Heippa! Löytyykö netistä paikkaa jossa voisi pelata pokeria täysin ilmaiseksi, ei tietenkään oikeilla panoksilla, mutta "oikeiden" pelaajien kanssa? Eli ei tietokonetta vastaan :) Olen uusi innostunut pelaaja ja kaipaan harjoitusta!
Ilmainen pokeri
5
769
Vastaukset
- paljonkin.
Mutta ole tarkkana missä aloitat pelaamisen sillä väärät valinnat johtavat siihen että sinulla on jo pelitili saiteilla joihin olisit muuten saanut ilmaisen oikean rahan pelikassan ilman omaa panosta.
Leikkirahapeleissä et opi oikeaa pokeria. Siellä roiskitaan kaikki kortit ja chipit keskelle ilman huolen häivää.
Suosittelen lämpimästi Pokerstrategy saitille rekkautumista, opiskele saitin loistavat vinkit ja artikkelit, läpäise visa ja ota bonus 150$ bonus Titan pokerille. Pelaa aluksi vain 1-2$ turnauksia Titanille, saat parhaan vastineen rahoillesi ja opit pokeria.
Seuraavaksi avaa yourpokercash saitille ilmainen tili ja vaadi ilmaiset bonukset kaikille saiteille jotka sivulta löytyy.
Näin pääset ilmaiseksi pelaamaan oikeaa pokeria oikeiden ihmisten kanssa, oikealla rahalla ja opit oikeaa pokeria!
Leikkipokeri vain viivästyttää oppimistasi. - mainittiinkin____
"Leikkirahapeleissä et opi oikeaa pokeria"
Ja tuon voi laajentaa "1 euron sittareissa et opi oikeaa pokeria"
Ilmaispelit on täysin ajanvieton hukkaa. Ennemmin pelaan Maijaa tumpeloiden kavereiden kanssa. Siinä taidolla (eli korttien muistamisella) on vaikutusta lopputulokseen toisin kuin allin-räiskimisellä nolimit-holdemissa. - kuitenkin...
Kannattaako tähdätä rahapeleihin. Tietoviisaat ovat arvioineet, että suomalaiset häviävät pokerihuoneille yli 50 milj. €/v. Ja nämä jotka täällä mainostavat, saavat palkaksi ilmaista rahaa jonka hyväuskoiset maksavat... Ja lopulta sekin kiertää pelihuoneen kassaan.
Olen pelannut ja kuva on karu. Tietokoneohjelma vetää hyväuskoisia höplästä. Niin se vain on...- ........
tässä aiheessa ei taidettu sitä kysyä kannattaako pelata rahalla vai ilman vaan mistä löytyy täysin ilmasia pelejä (itseäki se kiinnostaisi)
- löyhtyy
........ kirjoitti:
tässä aiheessa ei taidettu sitä kysyä kannattaako pelata rahalla vai ilman vaan mistä löytyy täysin ilmasia pelejä (itseäki se kiinnostaisi)
Jokaiselta pokerihuoneelta netissä löytyy kyllä ilmisia pelejä, oli ne sitten freeroll-turnauksia tai leikkirahapelejä. Esim. Isoimmilla pokerihuoneilla pääsee pelaamaan nettipokeria ilmaiseksi kyllä. Pokerikoulut jne.
http://www.internetpokeri.net/ (suurimmat pokerihuoneet)
Ja jos se oikea raha kiinnostaa niin tuolta löytyy muutamia tunnetuimpia ja helpoimpia tapoja pelata ihan oikealla rahalla ilman omaa talletusta. Itse testannut kaikki ja hyvinhän se onnistuu. En minäkään suosittele todellakaan leikkirahalla pelaamista.(säännöt voi kyllä opetella) Teet itsellesi vain hallaa nettipokeri uraasi ajatellen kun kaikki räiskii kortteja ja heti mennään All-in jne. Siinä touhussa ei ole järjen hiventä.
http://www.internetpokeri.net/6999/index.html (ilmaista pokeria tarjoukset)
Homma toimii kyllä kunhan vain lukee huolella rekisteröinti ohjeet. Turhaan usein valitetaan omista virheistä johtuen kun ei pokerirahaa saakkaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1588625- 664754
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1494502Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233982Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353513Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423500Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383388- 483153
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422901- 492664