montako kertaa olet pannut eri naista?

pum pum

kerro rehellisesti
pieni kuvaus myös piristäisi

18

5130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jr24

      n.60 kpl niit on ollu!

      • Loppuunpalamassako?????

        Olen 33v. aloitin touhut 17 vuotiaana. Noin 500kpl niitä on kai kertynyt. en pysty sanomaan tarkemmin.
        En tajua itsekään kuinka tässä näin on päässyt käymään. Avoliitossa elin 6 vuotta ja muutamia pitempiä seurusteluja 1 - 2 vuotisia takana.
        Olen kai tulossa järkiini.


    • tinaenkeli

      olette ällöjä....

      • n20

        häpeäkseni että vain kerran :)


      • Mixa
        n20 kirjoitti:

        häpeäkseni että vain kerran :)

        häpeämistä siinä on? Sama homma minullakin.. Yksi nainen, mutta 'suoritus' kertoja lukemattomia... =o)


      • only one
        Mixa kirjoitti:

        häpeämistä siinä on? Sama homma minullakin.. Yksi nainen, mutta 'suoritus' kertoja lukemattomia... =o)

        siinä ole mitään häpeämistä.vain yhtä ja luulen että en ketään muuta enää panekkaan.


    • Minä vain

      Piäisikö sen sitten olla joku meriitti, että kuinka montaa naista on päässyt kokeilemaan? Joopa joo...Sanonpahan vaan, että sitä varmasti saa naisen ravintolasta, vaikka joka viikonloppu, jos niin haluaa. Kyllä 'niitä naisia' aina löytyy...Jonkinlainen taso olisikin hyvä ottaa huomioon. Parempi kilpailun aihe olisin, että kuka on pystynyt kauiten pitämään itsellänsä saman naisen. Pitämään naisen tyytyväisenä niin lakanoiden välissä kuin muutenkin...Alkaa varmaan teidänkin lukemat tippua!

      • M26

        Vain kerran.


    • tällaista ?

      miksi sinua edes kiinnostaa tuollainen, etkö ajattele läheisyyttä tai rakkautta???

    • stimorol

      no hö, tietty joka kerta.

    • tero

      Vuonna 1993 ja 94 laskin kaikki ja niitä oli 52 eri naista.
      Nyttemmin on kyllä vauhti hidastunut.

    • VIRHEISTÄ OPPINUT

      Muijan kanssa olen ollut nyt 9vuotta itse olen 21v, Kun täytin 18 sain muijan siskolta (oltiin molemmat humalassa) muuten olen pysynyt rakkaani luona, ja ei se sen paremmalta siskon kanssa tuntunut! Muijan kanssa olemme rakastelleet lähes päivittäin ja usei useita kertoja ja aina tuntuu vain paremmalta!!!!!

    • Mike

      48 naista / 10 vuotta, joten ka. 4.8/vuosi.

    • M28

      108 eri naista ollut ja tunnustan etten ole siitä
      ylpeä.. nyt olen löytänyt oikean naisen
      vierelleni eikä muut kiinnosta

    • lkjoolkj

      9

    • panoja1

      Naimisissa 28 vuotta saman kans ja joka päivä ollaan pantu sitä ennen vaihtui nainen melkein joka ilta,parhaana iltana kolmen kanssa treffit samana iltana.Kertoja kertyy yli 10.000

    • JKL5

      Kka on eri nainen? Tunnetko hänet ja oet mustasukkainen?

      • Anonyymi

        Olen pitänyt oikeim kirjanpitoa. Aloitin melko myöhään eli 18 vuotiaana. Nyt olen 71 vuotias.
        Panoja on vuosien varrella kertynyt 283 kpl ja homma jaykuu edelleen kylläkin tosi hitaasti pystyn uusia panokavereita löytämään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2052
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      46
      1591
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe