PsicoTSI tool

sdfsdf

onko muilla ollu ongelmia psicon kanssa... itsellä ei toimi ollenkaan... prkl

11

1975

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ongelmaa
    • Eric Cartman

      Konffeista lukemani mukaan 1.0.12 versio toimii ja kuulemma tekijä on lopettanut päivittämisen eli tuo taitaa olla sitten viimeisin versio ja toimii.

      • jaska jokunen

        ...KELE!


      • sdfsf

        mistä löytyy tuo versio. löysin jonku psicotsi 1.0.12, mutta siinä tuli joku tiedosto, enkä tiedä mihin se pitäsi laittaa... perk ku on vaikeaa


    • kari jurri

      Lataat uusimman foxtrickin ja uusimman psicoTSI:n.

      --> klikkaat oikeata nappia hiiressä ja sieltä foxtrick -> configure foxtrick

      --> Shortcut&tweaks ja sieltä heität rastin popup team shortcut menus.

      sitten vasemmasta yläkulmassa ht:ssa laitat hiiresi joukkueen kohdalle ja valitset siitä listasta mikä ilmestyy, niin 'players'.

      Näin näät omat pelaajasi psicolla ja tuo toimii myös muitten joukkueiden pelaajiin.

      Näin ainakin englanninkielisessä firefoxissa.

      • nii ei.

        Kummallista ku kaverilla toimii ja mulla ei.


      • muuten näkyy
        nii ei. kirjoitti:

        Kummallista ku kaverilla toimii ja mulla ei.

        mutta ei juuri sitä millä näkee pelaajan arvon. eli onko se nousemassa seuraavalle tasolle treenipäivityksis. Onko tietoa et mistä löytää sen psico tsi tools uuden version, siis se joka toimii. Vai onko tää juttu enemmän firefoxista kii, eli pitäskö laittaa takas se vanha firefox ja sitä rataa?


      • ja ei
        muuten näkyy kirjoitti:

        mutta ei juuri sitä millä näkee pelaajan arvon. eli onko se nousemassa seuraavalle tasolle treenipäivityksis. Onko tietoa et mistä löytää sen psico tsi tools uuden version, siis se joka toimii. Vai onko tää juttu enemmän firefoxista kii, eli pitäskö laittaa takas se vanha firefox ja sitä rataa?

        mitään vikaa.


      • jaska jokunen
        ja ei kirjoitti:

        mitään vikaa.

        siis saat näkyviin psicon arvot!
        miten?
        kiitos.


      • ja sit
        jaska jokunen kirjoitti:

        siis saat näkyviin psicon arvot!
        miten?
        kiitos.

        PsicoTSI Terminus Edition 1.0.14 version. Ja kylkiäiseksi foxtrick kummiskin. Sit pelittää.


      • hjklfdghjkhgfhjhgfghjkgfhjfcg
        ja sit kirjoitti:

        PsicoTSI Terminus Edition 1.0.14 version. Ja kylkiäiseksi foxtrick kummiskin. Sit pelittää.

        erpele


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      416
      8854
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      241
      6384
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      334
      2305
    4. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      12
      1926
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1677
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1633
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1265
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      187
      1263
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      979
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      954
    Aihe