktejen saaminen.

        Onnea itsellesikin, liekö gaydarisi yhtä hyvin toimiva kuin muut yliluonnolliset kykysi? Sinun sielunmaisemasi vaikuttaa mansikkaiselta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe