Kauppapuiston mopoparkki

Melkein alle jäänyt

Nuoriso on näköjään ottanut tuon Kauppapuiston parkkialuuen omaksi kokoontumispaikakseen. Eilen iltalenkillä varmaan 50 - 70 mopoa ajoi sinne porukalla parkkiin. Ei siinä mitään, mutta se jumalaton kaahailu ja kaasuttelu. Meinasin nimittäin jäädä suojatiellä yhden pariskunnan alle. Voin sanoa, että iltaisin on lähialueen asunnoissa rauha mennyt. Jos ei jenkkakoneen bassot jytkytä parkkialueella niin sitten kaahaillaan mopoilla. Poliisit voisi joskus käydä pyörähtämässä täälläkin päin.

4

602

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asukas lähialueelta

siksi niin paljon mopoja eilen illalla. Ei siitä nyt haittaa ollut, jos pojat kerran kesässä pitää hauskaa ja ajelee isolla porukalla, niin suotakoon heille se huvi. Ja kävihän siellä kuulemma poliisikin.
      Ainoat jotka tarvitsisi isällistä ojentamista olisi autoilijat, joku oli kuulemma illalla maasturilla ajanut liian läheltä, ja vielä uhkaillut yli ajaa kun pojat on heidän tiellään.
      Veleka merkkisellä maasturilla kannattaa ajella hiljempaa muitten mukana, syö vähemmän bensaa ja jää rahhaa vähän leipäänkin.

• ajattelinkin että joku happ...

Tosiaankin minulla kävi tuo mahdollisuus mielessä, että jotkut kokoontumisajot olivat. Ei siinä mitään. Säikähdin, että tuo kaasuttelu tulee jatkumaan sitten joka ikinen ilta muiden auton kaasuttelijoiden ja bassonhuudattajien lisäksi. Tosin siitä vähän satikutia, että meinasi joltakin mopoilijalta ne liikennesäännöt olla hukassa kun alle olin suojatiellä jäädä. Kiva ajatushan tuo kokoontumisjuttu oli :-).

• olisit nähnyt

miten ne ajelee tuolla liikenteessä. Osa ajoi ihan nätisti, liekkö siksi kun ei mopo kulkenu kovempaa, mutta eipä näyttäny pojilla liikennesäännöt hanskassa olevan.

Väärää kaistaa keulat pystyssä, ilman valoja pimeellä, nopeusrajotuksista ei tietoakaan, liikenneympyrää ajettiin väärään suuntaan, liikenneympyrään pysähdyttiin juttelemaan vaikka autoja tulee takaa, koko porukka tulee kolmion takaa eteen ja yksikään ei katso muuta liikennettä jne. Vetipä yksi ainakin nurin, koska porukassa mennään niin järki jää. Prisman kohdalla vetivät niin paljon kun moposta/kevarista lähti, kaksi poikaa jäi vanhan mallin mopoilla kuin tikku paskaan kun ei kulje yli 40km/h.

Odotetaanpa kunhan tämä porukka kasvaa moottoripyörä ikään. Jos ei järki kasva, alkaa nuoriso harvenemaan aika nopeasti.

• nuorena siis...
        olisit nähnyt kirjoitti:

miten ne ajelee tuolla liikenteessä. Osa ajoi ihan nätisti, liekkö siksi kun ei mopo kulkenu kovempaa, mutta eipä näyttäny pojilla liikennesäännöt hanskassa olevan.

Väärää kaistaa keulat pystyssä, ilman valoja pimeellä, nopeusrajotuksista ei tietoakaan, liikenneympyrää ajettiin väärään suuntaan, liikenneympyrään pysähdyttiin juttelemaan vaikka autoja tulee takaa, koko porukka tulee kolmion takaa eteen ja yksikään ei katso muuta liikennettä jne. Vetipä yksi ainakin nurin, koska porukassa mennään niin järki jää. Prisman kohdalla vetivät niin paljon kun moposta/kevarista lähti, kaksi poikaa jäi vanhan mallin mopoilla kuin tikku paskaan kun ei kulje yli 40km/h.

Odotetaanpa kunhan tämä porukka kasvaa moottoripyörä ikään. Jos ei järki kasva, alkaa nuoriso harvenemaan aika nopeasti.

seurakuntanuori? Läksyt aina tehtynä? Tukka kammattuna?

Ja kun/***jos*** sait itse kortin, ajoit aina rajoitusten mukaan?

Synnitön heittäköön ensimmäisen kiven. Vai miten se nyt oli? :-)))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4681
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      15
      2638
    3. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      64
      2493
    4. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2445
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1827
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1641
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1496
    8. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      50
      1335
    9. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1304
    10. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82