Lähivalo polttimon vaihto

JJkyler

Miten ihmeessä saa Clio 2003:n apukuskin puolen lähivalo polttimon vaihdetuksi? Sain vanhan ulos, mutta käsi ei taivu millään kiertämään kantaa paikalleen. Pitäisi painaa paikalleen ja kiertää 1/4 kierros. Ei kuulosta hankalalta. Saan nippanappa painettua kannan paikalleen, mutta kiertäminen ei enää onnistu pelkällä sormen päällä, kun kannasta ei mahdu ottamaan minkäänmoista pinsetti- tms otetta, jotta voisi kiertää!!?

5

3692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Clioilija

      Kyllä mä oon vaihtanu meijän 2003 Clioon muutaman kerran apumiehehen puolellekkin polttimon. Ahdastahan siinä on mutta on se onnistunu ilman kovin karkeeta kiroomista. Ehkä mulla on sitte niin sirot kädet?!

    • avanto222

      Kato esim. pienellä peilillä ettei ole jäämässä lampulle meneviä johtoja polttimon kannan ja umpion väliin. Meinaa jäädä tosi helposti kun työnnät polttimon umpioon paikalleen ja sitä ei huomaakkaan niin helposti kuin luulisi. Ja silloin on polttimo vaikea saada paikalleen ja vaikka saisikin niin se menee väärään asentoon. Kyllä olen itekkin vaihtanut muutaman kerran, aina saanut turata jonkin aikaa mutta aina olen paikalleen saanut. Saa siitä polttimon kannasta semmosen sormenpääotteen että juuri saa kierrettyä paikalleen, jos nyt ei mitkään hirveät lapiokourat ole.

    • Renault man

      Vm 2002 Clio apukuskin lähivalon poltin on tosiaan temppu laittaa. Minulla lamppu meni vinoon. Peili vois auttaa.

    • Niina

      Minkä kokoinen polttimo on renaut clio 2002?

      • patonki

        H7 lähivaloissa
        H1 kaukovaloissa
        Sumuvaloista en osaa sanoa. Niiden vaihtaminen on joka tapauksessa vähän työläämpi homma.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2695
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2282
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2030
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1759
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe