Ömm!!! Mantan paskantaminen

8989890000

Joo kenen on pakko haistella nukkuessaan paskanhajua?? Oikeasti?

7

637

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äärimmäisen

mautonta ja kuvottavaa!!! miten aikuinen nainen kehtaa!

• oiken....läpi

ulos ja nopee , menkööt maalle takas mistä on tullutkin siellä lannan hajussa kasvanut natku.

• BB-talon tuoksut

Ymmärrän kyllä täysin Cherillin reaktion. Eihän kenenkään tarvitse ehdoin tahdoin jäädä haistelemaan toisen suolistokaasuja etenkään samassa makuuhuoneessa.

• kuinka on

vaarallista pidätellä pierua?

• yksinäinen.........

menes naimisiin tai perusta suurperhe
      tai mee vaikka armeijaan

kyllä se ihminen haisee paskalle nukkuessaan aina jossain vaiheessa elämäänsä
      ellei sitten käytä tulppaa persiissä
      mitä säkin luultavasti teet.

• BB-talon tuoksut

Olen käynyt aikoinani intin Kainuun prikaatin 1.Jääkärikomppaniassa, ja silloin 8 kuukaudessa oppi aivan riittävät "taistelijan taidot". Menin itseassa armeijaan vapaaehtoisena ilman kutsuntoja suoraan yo-kirjoitusten jälkeen ja hankin siinä välissä vielä opiskelupaikan seuraavaksi vuodeksi yliopistoon. Kajaanin Hoikankankaalla oli semmoinen viihtyisä 10-12 hengen tupa, mutta ei sitä tarkoita, että siviilissä pitäisi sietää mitä tahansa.

Joitakin se pissakakkahuumori jaksaa nähtävästi aina naurattaa, mutta voihan sitä elämässä vähän vaalia tasoakin. Jos kyseinen Manta olisi ollut fiksu, niin hänhän olisi itse mennyt nukkumaan yksin, ettei kaikkien muiden tarvitse kärsiä hänen oletetuista vatsavaivoista.

• Anonyymi
        BB-talon tuoksut kirjoitti:

Olen käynyt aikoinani intin Kainuun prikaatin 1.Jääkärikomppaniassa, ja silloin 8 kuukaudessa oppi aivan riittävät "taistelijan taidot". Menin itseassa armeijaan vapaaehtoisena ilman kutsuntoja suoraan yo-kirjoitusten jälkeen ja hankin siinä välissä vielä opiskelupaikan seuraavaksi vuodeksi yliopistoon. Kajaanin Hoikankankaalla oli semmoinen viihtyisä 10-12 hengen tupa, mutta ei sitä tarkoita, että siviilissä pitäisi sietää mitä tahansa.

Joitakin se pissakakkahuumori jaksaa nähtävästi aina naurattaa, mutta voihan sitä elämässä vähän vaalia tasoakin. Jos kyseinen Manta olisi ollut fiksu, niin hänhän olisi itse mennyt nukkumaan yksin, ettei kaikkien muiden tarvitse kärsiä hänen oletetuista vatsavaivoista.

Manta on EUn kansalainen ja voi direktiivin puitteissa paskoa vaika kaivoon!

Manta puristaa kuin mäntä, ja tuloo!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe