Mr. Crowley

Zos_9

Olen melko varma, että kaikki asiasta kiinnostuneet ovat jo löytäneet tarkoitusta paremmin palvelevat foorumit, mutta mainittakoon nyt täälläkin, että uusimmassa Hermeetikko -lehdessä on ilmestynyt tiettävästi ensimmäinen suomeksi julkaistu asiallinen artikkeli Aleister Crowleysta.

(Jos joku ei tiedä, niin kyseisen hepun uumoillaan olevan vahvasti Gardnerilaisen wiccan taustalla)

7

1309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miiski

      Crowley oli se, joka La Vey halusi olla.

    • ozzy osbourne

      Mr. Crowley, what went on in your head
      (Oh) Mr. Crowley, did you talk to the dead
      Your lifestyle to me seemed so tragic
      With the thrill of it all
      You fooled all those people with magic
      (Yeah)You waited on Satan's call

      Mr. Charming, did you think you were pure
      Mr. Alarming, in nocturnal rapport
      Uncovering things that were sacred, manifest on this earth
      (Oh)Conceived in the eye of a secret
      Yeah, they scattered the afterbirth

      Solo

      Mr. Crowley, won't you ride my white horse?
      Mr. Crowley, it's symbolic of course
      Approaching a time that is classic
      I hear that maidens call
      Approaching a time that is drastic
      Standing with their backs to the wall

      (Solo)

      Was it polemically sent?
      I wanna know what you meant
      I wanna know
      I wanna know what you meant, yeah!

      (Solo)

      • = Saatanan Palvoja

        Teillä on väärä palsta.


      • Nimetön
        = Saatanan Palvoja kirjoitti:

        Teillä on väärä palsta.

        Aleister Crowley ei ollut saatanan palvoja ja suurin osa Wiccalaisten rituaaleista pohjaa Crowleyn, Regardien, MacGregorMathersin teksteihin, jotka Gardner käytännöllisesti siirsi Wiccalaisiin teemoihin.

        Lopulta Aleister Crowley perusti oman uskontonsa nimeltään Theleman, jolla ei ole saatanan kanssa mitään tekemistä.

        Kerron tämän kaikella kunnioituksella Wiccalaisuutta kohtaan. Itsekin sitä aikani tutkin ja pohdin olisiko ollut minulle sopiva.


      • Mutta22
        Nimetön kirjoitti:

        Aleister Crowley ei ollut saatanan palvoja ja suurin osa Wiccalaisten rituaaleista pohjaa Crowleyn, Regardien, MacGregorMathersin teksteihin, jotka Gardner käytännöllisesti siirsi Wiccalaisiin teemoihin.

        Lopulta Aleister Crowley perusti oman uskontonsa nimeltään Theleman, jolla ei ole saatanan kanssa mitään tekemistä.

        Kerron tämän kaikella kunnioituksella Wiccalaisuutta kohtaan. Itsekin sitä aikani tutkin ja pohdin olisiko ollut minulle sopiva.

        Toi skientologian perustaja yritti olla sen kanssa kaveria ja kun ei kelvannut, niin perusti oman juttunsa. Siellä on aika pimeitä juttuja tolla L.Ronin taustalla.


      • perusti oman
        Nimetön kirjoitti:

        Aleister Crowley ei ollut saatanan palvoja ja suurin osa Wiccalaisten rituaaleista pohjaa Crowleyn, Regardien, MacGregorMathersin teksteihin, jotka Gardner käytännöllisesti siirsi Wiccalaisiin teemoihin.

        Lopulta Aleister Crowley perusti oman uskontonsa nimeltään Theleman, jolla ei ole saatanan kanssa mitään tekemistä.

        Kerron tämän kaikella kunnioituksella Wiccalaisuutta kohtaan. Itsekin sitä aikani tutkin ja pohdin olisiko ollut minulle sopiva.

        On helpompi päästä ministeriksi kuin saatananpalvojaksi.
        Rahaa tulee helpommin perustamalla vaikkapa wiccakultin, siihen pääsee kaikki mukaan.


    • ei ihme

      Hän kuvaili rituaaleja, jotka viittasivat selvästi saatananpalvojien initiaatiomenoihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      39
      773
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe