Ömm!!! Mantan paskantaminen

8989890000

Joo kenen on pakko haistella nukkuessaan paskanhajua?? Oikeasti?

7

728

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äärimmäisen

mautonta ja kuvottavaa!!! miten aikuinen nainen kehtaa!

• oiken....läpi

ulos ja nopee , menkööt maalle takas mistä on tullutkin siellä lannan hajussa kasvanut natku.

• BB-talon tuoksut

Ymmärrän kyllä täysin Cherillin reaktion. Eihän kenenkään tarvitse ehdoin tahdoin jäädä haistelemaan toisen suolistokaasuja etenkään samassa makuuhuoneessa.

• kuinka on

vaarallista pidätellä pierua?

• yksinäinen.........

menes naimisiin tai perusta suurperhe
      tai mee vaikka armeijaan

kyllä se ihminen haisee paskalle nukkuessaan aina jossain vaiheessa elämäänsä
      ellei sitten käytä tulppaa persiissä
      mitä säkin luultavasti teet.

• BB-talon tuoksut

Olen käynyt aikoinani intin Kainuun prikaatin 1.Jääkärikomppaniassa, ja silloin 8 kuukaudessa oppi aivan riittävät "taistelijan taidot". Menin itseassa armeijaan vapaaehtoisena ilman kutsuntoja suoraan yo-kirjoitusten jälkeen ja hankin siinä välissä vielä opiskelupaikan seuraavaksi vuodeksi yliopistoon. Kajaanin Hoikankankaalla oli semmoinen viihtyisä 10-12 hengen tupa, mutta ei sitä tarkoita, että siviilissä pitäisi sietää mitä tahansa.

Joitakin se pissakakkahuumori jaksaa nähtävästi aina naurattaa, mutta voihan sitä elämässä vähän vaalia tasoakin. Jos kyseinen Manta olisi ollut fiksu, niin hänhän olisi itse mennyt nukkumaan yksin, ettei kaikkien muiden tarvitse kärsiä hänen oletetuista vatsavaivoista.

• Anonyymi
        BB-talon tuoksut kirjoitti:

Olen käynyt aikoinani intin Kainuun prikaatin 1.Jääkärikomppaniassa, ja silloin 8 kuukaudessa oppi aivan riittävät "taistelijan taidot". Menin itseassa armeijaan vapaaehtoisena ilman kutsuntoja suoraan yo-kirjoitusten jälkeen ja hankin siinä välissä vielä opiskelupaikan seuraavaksi vuodeksi yliopistoon. Kajaanin Hoikankankaalla oli semmoinen viihtyisä 10-12 hengen tupa, mutta ei sitä tarkoita, että siviilissä pitäisi sietää mitä tahansa.

Joitakin se pissakakkahuumori jaksaa nähtävästi aina naurattaa, mutta voihan sitä elämässä vähän vaalia tasoakin. Jos kyseinen Manta olisi ollut fiksu, niin hänhän olisi itse mennyt nukkumaan yksin, ettei kaikkien muiden tarvitse kärsiä hänen oletetuista vatsavaivoista.

Manta on EUn kansalainen ja voi direktiivin puitteissa paskoa vaika kaivoon!

Manta puristaa kuin mäntä, ja tuloo!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      55
      3228
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      3045
    3. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      51
      2909
    4. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      51
      2440
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      63
      2191
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      56
      2081
    7. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      1035
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      116
      982
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      964
    10. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      38
      944
    Aihe