OLIMPA TYHMÄ

vahingosta viisastuu

Läntisellä kaupuginosalla sijaiseva ravintola vaihtoi nimeä. Esiintyjäksi oli tilattu oikein artisti. Päätimme mennä ravintolaan ja viettää hauskan illan. Esiintymisen piti portsarin mukaan alkaa 21.30- 22.00 välisenä aikana. Yllätys, yllätys kello oli jo 23.00 eikä maestro ollut laulanut pätkääkään.Pääsymaksu oli 5€. Tuli tunne että meitä ns. kusetettiin ja lähdimme pettyneinä pois. Hinta laatusuhde ei kyseisen taiteilijan kohdalla ollut kohdallaan. Jotain huippulaulajaa olis voinut odottaakkin mutta ei tätä. Tyhmyydestä voin syyttää itseäni kun menin sinne ja maksoin turhasta. Ei kyllä kiinnosta kyseinen kippola tän jälkeen.

13

1378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sellaista se on

      Jos perussana on OLIN, niin oisko sitten oikea sanamuoto OLINPA ? Siis än eikä äm.
      Mutta jos perussana on taas olin niin jos olen ollut niin sana on taas OLIN.
      Jos se monikossa niin OLIMME.
      Yhdyssana on toinen kummallinen ja kimurantti onko joku sna yhteen vai ei?
      Jos on sanaongelma niin ennen sanottiin että kokeile siihen sanojen väliin KAUNIS sanaa, jos se tuntuu oudolta niin silloin se kirjoitetaan erikseen.
      Jos olis kuutamokekkerit niin tuleeko tuo yhteen vai ei, sovitetaan sanamuoto: kuutamokauniskekkerit. Niin, tuleeko kuutamo kekkerit yhteen vai ei?

      • olinolimmepaolinolli

        Lue oma kirjoituksesi. Mikä on sna????????


      • löydetään
        olinolimmepaolinolli kirjoitti:

        Lue oma kirjoituksesi. Mikä on sna????????

        viestistä "niin sanottuja piiloviestejä" jotka ovat mielenkiintoisempia kuin alkuperäinen viesti,siis esiintymään ilmoitetun artistin pois jääminen tai myöhästyminen ei kiinnosta ketään.


      • eri merkitystä
        olinolimmepaolinolli kirjoitti:

        Lue oma kirjoituksesi. Mikä on sna????????

        eli kielillä.
        Latvialaisen minestronikeiton marokkolainen versio on : sna.


      • olisi sitte
        eri merkitystä kirjoitti:

        eli kielillä.
        Latvialaisen minestronikeiton marokkolainen versio on : sna.

        kaalisoppa


      • ohhhoooo
        olisi sitte kirjoitti:

        kaalisoppa

        hoooooooho


      • Anonyymi

        "sellaista se on" kirjoitus. Kannattaisi itse opetella edes jotenkin ymmärrettävästi kirjoittamaan ennen neuvoo toisia.


    • Anonyymi

      Olimpa kuuluu kirjoittaa äänellä, eli oliNpa

      • Anonyymi

        Äänelläkö tosiaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äänelläkö tosiaan?

        Joku kirjoittaa äänellä (miten ?), joku kynällä, joku näppäimistöllä, mutta yhtä kaikki OLINPA eli OLIN + PA = OLINPA. Paina mieleesi, tyhmä aloittaja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku kirjoittaa äänellä (miten ?), joku kynällä, joku näppäimistöllä, mutta yhtä kaikki OLINPA eli OLIN PA = OLINPA. Paina mieleesi, tyhmä aloittaja!

        Aloittaja voisi myös painaa mieleensä, että sanotaan läntisessä kaupunginosassa, siis sisäpaikallissija eli inessiivi = missä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja voisi myös painaa mieleensä, että sanotaan läntisessä kaupunginosassa, siis sisäpaikallissija eli inessiivi = missä.

        Siinäkin olisi aloittajalla oppimista, että kirjoitetaan ODOTTAAKIN eli ODOTTAA + KIN = ODOTTAAKIN, eikä odottaakkin. Mistähän se toinen k sinne sanaan ilmestyi? No, puheestapa tietenkin sellaiselta, joka hyvin harvoin kirjoittaa mitään. Terveisiä kauniin kirjoitetun äidinkielen puolesta taistelevilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku kirjoittaa äänellä (miten ?), joku kynällä, joku näppäimistöllä, mutta yhtä kaikki OLINPA eli OLIN PA = OLINPA. Paina mieleesi, tyhmä aloittaja!

        Olitko täysin PA? Mene sossuun ne auttaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe