KY-VY-TÖN

Fiuu

Oksennusta pidätellen katsoin, kuinka kimiboy lasaki alleen, pelkuroi ja täysin ajokelvottomasti vapisten ohjasi autonsa kolariin.

Kimi pelkää. Onko rahaa tullut lisää, vaivaako raukkamaisuus, kun radalla vaaditaan rohkeutta?

Syvästi inhoten ja häveten on todettava, että Räkästä on tullut uliseva raukka, pelurimainen säikkykani ja häviäjä.

Onnea muuhun elämään, mutta raukat pois radalta. On tämä niin inhottavan häpeällistä.

5

537

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 127

hyvää loppuelämää,tuskin itse edes omistat sitä fiiattia,tai jos niin 127n

• Hei ääliö

Jos tajuat, niin fiuuuuuuuuuuuuuuuuu tarkoittaa muuta kuin fiiu. Mutta räkän fanit ovat yleensäkin tasollasi, ja kun tosipaikka tulee, ruskea rantu on housuissa.

• mualimanmestari

ja sinä oot?? kato ympärilles..siis nolla

• todella

sairas!

• Hanaa...

Kimin suoritus olisi ollut loistava JOS hän olisi "tyytynyt" kahdeksaan pisteeseen ja ajanut "kieli keskellä suuta" (alle 25s Hamiltonille hävinneenä) toisena maaliin... tuomaristohan olisi nostanut, kisan jälkeisellä OIKEALLA päätöksellään Kimin ykköseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1629
    2. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      126
      992
    3. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      104
      953
    4. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      941
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      787
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      46
      663
    7. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      632
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      236
      618
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      617
    10. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      34