Pahoitteluni Topulle.

Uuna Simmakka

Olen miettinyt näitä asioita ja arvelen, että kirjoitan edelleenkin niin sekavasti ettei kukaan tiedä missä mennään, ja siitä on helppo pahoittaa mielensä. En tarkoita sinua Topu, kun ajattelen että on olemassa huonoja vanhempia. Damn, olisin itse aivan varmasti sellainen! Enhän voi sietää ajatustakaan siitä että koko ajan saisi olla sydän syrjällään lapsen puolesta, kun ajattelee (siis minä ajattelen) millainen helvetti maailma on! Ja huono vanhempi aivopesee lapsensakin pelkäämään kaikkea mikä liikkuu.

En minä tiedä miltä tuntuu olla (hyvä) isä tai äiti, voin vain kuvitella millaista se on rakastaa toista ihmistä vaikka kuollakseen tämän puolesta. Jos jää itse kokemuksen ulkopuolelle, on helppo esittää näkemyksiä joilla ei ole mitään tekemistä todellisen elämän kanssa. En minä tiedä! Takertuu ehkä johonkin filosofiseen paskaan (kuten nyt tämä soturius), jonka perusteella pitäisi sitten elää.

Kirkasotsaisena fanaatikkona sitä on kaiketi joron jäljillä.

(Keskustelin hieman Itzlin kanssa sätissä ja tulin tähän tulokseen. Hän sanoi että ihmisiä pitää kunnioittaa, eikä kaivella paskaa.)

Tämä on nyt tässä; ehkä tällä kertaa opetus, mitä tiedottomasti koko ajan haen, oli se että pitää olla selkeämpi sekä kohdella ihmisiä nätisti.

2

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Topu

      Vain saduissa on opetus, paha saa palkkansa ja Punahilkat pelastuvat hukan hampaista.

      Tämä taas on totisinta totta. Projektio.
      Jos projisoi peiliin niin häikäistyy. Syntyy feedback.
      Silmät sokaistuvat ettei näe kuvaansa peilistä ja omat ongelmat kertautuvat äärettömiin.

      En ole kyseenalaistanut omaa erinomaista isyyttäni. Ja tiedän ettet sinäkään niin tehnyt. Tarjosin vain genrestä poikkeavan vaihtoehdon, joka mitä ilmeisimmin oli liikaa. Itzli oli oikeassa (jälleen kerran): ei kannata yrittää lapioida paskaa.

      Jos olisin tiennyt että olin matkalla tunkiolle, olisin ehkä jättänyt vaihtoehdon väliin. Rehellistä tai ei. Ainahan olisin voinut luoda itselleni virtuaalin nettipersoonan, jonka koko elämä on paskan lapioimista. Sitten olisimme yhdessä voineet ulvoa kuuta.

      Olen ollut aistivinani jo pitkään että kaikkitietävä isähahmoni näillä palstoilla aiheuttaa sinulle näppylöitä ja närästystä. Miksi muuten luulet että olisin jatkanut samoilla linjoilla? Nettipersoonan säilyttäminen vakiona avaa kummasti näköaloja siihen, mitä kukin meistä projisoi.

      Voin esittää ajatukseni keski-ikäisenä papparaisena tai voisin repiä henkilöni riekaleiksi kaiken kansan pällisteltäväksi. Asia ei siitä muutu, mutta viesti voitaisiin hyväksyä eri tavoin. Mikähän siihen olisi syynä...?

      • Uuna Simmakka

        En sen takia että persoonaani pyöritellään, koska niinhän teen itsekin, vaan sen takia että minua ei ymmärretä. Ehkä teen aina sen virheen, että kuvittelen että kun tarpeeksi painan, väännän ja ähistän, niin joku toinen osaa ajatella aivan kuten minä. Hölmöähän se on.

        Uskoisin myös että jo pidemmän aikaa kumpikin meistä, kenties alusta asti, on katsonut toista vähän ärtyneesti. Astrologisesti tämän voisi selittää Kalojen ja Kaksosen välisellä neliöllä, jos siis todella olet Kaksonen. On ikäänkuin niin että puhetta ei ymmärretä, koska välillä oleva 90 asteen kulma erottaa tunne- ja älytasot toisistaan niin erilaisiksi, että mikään ei voi mennä perille.

        Oletan tuota ylempänä olevaa, koska naismaisesti (hähää) toit esiin että inhoat kapiteelejani. Sellaisia yksityiskohtia otetaan esille kun toinen ihminen ärsyttää karvoineen päivineen.

        Suonet anteeksi, mutta minulla on niin paljon vielä kiukkua jäljellä, että laitan tänne vielä yhden jutun, koska sinulla oli tuo lapsellisuus-juttusi. On minullakin oikeus omaan näkemykseeni!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe