Joo kenen on pakko haistella nukkuessaan paskanhajua?? Oikeasti?
Ömm!!! Mantan paskantaminen
7
672
Vastaukset
- äärimmäisen
mautonta ja kuvottavaa!!! miten aikuinen nainen kehtaa!
- oiken....läpi
ulos ja nopee , menkööt maalle takas mistä on tullutkin siellä lannan hajussa kasvanut natku.
- BB-talon tuoksut
Ymmärrän kyllä täysin Cherillin reaktion. Eihän kenenkään tarvitse ehdoin tahdoin jäädä haistelemaan toisen suolistokaasuja etenkään samassa makuuhuoneessa.
- kuinka on
vaarallista pidätellä pierua?
- yksinäinen.........
menes naimisiin tai perusta suurperhe
tai mee vaikka armeijaan
kyllä se ihminen haisee paskalle nukkuessaan aina jossain vaiheessa elämäänsä
ellei sitten käytä tulppaa persiissä
mitä säkin luultavasti teet.- BB-talon tuoksut
Olen käynyt aikoinani intin Kainuun prikaatin 1.Jääkärikomppaniassa, ja silloin 8 kuukaudessa oppi aivan riittävät "taistelijan taidot". Menin itseassa armeijaan vapaaehtoisena ilman kutsuntoja suoraan yo-kirjoitusten jälkeen ja hankin siinä välissä vielä opiskelupaikan seuraavaksi vuodeksi yliopistoon. Kajaanin Hoikankankaalla oli semmoinen viihtyisä 10-12 hengen tupa, mutta ei sitä tarkoita, että siviilissä pitäisi sietää mitä tahansa.
Joitakin se pissakakkahuumori jaksaa nähtävästi aina naurattaa, mutta voihan sitä elämässä vähän vaalia tasoakin. Jos kyseinen Manta olisi ollut fiksu, niin hänhän olisi itse mennyt nukkumaan yksin, ettei kaikkien muiden tarvitse kärsiä hänen oletetuista vatsavaivoista. - Anonyymi
BB-talon tuoksut kirjoitti:
Olen käynyt aikoinani intin Kainuun prikaatin 1.Jääkärikomppaniassa, ja silloin 8 kuukaudessa oppi aivan riittävät "taistelijan taidot". Menin itseassa armeijaan vapaaehtoisena ilman kutsuntoja suoraan yo-kirjoitusten jälkeen ja hankin siinä välissä vielä opiskelupaikan seuraavaksi vuodeksi yliopistoon. Kajaanin Hoikankankaalla oli semmoinen viihtyisä 10-12 hengen tupa, mutta ei sitä tarkoita, että siviilissä pitäisi sietää mitä tahansa.
Joitakin se pissakakkahuumori jaksaa nähtävästi aina naurattaa, mutta voihan sitä elämässä vähän vaalia tasoakin. Jos kyseinen Manta olisi ollut fiksu, niin hänhän olisi itse mennyt nukkumaan yksin, ettei kaikkien muiden tarvitse kärsiä hänen oletetuista vatsavaivoista.Manta on EUn kansalainen ja voi direktiivin puitteissa paskoa vaika kaivoon!
Manta puristaa kuin mäntä, ja tuloo!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821309Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631093Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631023Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121009Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734