Ömm!!! Mantan paskantaminen

8989890000

Joo kenen on pakko haistella nukkuessaan paskanhajua?? Oikeasti?

7

615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äärimmäisen

      mautonta ja kuvottavaa!!! miten aikuinen nainen kehtaa!

      • oiken....läpi

        ulos ja nopee , menkööt maalle takas mistä on tullutkin siellä lannan hajussa kasvanut natku.


    • BB-talon tuoksut

      Ymmärrän kyllä täysin Cherillin reaktion. Eihän kenenkään tarvitse ehdoin tahdoin jäädä haistelemaan toisen suolistokaasuja etenkään samassa makuuhuoneessa.

      • kuinka on

        vaarallista pidätellä pierua?


    • yksinäinen.........

      menes naimisiin tai perusta suurperhe
      tai mee vaikka armeijaan

      kyllä se ihminen haisee paskalle nukkuessaan aina jossain vaiheessa elämäänsä
      ellei sitten käytä tulppaa persiissä
      mitä säkin luultavasti teet.

      • BB-talon tuoksut

        Olen käynyt aikoinani intin Kainuun prikaatin 1.Jääkärikomppaniassa, ja silloin 8 kuukaudessa oppi aivan riittävät "taistelijan taidot". Menin itseassa armeijaan vapaaehtoisena ilman kutsuntoja suoraan yo-kirjoitusten jälkeen ja hankin siinä välissä vielä opiskelupaikan seuraavaksi vuodeksi yliopistoon. Kajaanin Hoikankankaalla oli semmoinen viihtyisä 10-12 hengen tupa, mutta ei sitä tarkoita, että siviilissä pitäisi sietää mitä tahansa.

        Joitakin se pissakakkahuumori jaksaa nähtävästi aina naurattaa, mutta voihan sitä elämässä vähän vaalia tasoakin. Jos kyseinen Manta olisi ollut fiksu, niin hänhän olisi itse mennyt nukkumaan yksin, ettei kaikkien muiden tarvitse kärsiä hänen oletetuista vatsavaivoista.


      • Anonyymi
        BB-talon tuoksut kirjoitti:

        Olen käynyt aikoinani intin Kainuun prikaatin 1.Jääkärikomppaniassa, ja silloin 8 kuukaudessa oppi aivan riittävät "taistelijan taidot". Menin itseassa armeijaan vapaaehtoisena ilman kutsuntoja suoraan yo-kirjoitusten jälkeen ja hankin siinä välissä vielä opiskelupaikan seuraavaksi vuodeksi yliopistoon. Kajaanin Hoikankankaalla oli semmoinen viihtyisä 10-12 hengen tupa, mutta ei sitä tarkoita, että siviilissä pitäisi sietää mitä tahansa.

        Joitakin se pissakakkahuumori jaksaa nähtävästi aina naurattaa, mutta voihan sitä elämässä vähän vaalia tasoakin. Jos kyseinen Manta olisi ollut fiksu, niin hänhän olisi itse mennyt nukkumaan yksin, ettei kaikkien muiden tarvitse kärsiä hänen oletetuista vatsavaivoista.

        Manta on EUn kansalainen ja voi direktiivin puitteissa paskoa vaika kaivoon!


        Manta puristaa kuin mäntä, ja tuloo!!!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3633
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      165
      2242
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1959
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1834
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      396
      1268
    6. 80
      1195
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1071
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1010
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      960
    Aihe