Joo kenen on pakko haistella nukkuessaan paskanhajua?? Oikeasti?
Ömm!!! Mantan paskantaminen
7
651
Vastaukset
- äärimmäisen
mautonta ja kuvottavaa!!! miten aikuinen nainen kehtaa!
- oiken....läpi
ulos ja nopee , menkööt maalle takas mistä on tullutkin siellä lannan hajussa kasvanut natku.
- BB-talon tuoksut
Ymmärrän kyllä täysin Cherillin reaktion. Eihän kenenkään tarvitse ehdoin tahdoin jäädä haistelemaan toisen suolistokaasuja etenkään samassa makuuhuoneessa.
- kuinka on
vaarallista pidätellä pierua?
- yksinäinen.........
menes naimisiin tai perusta suurperhe
tai mee vaikka armeijaan
kyllä se ihminen haisee paskalle nukkuessaan aina jossain vaiheessa elämäänsä
ellei sitten käytä tulppaa persiissä
mitä säkin luultavasti teet.- BB-talon tuoksut
Olen käynyt aikoinani intin Kainuun prikaatin 1.Jääkärikomppaniassa, ja silloin 8 kuukaudessa oppi aivan riittävät "taistelijan taidot". Menin itseassa armeijaan vapaaehtoisena ilman kutsuntoja suoraan yo-kirjoitusten jälkeen ja hankin siinä välissä vielä opiskelupaikan seuraavaksi vuodeksi yliopistoon. Kajaanin Hoikankankaalla oli semmoinen viihtyisä 10-12 hengen tupa, mutta ei sitä tarkoita, että siviilissä pitäisi sietää mitä tahansa.
Joitakin se pissakakkahuumori jaksaa nähtävästi aina naurattaa, mutta voihan sitä elämässä vähän vaalia tasoakin. Jos kyseinen Manta olisi ollut fiksu, niin hänhän olisi itse mennyt nukkumaan yksin, ettei kaikkien muiden tarvitse kärsiä hänen oletetuista vatsavaivoista. - Anonyymi
BB-talon tuoksut kirjoitti:
Olen käynyt aikoinani intin Kainuun prikaatin 1.Jääkärikomppaniassa, ja silloin 8 kuukaudessa oppi aivan riittävät "taistelijan taidot". Menin itseassa armeijaan vapaaehtoisena ilman kutsuntoja suoraan yo-kirjoitusten jälkeen ja hankin siinä välissä vielä opiskelupaikan seuraavaksi vuodeksi yliopistoon. Kajaanin Hoikankankaalla oli semmoinen viihtyisä 10-12 hengen tupa, mutta ei sitä tarkoita, että siviilissä pitäisi sietää mitä tahansa.
Joitakin se pissakakkahuumori jaksaa nähtävästi aina naurattaa, mutta voihan sitä elämässä vähän vaalia tasoakin. Jos kyseinen Manta olisi ollut fiksu, niin hänhän olisi itse mennyt nukkumaan yksin, ettei kaikkien muiden tarvitse kärsiä hänen oletetuista vatsavaivoista.Manta on EUn kansalainen ja voi direktiivin puitteissa paskoa vaika kaivoon!
Manta puristaa kuin mäntä, ja tuloo!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.896029- 1723682
- 533219
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2122216- 351961
- 351897
- 461833
- 591740
- 191713
- 201661