Antakee apuja otsikossa mainitun kätkön löytämiseksi. Ahdistaa kun ei pysty ymmärtämään, että missä se on. Sen kaupan takanako? Missä siellä?
Guiding Light?
4
744
Vastaukset
- Kätköilijä
Ei spoilereita kätköihin yleisillä palstoilla kiitos!
- Ragentti-Agentti
Siellähän se oli missä epäilinkin.
Tämä sisäsiittoinen piiri-pieni-pyörii kumipääjengi ei vaan halunnut autella ulkopuolistaan. Niin sitä kyllä vaan soitellaan keskenään, jos kaivataan vinkkejä vaikeisiin kätköihin, mutta "ulkopuoliset" dissataan tyystin.
No, ehkä Haaskis pitää teille tekouskovaisille taas jonkun yhdistävän hartaushetken, mene ja tiedä. Jeesus pelastaa anyways!- yks näitä "ulkopuolisi...
Olen samaa mieltä tuon "kätköilijän" kanssa että tämä ei ole oikea paikka jakaa tuollaista vihjettä. Tänne kun pääsevät lukemaan kaikki nekin jotka eivät tätä harrastusta ymmärrä eikä kätkö sitten pitkään ole enää paikallaan.
Niitä vihjeitä todellakin kannattaa kysellä suoraan joltain kätköllä jo käyneeltä ihan vaikka sähköpostilla gc.comin kautta. Kyllä sieltä yleensä apu tulee... niin pienet eivät piirit ole tässäkään lajissa.
Eikö erilaisissa harrastuksissa ole tarkoitus saada uusia kontakteja, tässä harrastuksessa se ehkä käy hieman erilailla kuin monessa muussa. Minusta sinun kommenttisi tältä osin on asiaton ja ehkä kuvastaa sinun omaa "sielun"maisemaasi. Mutta tämä on vain minun henkilökohtainen mielipiteeni.
Onnea vaan jatkossakin kätköillä käyntiin. - Ragentti-Agentti
yks näitä "ulkopuolisi... kirjoitti:
Olen samaa mieltä tuon "kätköilijän" kanssa että tämä ei ole oikea paikka jakaa tuollaista vihjettä. Tänne kun pääsevät lukemaan kaikki nekin jotka eivät tätä harrastusta ymmärrä eikä kätkö sitten pitkään ole enää paikallaan.
Niitä vihjeitä todellakin kannattaa kysellä suoraan joltain kätköllä jo käyneeltä ihan vaikka sähköpostilla gc.comin kautta. Kyllä sieltä yleensä apu tulee... niin pienet eivät piirit ole tässäkään lajissa.
Eikö erilaisissa harrastuksissa ole tarkoitus saada uusia kontakteja, tässä harrastuksessa se ehkä käy hieman erilailla kuin monessa muussa. Minusta sinun kommenttisi tältä osin on asiaton ja ehkä kuvastaa sinun omaa "sielun"maisemaasi. Mutta tämä on vain minun henkilökohtainen mielipiteeni.
Onnea vaan jatkossakin kätköillä käyntiin.Uskotko ihan oikeasti, että alkuperäisen kysymyksen perusteella joku "ulkopuolinen" olisi mennyt ja jästinyt tuon kätkön? Sulla ei taida olla hajuakaan mistä puhutaan?
Mun mielestä vihjeiden anelu toisilta kätköilijöiltä tai varsinkin piilottajilta on kusetusta, koska silloin härskein löytää helpoiten. Sensijaan avoin keskustelu aiheesta antaa tasapuolisesti tietoa kaikille harrastajille. Ja melkoinen vati pitää olla, jos on sitä mieltä, että harrastusten tarkoitus on uusien kontaktejen saaminen.
Onnea itsellesikin, liekö gaydarisi yhtä hyvin toimiva kuin muut yliluonnolliset kykysi? Sinun sielunmaisemasi vaikuttaa mansikkaiselta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067