Olen laskenut, että 60 miljoonaa euroa käteistä ja toinen mokoma veneissä, kiinteistöissä ja muissa sijoituksissa, eli yhteensä 100 miljoonaa euroa ja rapiat päälle. Hamiltonilla on vain jotain 10 miljoonaa, joten Kimi johtaa rahassa mitattuna ja myös ajotaidoissa. Kimi voittaa vielä Gp:n! taas
Kimin varallisuus
4
431
Vastaukset
- niitä silmiä.
Kimi ei todellakaan ansaitse sitä palkkaa, mitä saa.
Hamilton, Heidfeld, Vettel. Siinä ovat parhaat kuskit. Massa on jo mennyt kirkaasti Kimi ohi.- samaa miletä
Olen samaa mieltä.
Oma suosikkikuskini on Massa tällä hetkellä. Siinä on vakavasti ajamiseen ja voittamiseen keskittyvä kuski. Ennustan Massalle upeaa menestystä vormula ykkösissä.
Kimi on nykyään iso kysymysmerkki. Rahaa on kai tullut niin paljon, ettei ajaminen kiinnosta. Ei tarvi enää ajaa, kun on rahaa riittävästi! motivaatio kadoksissa Kimillä? - jwrtjgwsjgvsdfj
samaa miletä kirjoitti:
Olen samaa mieltä.
Oma suosikkikuskini on Massa tällä hetkellä. Siinä on vakavasti ajamiseen ja voittamiseen keskittyvä kuski. Ennustan Massalle upeaa menestystä vormula ykkösissä.
Kimi on nykyään iso kysymysmerkki. Rahaa on kai tullut niin paljon, ettei ajaminen kiinnosta. Ei tarvi enää ajaa, kun on rahaa riittävästi! motivaatio kadoksissa Kimillä?vau mitä asiantuntijoita hahahahaha! URPOT!
- Kimittäjä_
No takuuvarmasti voittaa vielä yhden GP:n.... GP:n voittoon kun on nykyautoilla mahdollisuuksia vain kahdella tallilla, nimittäin McLarenilla ja Ferrarilla, kyllä vielä joskus käy niin että näistä neljästä jokainen voittanee muiden epäonnistuessa yksittäisen GP:n.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865407- 1643612
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032116- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191673
- 191627