Löytyi Colt revolveri, kaliberi 44 russian ja vuosimalli 1876. Toimiva kalu patruunoineen. Onkohan tällä arvoa?
Coltlöytö
6
1208
Vastaukset
- Ei ole!
Se on just tuo -76 vuosimalli, joka on arvoton. Valitan!
- -kassu-
mutta tuskin paljoa. Tarjoan viiskymppiä jos ei ihan romu, eikä varastettu? Jos tunnistan mallin oikein niin kyseinen ase lienee ruma ko piru eikös vain? Onko koteloa? Onko kuvaa?
ps. Sillähän ammutaan mustaruuti pateja joten älä vaan mene kokeilemaan, että toimiiko - pentta2
Hei
Tyhmä kymysys, mutta olisiko kuvaa laittaa,
kiinnostus ja arvo kunnon mukaan - aloittaj
Pyysin Coltin tehtaalta alkuperäistodistuksen ja siinä sanottiin: Tehty 200 kpl ei enempää. Aseet toimitettu keisarin hoviin Pietariin upseerien käyttöön. Tämä ase on takavarikoitu vuonna 1922 Imatralta venäläiseltä upseerilta ja sen on saanut luvallisena haltuunsa jo edesmennyt ylikonstaapeli joka möi aseen minulla vuonna 1975. Oliskohan aihetta uusiin kommentteihin?
- fghklkj
Oletko ajatellut myydä asetta? jos niin mihin hintaan? Vaihto muuhun aseeseen?
- COLT
Kaapista löytyy kirja COLONET COLT 1851-1857.Löytyiskö tästä kuva.En tiedä kolteista mitään PS. Kirja ei ole myytävänä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892548Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2011622- 1161560
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411441Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641182Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻73963- 56949
- 45837
- 63829
- 61815