Missä kannattaa käydä kööpenhaminassa jos haluaa tehdä edullisia ostoksia?
Vastaukset 4
- näin on faktat
sillä Tanska on euroopan kallein maa.
- ...kannattaa suunnata!
Alennusmyyntiaikaan kesällä tai talvella. Tanska tosiaan on kallis maa, mutta alennusprosentit on isommat kuin Suomessa. Eli mitään -20% vaan heti alkuun jo -40% ja siitä ylöspäin. Ja alennuksessa on usein PALJON tuotteita, eikä vaan yksi hyllyllinen.
- Sinnepä siis!
- Malmöbo
Jos haluat edullisia ostoksia tehdä Kööpenhaminassa, niin otapas juna Malmön puolelle. Tanska on järkyttävän kallis maa, ja Ruotsi senkun halpenee koko ajan sitä mukaa kun kruunun kurssi vajoaa alas.
Tanskassa arvonlisävero on kaikissa tuotteissa 25%, myös elintarvikkeissa. Ruotsissa elintarvikkeiden ALV on 12% ja esim kirjojen vain 6%. Samainen 6% ALV on myös henkilökuljetuksissa (esim bussit ja taksi on aika edullisia Ruotsissa)
Suosittelen siis että googletat Malmö shopping -vinkkejä ja unohdat Köpiksen kokonaan, ainakin mitä shoppailuun tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791376
- 851263
- 1021013
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30556Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7556Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44512