kisuni kuolaa!

mie ja mau

Ongelmani on aika huvittava.. Toinen kissani on alkanut kuolata todella paljon. Aina kun se nauttii olostaan (kehrää sylissä tai toisen kissan hellässä huomassa) sen kuolaneritys on aivan mahdotonta. Leuassa roikkuu kunnon jojot joita täytyy olla pyyhkimässä vähän väliä.Olen lukenut että se on jäänteitä pentuaikojen ruokinnasta. (kissa yhdistää mukavan olon maidon imemiseen ja emon läheisyyteen) Toisaalta minua ei kuolaaminen haittaa, kunhan se ei ole vaarallista kissalleni. Onko kellään muulla kokemusta tällaisesta?

14

720

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

yep, minulla on kaksi kissaa, poika ja tyttö. Tyttökissa on aivan mahdoton kuolaan. Kuolaamista tapahtuu aina kun sitä rapsuttaa. Välillä vähän ärsyttääkin sen kuolaaminen. Vaikka eihän siitä mitään vahinkoa ole. :) Hyviä jatkoja

• tyttö

on naaraskissa, joka myös kuolaa, kun sitä paijataan. Minun kissani eivät kuolaa, mutta sen sijaan toinen kissoistani näykkii ihoani ja repii paitaani sekä polkee tassuillaan, kun on sellaisessa hurmostilassa. ;)

• CattiFani

Kissani kuolasi aina kun oli sylissä tai sohvalla. Se kumminkin loppui eikä ole mitään vakavaa. Paperia piti vaan laittaa leuan alle ettei tahrinut hirveästi. Toisella kissallani oli suussa joku luun pala ja sen takia kuolasi mutta loppui kun se poistettiin sen suusta.

• pinni

mun kaveri joutu tämän syyn takia lopettamaan 3 vuotiaan kolli kissansa,sanoin sille miljoona kertaa että vie se lääkäriin, mutta lopulta se vei sen sinne... kissalla todettiin suussa kasvain.
      se ei oo normaalia että kissa kuolaa!!
      mulla ja mun porukoillani on ollut kissoja koko mun elämäni ajan joten osaan katsoa että mikä kissassa on normaalia ja mikä on epänormaalia.

ELÄINLÄÄKÄRIIN !

• mie ja mau

Voinhan tietysti käyttää sitä lääkärillä mutta miksi se kuolaa vain kun on hyvä olla. Jos kissalla olisi kasvain eikö se kuolaisi koko ajan?

• heli
        mie ja mau kirjoitti:

Voinhan tietysti käyttää sitä lääkärillä mutta miksi se kuolaa vain kun on hyvä olla. Jos kissalla olisi kasvain eikö se kuolaisi koko ajan?

Kyllä mulla on kissoja ollu jotka on just nimenomaan kuolannu sillon ko on oikein ihana olo. Mulla on myös ollu kissoja kokoikäni ajan ja niitä on mahtunu jos jonkinäköstä nyssyttäjää siihen väliin. Ja nykyäänki on tyttö kissalla sellanen tapa et ko sitä rapsuttelee ni kuolatippasia alkaa herahtelemaan suusta. Toisella kissalla sitä tapaa ei oo. Joten se on taas ihan yksilöstä kiinni. Ja täysin normaalia rapsuttelu tilanteessa. Ei ole yksikään kissa vielä "hurmos kuolaamiseen" kuollu minulla.
        Ai nii ja si jos kissanminttua laittaa vaikka johonki leluun, ni myös sillon alkaa kuola valua ja lelut ihan märkiä, ja tämä pätee kumpaankin kissaan. Joten kyllä ne kissatki voivat kuolata. Ja tuo sinun kohdallasi kuullostaa ihan normaalilta kyllä. joten ole vaan ihan rauhassa. Ja voithan sä vaikka soittaa siitä eläinlääkärille ja kysästä vielä sieltä mielipidettä, jos jää vielä vaivaamaan tämä asia.

• Anonyymi
        heli kirjoitti:

Kyllä mulla on kissoja ollu jotka on just nimenomaan kuolannu sillon ko on oikein ihana olo. Mulla on myös ollu kissoja kokoikäni ajan ja niitä on mahtunu jos jonkinäköstä nyssyttäjää siihen väliin. Ja nykyäänki on tyttö kissalla sellanen tapa et ko sitä rapsuttelee ni kuolatippasia alkaa herahtelemaan suusta. Toisella kissalla sitä tapaa ei oo. Joten se on taas ihan yksilöstä kiinni. Ja täysin normaalia rapsuttelu tilanteessa. Ei ole yksikään kissa vielä "hurmos kuolaamiseen" kuollu minulla.
        Ai nii ja si jos kissanminttua laittaa vaikka johonki leluun, ni myös sillon alkaa kuola valua ja lelut ihan märkiä, ja tämä pätee kumpaankin kissaan. Joten kyllä ne kissatki voivat kuolata. Ja tuo sinun kohdallasi kuullostaa ihan normaalilta kyllä. joten ole vaan ihan rauhassa. Ja voithan sä vaikka soittaa siitä eläinlääkärille ja kysästä vielä sieltä mielipidettä, jos jää vielä vaivaamaan tämä asia.

.,’

• Anonyymi

• Anonyymi

Kyllä

• Anonyymi

Kuolaaminen voi olla merkki hammasvaivoista

• Anonyymi

Niin voi olla, hampaat kannatta tarkistaa

• Anonyymi

Yhdellä kissalla oli tuota kuolaamista hampaantulehduksessa ja se oli lisäksi jotenkin vaisun oloinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhdellä kissalla oli tuota kuolaamista hampaantulehduksessa ja se oli lisäksi jotenkin vaisun oloinen

🦷

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🦷

🧸🩹

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      150
      2009
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      313
      1203
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      1009
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      898
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      829
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      52
      809
    7. 71
      764
    8. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      18
      756
    9. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      711
    10. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      56
      709
    Aihe