Miten ihmeessä saa Clio 2003:n apukuskin puolen lähivalo polttimon vaihdetuksi? Sain vanhan ulos, mutta käsi ei taivu millään kiertämään kantaa paikalleen. Pitäisi painaa paikalleen ja kiertää 1/4 kierros. Ei kuulosta hankalalta. Saan nippanappa painettua kannan paikalleen, mutta kiertäminen ei enää onnistu pelkällä sormen päällä, kun kannasta ei mahdu ottamaan minkäänmoista pinsetti- tms otetta, jotta voisi kiertää!!?
Vastaukset 5
- Clioilija
Kyllä mä oon vaihtanu meijän 2003 Clioon muutaman kerran apumiehehen puolellekkin polttimon. Ahdastahan siinä on mutta on se onnistunu ilman kovin karkeeta kiroomista. Ehkä mulla on sitte niin sirot kädet?!
- avanto222
Kato esim. pienellä peilillä ettei ole jäämässä lampulle meneviä johtoja polttimon kannan ja umpion väliin. Meinaa jäädä tosi helposti kun työnnät polttimon umpioon paikalleen ja sitä ei huomaakkaan niin helposti kuin luulisi. Ja silloin on polttimo vaikea saada paikalleen ja vaikka saisikin niin se menee väärään asentoon. Kyllä olen itekkin vaihtanut muutaman kerran, aina saanut turata jonkin aikaa mutta aina olen paikalleen saanut. Saa siitä polttimon kannasta semmosen sormenpääotteen että juuri saa kierrettyä paikalleen, jos nyt ei mitkään hirveät lapiokourat ole.
- Renault man
Vm 2002 Clio apukuskin lähivalon poltin on tosiaan temppu laittaa. Minulla lamppu meni vinoon. Peili vois auttaa.
- Niina
Minkä kokoinen polttimo on renaut clio 2002?
- patonki
H7 lähivaloissa
H1 kaukovaloissa
Sumuvaloista en osaa sanoa. Niiden vaihtaminen on joka tapauksessa vähän työläämpi homma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 47957
- 95943
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19795- 117746
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t95708Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔36633- 43631
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610- 19596
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke21554- 33543
- 36532
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.68527- 25502
Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok107493Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44486Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka133477- 45467
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7447