Kamagra tabut VS geeli

olavi 34345

olen jonkun aikaa tilannut kamagraa

http://www.kamagra-butiken.com
olen tosi tyytyväinen tuotteisiin.
kokeilin nyt sitten kuiteskin tota geeliä mitä myydään.
ja sanon vaan että hyi helvetti minkä makusta!

siis voiko joku kertoa miksi ostaa geeliä mielummin kun tabuja? kun ne maistuvat tosi pahalta ja haisee ??

7

2204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiivaa?

      Ettei liene jotain Kiinan rohtoja.Panee lierikon kipunoimaan.

      • kacrodas

        Haluan suositella sinulle seuraavasta osoitteesta: http://kamagraboutique.com Sieltä löydät kaikki tiedot kamagra, se on auttanut minua käsittelemään minun ongelmani.


    • kyytipojaksi

      Geelit vaikuttaa yleensä nopeammin kun osa imeytyy jo suusta.

      • potenssiin6

        Kamagra Jellyn sanotaan vaikuttavan noin 5 minuutissa. Ei siis tartte ottaa tuntia aiemmin ja toivoa, että kävis lykky vielä silloinkin ;) Kauhean makuistahan se on, vaikka makuina onkin mustaherukka, appelsiini, banaani, mansikka yms. Lisäksi Jellyn voi jakaa kahtia naisedustajan kanssa ;)


      • dsdssdsd
        potenssiin6 kirjoitti:

        Kamagra Jellyn sanotaan vaikuttavan noin 5 minuutissa. Ei siis tartte ottaa tuntia aiemmin ja toivoa, että kävis lykky vielä silloinkin ;) Kauhean makuistahan se on, vaikka makuina onkin mustaherukka, appelsiini, banaani, mansikka yms. Lisäksi Jellyn voi jakaa kahtia naisedustajan kanssa ;)

        no mistä sitä geeliä saa? en muista mistä tilasin.
        tavallista kamagra tilaan http://www.kamagra-butiken.com


      • Postinmies
        dsdssdsd kirjoitti:

        no mistä sitä geeliä saa? en muista mistä tilasin.
        tavallista kamagra tilaan http://www.kamagra-butiken.com

        Täältää saa geeliä.... [email protected]


    • Erikoislääkäri

      Äly hoi!!!


      21.12.2007

      Lääkelaitos varoittaa laittomasta Kamagra-valmisteesta

      http://www.nam.fi/ajankohtaista/lehdistotiedotteet//3/laakelaitos_varoittaa_laittomasta_kamagra-valmisteesta

      Tulli ilmoitti 20.12.2007 takavarikoineensa yksittäisiä eriä Kamagra-nimistä erektiolääkettä, jonka on todettu sisältävän malarialääke klorokiinia. Valmisteita on takavarikoitu mm. Thaimaasta Suomeen saapuneilta lentomatkustajilta ja yksityishenkilöille osoitetuista postilähetyksistä.

      Lääkelaitos kehottaa Kamagra-valmistetta käyttäviä henkilöitä turvallisuussyistä lopettamaan valmisteen käytön välittömästi ja toimittamaan käyttämättä jääneet tabletit apteekkiin hävitettäviksi.

      Klorokiinia käytetään lääkärin määräyksellä etupäässä malarian ennaltaehkäisyyn. Klorokiini on hoitoannoksina turvallinen, mutta voi yliannoksina aiheuttaa vakavat myrkytysoireet erittäin nopeasti. Epäiltäessä klorokiinin aiheuttamaa myrkytystä on heti otettava lääkehiiltä ja hälytettävä apua.

      Kamagra-valmistetta ei ole hyväksytty lääkevalmisteeksi EU:n alueella. Kamagra-nimistä valmistetta myydään useilla internet-sivuilla sekä mm. kaukoidän maissa. Laittomasti myytävien Kamagra-valmisteiden alkuperä ja koostumus vaihtelevat. Valmisteiden alkuperästä, tehosta ja turvallisuudesta ei vastaa kukaan. Tabletin ulkonäön perusteella ei voi varmistua tabletin sisältämistä aineista.

      Laittomien lääkkeiden käyttäjät riskeeraavat vakavasti oman terveytensä.

      Lue Lääkelaitoksen aiemmat tiedotteet:
      Lääkelaitos varoittaa Kamagra-tableteista, 13.2.2007
      Lisätietoa Kamagra-tablettien koostumuksesta, 23.3.2007
      Lisätietoa lääkkeiden laillisesta tuonnista henkilökohtaiseen käyttöön:
      Lääkelaitoksen verkkosivuilla www.laakelaitos.fi/kayttajat/matkailijan_laakkeet/index.html
      Tullin verkkosivuilla, www.tulli.fi

      Lisätietoja tarvittaessa:
      Jussi Holmalahti, osastopäällikkö, professori, p. (09) 4733 4221, 050 500 3706
      Sami Paaskoski, yliproviisori, p. (09) 4733 4204
      etunimi.sukunimi(at)laakelaitos.fi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8464
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2575
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2297
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe