Linja-auto aikataulut

Lyypekki-Basel

Tietäisikö joku jonkun nettiosoitteen, mistä voisin katella linja-autojen aikatauluja tuolle välille? Olisi kiva verrata junien ja linja-autojen aika- ja hinta eroja.

4

328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on lyömätön

      Mistä saisit liput 29:lla eurolla ja pääasisit Lyypekistä Baseliin alle 8:ssa tunnissa? Vain jos ostat liput n. 2 kuukautta ennen lähtöä http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query.exe/en sivuston välityksellä, esim.


      Lübeck Hbf    We, 26.11.08    dep    13:07    RE 21419    Regional-Express
      Hamburg Hbf    We, 26.11.08    arr    13:53
      Hamburg Hbf    We, 26.11.08    dep    14:24    ICE 79    Intercity-Express
      Basel SBB    We, 26.11.08    arr    20:55
      Fare: 29,00 EUR

      Bussilla 13-14 tuntia, kallimpaan hintaan - eikä suoria yhteyksiä löydy.

      • lähdön pikaisuus

        Kiitti viestistä! Mun ongelma onkin, että olen menossa ensi kuun alussa Baseliin, mutten voi lippuja ostaa vielä, koska en tiedä miten menen. Voi olla että pääsen jonkun kyydissä, tai sitten en!
        Tideän BD:n hinnoittelujärjestelmän eli mitä aikasemmin sen halvemmalla lipun saa. Siksi haluaisinkin tietää linja-autojenkin aikatauluja ja hintoja. Olen aikoinani halvalla mennyt Hampurista Brysseliin, mutta silloin olinkin paikan päällä ja pystyin käymään eri firmoja läpi ja kysymään.


      • lähdön pikaisuus kirjoitti:

        Kiitti viestistä! Mun ongelma onkin, että olen menossa ensi kuun alussa Baseliin, mutten voi lippuja ostaa vielä, koska en tiedä miten menen. Voi olla että pääsen jonkun kyydissä, tai sitten en!
        Tideän BD:n hinnoittelujärjestelmän eli mitä aikasemmin sen halvemmalla lipun saa. Siksi haluaisinkin tietää linja-autojenkin aikatauluja ja hintoja. Olen aikoinani halvalla mennyt Hampurista Brysseliin, mutta silloin olinkin paikan päällä ja pystyin käymään eri firmoja läpi ja kysymään.

        Easyjet lentää Hampurista Baseliin ja vaikka siinäkin tapauksessa kannattaa nämä lentoliput ostaa ajoissa, suht. hyvät hinnat löytyy vielä, esim.:

        Hamburg to Basel-Mulhouse-Freiburg: Cheapest fare available each day
               
        22 Oct €26.99   
        23 Oct €26.99   
        24 Oct €36.99   
        25 Oct €38.99   
        26 Oct €106.99
        27 Oct €36.99   
        28 Oct €22.99   
        29 Oct €22.99   
        30 Oct €28.99   
        31 Oct €36.99

        Huom! Kokonaishintoja, verot sisältyy.


      • RK............
        pee1 kirjoitti:

        Easyjet lentää Hampurista Baseliin ja vaikka siinäkin tapauksessa kannattaa nämä lentoliput ostaa ajoissa, suht. hyvät hinnat löytyy vielä, esim.:

        Hamburg to Basel-Mulhouse-Freiburg: Cheapest fare available each day
               
        22 Oct €26.99   
        23 Oct €26.99   
        24 Oct €36.99   
        25 Oct €38.99   
        26 Oct €106.99
        27 Oct €36.99   
        28 Oct €22.99   
        29 Oct €22.99   
        30 Oct €28.99   
        31 Oct €36.99

        Huom! Kokonaishintoja, verot sisältyy.

        Joo kannatan myös lentämistä, ensimmäinen ajatus mikä tuli mieleen Lyypekki-Basel välille ylipäätään. Ei se ainakaan kalliimpaa ole kuin junalla matkustaminen. HUH. Tai jos haluat kaikkein edullisimman vaihtoehdon, niin tsekkaa kaikki mitfahrgelegenheitit, sellasella varmaan kaikkein edullisinta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4849
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4413
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2871
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1675
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1603
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe