Menimme naimisiin vain todistajien läsnäollessa. Uutisesta kerroimme valokuvallisilla korteilla. Nyt on yllätykseksemme tupsahdellut häälahjoja, emmekä oikein tiedä miten kiittäisimme niistä "oikein". Tavallisestihan häiden jälkeinen kiittäminen tapahtuu kuvakortilla, mutta ei kai sitä nyt kannata uutta kierrosta ottaa... riittääkö puhelu tai tekstiviesti jos ei online-langan päähän saa?
Miten kiitän oikein?
5
1876
Vastaukset
- Rouva O
Käytösoppaissa puhutaan tosiaan itsepintaisesti vain kiitoskorteista, oli sitten kyse syntymäpäivä-, kihla-, rippi, tai häälahjoista kiittämisestä. Teidän tapauksessanne kortti olisi tosiaan liiallinen toisto, kun kerran kuvakortin olette jo kaikille lähettäneet.
Lienee makuasia, miten kiitostarpeen kuittaatte. Itse pitäisin käsin kirjoitettua kiitoskirjettä tai henkilökohtaista puhelua hyvinä tapoina. Pääasia on, että muistatte jollakin tavalla kiitoksen esittää. - hyvin
lahjoja? Itse olemme myös ajatelleet pitää ns. salahäät, mutta mietityttää saako silloin yhtä paljon lahjoja kuin normihäissä? No tosin tuon hään pito kustannuksen siinä säästäsisi :/
- njaa...
Minun mielestä on "hyvin" jos saa yhtään. Ei lahjojen vähyydellä tai runsaudella pitäisi olla merkitystä kun elinikäistä liittoa ollaan solmimassa. Mutta jos verrataan sisareni sadan hengen kekkereihin niin emme tietenkään saaneet samassa mittakaavassa lahjoja.
Mutta liekö tuo kovin oleellista?
- itse ....
tuntuisi hyvältä idealta. Olisi ehkä hassu lähettää nyt toista korttia uudelleen, kun olette kuvalla juuri tiedottaneet. Puhelu olisi epävirallismepi, kuitenkin henkilökohtainen. Tekstiviesti on aikas kalsea kiitos tapa.
Itse muistin ystävääni vastaavassa tilanteessa. eli vein hänelle lahjan ja hän kiitti siinä vastatusten. en edes odottanut mitään kiitoskorttia. Halusin vain onnitella heitä pienellä lahjalla. - laittaa
kiitosilmoituksen lehteen. Siis ilman kuvaa, vain kiitokset ja nimet alle? Tämä siis, jos lahjoja on tullut yllin kyllin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss885949Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243547- 1612081
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2312002Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1741751Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2841513- 671031
Voiko olla, onko se tosiaan niin että
Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵571031Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.211010Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.110946