Linja-auto aikataulut

Lyypekki-Basel

Tietäisikö joku jonkun nettiosoitteen, mistä voisin katella linja-autojen aikatauluja tuolle välille? Olisi kiva verrata junien ja linja-autojen aika- ja hinta eroja.

4

610

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on lyömätön

Mistä saisit liput 29:lla eurolla ja pääasisit Lyypekistä Baseliin alle 8:ssa tunnissa? Vain jos ostat liput n. 2 kuukautta ennen lähtöä http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query.exe/en sivuston välityksellä, esim.

Lübeck Hbf    We, 26.11.08    dep    13:07    RE 21419    Regional-Express
      Hamburg Hbf    We, 26.11.08    arr    13:53
      Hamburg Hbf    We, 26.11.08    dep    14:24    ICE 79    Intercity-Express
      Basel SBB    We, 26.11.08    arr    20:55
      Fare: 29,00 EUR

Bussilla 13-14 tuntia, kallimpaan hintaan - eikä suoria yhteyksiä löydy.

• lähdön pikaisuus

Kiitti viestistä! Mun ongelma onkin, että olen menossa ensi kuun alussa Baseliin, mutten voi lippuja ostaa vielä, koska en tiedä miten menen. Voi olla että pääsen jonkun kyydissä, tai sitten en!
        Tideän BD:n hinnoittelujärjestelmän eli mitä aikasemmin sen halvemmalla lipun saa. Siksi haluaisinkin tietää linja-autojenkin aikatauluja ja hintoja. Olen aikoinani halvalla mennyt Hampurista Brysseliin, mutta silloin olinkin paikan päällä ja pystyin käymään eri firmoja läpi ja kysymään.

• lähdön pikaisuus kirjoitti:

Kiitti viestistä! Mun ongelma onkin, että olen menossa ensi kuun alussa Baseliin, mutten voi lippuja ostaa vielä, koska en tiedä miten menen. Voi olla että pääsen jonkun kyydissä, tai sitten en!
        Tideän BD:n hinnoittelujärjestelmän eli mitä aikasemmin sen halvemmalla lipun saa. Siksi haluaisinkin tietää linja-autojenkin aikatauluja ja hintoja. Olen aikoinani halvalla mennyt Hampurista Brysseliin, mutta silloin olinkin paikan päällä ja pystyin käymään eri firmoja läpi ja kysymään.

Easyjet lentää Hampurista Baseliin ja vaikka siinäkin tapauksessa kannattaa nämä lentoliput ostaa ajoissa, suht. hyvät hinnat löytyy vielä, esim.:

Hamburg to Basel-Mulhouse-Freiburg: Cheapest fare available each day

22 Oct €26.99   
        23 Oct €26.99   
        24 Oct €36.99   
        25 Oct €38.99   
        26 Oct €106.99
        27 Oct €36.99   
        28 Oct €22.99   
        29 Oct €22.99   
        30 Oct €28.99   
        31 Oct €36.99

Huom! Kokonaishintoja, verot sisältyy.

• RK............
        pee1 kirjoitti:

Easyjet lentää Hampurista Baseliin ja vaikka siinäkin tapauksessa kannattaa nämä lentoliput ostaa ajoissa, suht. hyvät hinnat löytyy vielä, esim.:

Hamburg to Basel-Mulhouse-Freiburg: Cheapest fare available each day

22 Oct €26.99   
        23 Oct €26.99   
        24 Oct €36.99   
        25 Oct €38.99   
        26 Oct €106.99
        27 Oct €36.99   
        28 Oct €22.99   
        29 Oct €22.99   
        30 Oct €28.99   
        31 Oct €36.99

Huom! Kokonaishintoja, verot sisältyy.

Joo kannatan myös lentämistä, ensimmäinen ajatus mikä tuli mieleen Lyypekki-Basel välille ylipäätään. Ei se ainakaan kalliimpaa ole kuin junalla matkustaminen. HUH. Tai jos haluat kaikkein edullisimman vaihtoehdon, niin tsekkaa kaikki mitfahrgelegenheitit, sellasella varmaan kaikkein edullisinta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      25
      3800
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      542
      2782
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      53
      2300
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      215
      2285
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1829
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1560
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      53
      1532
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1419
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1284
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1224
    Aihe