Läntisellä kaupuginosalla sijaiseva ravintola vaihtoi nimeä. Esiintyjäksi oli tilattu oikein artisti. Päätimme mennä ravintolaan ja viettää hauskan illan. Esiintymisen piti portsarin mukaan alkaa 21.30- 22.00 välisenä aikana. Yllätys, yllätys kello oli jo 23.00 eikä maestro ollut laulanut pätkääkään.Pääsymaksu oli 5€. Tuli tunne että meitä ns. kusetettiin ja lähdimme pettyneinä pois. Hinta laatusuhde ei kyseisen taiteilijan kohdalla ollut kohdallaan. Jotain huippulaulajaa olis voinut odottaakkin mutta ei tätä. Tyhmyydestä voin syyttää itseäni kun menin sinne ja maksoin turhasta. Ei kyllä kiinnosta kyseinen kippola tän jälkeen.
OLIMPA TYHMÄ
13
1412
Vastaukset
- sellaista se on
Jos perussana on OLIN, niin oisko sitten oikea sanamuoto OLINPA ? Siis än eikä äm.
Mutta jos perussana on taas olin niin jos olen ollut niin sana on taas OLIN.
Jos se monikossa niin OLIMME.
Yhdyssana on toinen kummallinen ja kimurantti onko joku sna yhteen vai ei?
Jos on sanaongelma niin ennen sanottiin että kokeile siihen sanojen väliin KAUNIS sanaa, jos se tuntuu oudolta niin silloin se kirjoitetaan erikseen.
Jos olis kuutamokekkerit niin tuleeko tuo yhteen vai ei, sovitetaan sanamuoto: kuutamokauniskekkerit. Niin, tuleeko kuutamo kekkerit yhteen vai ei?- olinolimmepaolinolli
Lue oma kirjoituksesi. Mikä on sna????????
- löydetään
olinolimmepaolinolli kirjoitti:
viestistä "niin sanottuja piiloviestejä" jotka ovat mielenkiintoisempia kuin alkuperäinen viesti,siis esiintymään ilmoitetun artistin pois jääminen tai myöhästyminen ei kiinnosta ketään.
- eri merkitystä
olinolimmepaolinolli kirjoitti:
eli kielillä.
Latvialaisen minestronikeiton marokkolainen versio on : sna. - olisi sitte
eri merkitystä kirjoitti:
eli kielillä.
Latvialaisen minestronikeiton marokkolainen versio on : sna.kaalisoppa
- ohhhoooo
olisi sitte kirjoitti:
kaalisoppa
hoooooooho
- Anonyymi
"sellaista se on" kirjoitus. Kannattaisi itse opetella edes jotenkin ymmärrettävästi kirjoittamaan ennen neuvoo toisia.
- Anonyymi
Olimpa kuuluu kirjoittaa äänellä, eli oliNpa
- Anonyymi
Äänelläkö tosiaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äänelläkö tosiaan?
Joku kirjoittaa äänellä (miten ?), joku kynällä, joku näppäimistöllä, mutta yhtä kaikki OLINPA eli OLIN + PA = OLINPA. Paina mieleesi, tyhmä aloittaja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku kirjoittaa äänellä (miten ?), joku kynällä, joku näppäimistöllä, mutta yhtä kaikki OLINPA eli OLIN PA = OLINPA. Paina mieleesi, tyhmä aloittaja!
Aloittaja voisi myös painaa mieleensä, että sanotaan läntisessä kaupunginosassa, siis sisäpaikallissija eli inessiivi = missä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja voisi myös painaa mieleensä, että sanotaan läntisessä kaupunginosassa, siis sisäpaikallissija eli inessiivi = missä.
Siinäkin olisi aloittajalla oppimista, että kirjoitetaan ODOTTAAKIN eli ODOTTAA + KIN = ODOTTAAKIN, eikä odottaakkin. Mistähän se toinen k sinne sanaan ilmestyi? No, puheestapa tietenkin sellaiselta, joka hyvin harvoin kirjoittaa mitään. Terveisiä kauniin kirjoitetun äidinkielen puolesta taistelevilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku kirjoittaa äänellä (miten ?), joku kynällä, joku näppäimistöllä, mutta yhtä kaikki OLINPA eli OLIN PA = OLINPA. Paina mieleesi, tyhmä aloittaja!
Olitko täysin PA? Mene sossuun ne auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .674057Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503055Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631322990Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3882074Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101186Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111173- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291004- 59986
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että110954