Miten ihmeessä saa Clio 2003:n apukuskin puolen lähivalo polttimon vaihdetuksi? Sain vanhan ulos, mutta käsi ei taivu millään kiertämään kantaa paikalleen. Pitäisi painaa paikalleen ja kiertää 1/4 kierros. Ei kuulosta hankalalta. Saan nippanappa painettua kannan paikalleen, mutta kiertäminen ei enää onnistu pelkällä sormen päällä, kun kannasta ei mahdu ottamaan minkäänmoista pinsetti- tms otetta, jotta voisi kiertää!!?
Lähivalo polttimon vaihto
5
3993
Vastaukset
- Clioilija
Kyllä mä oon vaihtanu meijän 2003 Clioon muutaman kerran apumiehehen puolellekkin polttimon. Ahdastahan siinä on mutta on se onnistunu ilman kovin karkeeta kiroomista. Ehkä mulla on sitte niin sirot kädet?!
- avanto222
Kato esim. pienellä peilillä ettei ole jäämässä lampulle meneviä johtoja polttimon kannan ja umpion väliin. Meinaa jäädä tosi helposti kun työnnät polttimon umpioon paikalleen ja sitä ei huomaakkaan niin helposti kuin luulisi. Ja silloin on polttimo vaikea saada paikalleen ja vaikka saisikin niin se menee väärään asentoon. Kyllä olen itekkin vaihtanut muutaman kerran, aina saanut turata jonkin aikaa mutta aina olen paikalleen saanut. Saa siitä polttimon kannasta semmosen sormenpääotteen että juuri saa kierrettyä paikalleen, jos nyt ei mitkään hirveät lapiokourat ole.
- Renault man
Vm 2002 Clio apukuskin lähivalon poltin on tosiaan temppu laittaa. Minulla lamppu meni vinoon. Peili vois auttaa.
- Niina
Minkä kokoinen polttimo on renaut clio 2002?
- patonki
H7 lähivaloissa
H1 kaukovaloissa
Sumuvaloista en osaa sanoa. Niiden vaihtaminen on joka tapauksessa vähän työläämpi homma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13855- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822