Circadin/melatoniini

valvottaa

Otin eilisiltana toiveikkaana ihka ensimmäisen melatoniinin (Circadin 2 mg) ja valvoin koko yön!!! Olo on huijattu. Saas nähdä miten tänään jaksaa töissä :( Onko kellään samanlaisia kokemuksia? Vieläköhän tilanne voi korjaantua?

13

4183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • horrori

      Heh..noinko käy. Tänään aika lekurille, tarkoitus mennä melatoniinia pyytelemään.
      Viime yön valvoin ihan täysin, edellisenä pari tuntia unta.

      Minun unia ei ainakaan huonompan suuntaan tuo rohto saa.

      • aloittaja

        ...ei mee hyvin sullakaa. Mutta hei, kovin moni tuntuu saaneen avun tuosta melatoniinista, joten jospa se toimisi sinunkin kohdallasi. Ja olen myös kuullut, että voi vaatia useamman yön, ennen kuin alkaa toimimaan. Mutta en nyt sentään odottanut sen tuolla lailla piristävän. Aion silti antaa melatoniille uuden mahdollisuuden...Ehkä...


      • melatoniini,
        aloittaja kirjoitti:

        ...ei mee hyvin sullakaa. Mutta hei, kovin moni tuntuu saaneen avun tuosta melatoniinista, joten jospa se toimisi sinunkin kohdallasi. Ja olen myös kuullut, että voi vaatia useamman yön, ennen kuin alkaa toimimaan. Mutta en nyt sentään odottanut sen tuolla lailla piristävän. Aion silti antaa melatoniille uuden mahdollisuuden...Ehkä...

        tuo mainitsemasihan on depot-valmiste, kait otit ottaessa sen huomioon?!


      • kui?
        melatoniini, kirjoitti:

        tuo mainitsemasihan on depot-valmiste, kait otit ottaessa sen huomioon?!

        Siis miten se tulee ottaa huomioon? Otin sen lääkärin ohjeen mukaan noin kaksi tuntia ennen nukkumaan menoa. En tyhjään mahaan, enkä myöskään ruuan kanssa.


      • depot-valmiste,
        kui? kirjoitti:

        Siis miten se tulee ottaa huomioon? Otin sen lääkärin ohjeen mukaan noin kaksi tuntia ennen nukkumaan menoa. En tyhjään mahaan, enkä myöskään ruuan kanssa.

        lyhytvaikutteinen taas lyhytvaikutteinen. Itse olen kokeillut muutaman kerran tätä kallista depot-valmistetta, palannut sitten takaisin Y.A:n valmisteeseen, joka on todella, todella huomattavasti edullisempi....eli lääkelafka keksi tuolla tuotteellaan rahastuskeinon...
        100 kpl 3 mg:n, siis millin vahvempia kuin C, YA:n tuotetta maksoi alle 20 euroa, siis SATA kpl


      • horrori

        Parin illan käytöstä kokemukset;
        Hyvin tippuu 3mg melatoniini, pystyy nukahtamaan vaivatta (nukahtaminen ennen tosi tuskaista). Ainoa miinus, että nyt pieni väsy myös päivisin, vaikka parina yönä tullut nukuttua kähes 8 tuntia.

        Pävällä ei väsymys haitaksi asti, mutta iltaisin ei ole jaksanut urheilla.

        Mut kaikin puolin, todella tyytyväinen olen tuohon rohtoon.


      • aloittaja
        horrori kirjoitti:

        Parin illan käytöstä kokemukset;
        Hyvin tippuu 3mg melatoniini, pystyy nukahtamaan vaivatta (nukahtaminen ennen tosi tuskaista). Ainoa miinus, että nyt pieni väsy myös päivisin, vaikka parina yönä tullut nukuttua kähes 8 tuntia.

        Pävällä ei väsymys haitaksi asti, mutta iltaisin ei ole jaksanut urheilla.

        Mut kaikin puolin, todella tyytyväinen olen tuohon rohtoon.

        No nyt on alkanut toimimaan minullakin. Nukun myös tuon kahdeksan tuntia. Sama harmikin on kuin sinulla: väsyttää päivällä! Mutta yritän olla piittaamatta siitä. Henkisesti on kuitenkin tärkeämpää se, että tietää nukkuneensa. Mulla muuten annoksena 2 mg. Riittäisköhän sullekin..?


      • ........................
        aloittaja kirjoitti:

        No nyt on alkanut toimimaan minullakin. Nukun myös tuon kahdeksan tuntia. Sama harmikin on kuin sinulla: väsyttää päivällä! Mutta yritän olla piittaamatta siitä. Henkisesti on kuitenkin tärkeämpää se, että tietää nukkuneensa. Mulla muuten annoksena 2 mg. Riittäisköhän sullekin..?

        ed.nimimerkillä lyhytvaikutteinen, eli kaksi eri asiaa. Sitä 3 mg lääkettä ei oikein voi puolitellakaan...
        Jos sinulla on kovasti päiväväsymystä kannattaa kokeilla lyhytvaikutteista melatoniinia


      • aloittaja
        ........................ kirjoitti:

        ed.nimimerkillä lyhytvaikutteinen, eli kaksi eri asiaa. Sitä 3 mg lääkettä ei oikein voi puolitellakaan...
        Jos sinulla on kovasti päiväväsymystä kannattaa kokeilla lyhytvaikutteista melatoniinia

        No tänään ei sitten ihan niin kauheasti nukuttanutkaan, mutta mahdollista päiväväsymystä ajatellen tuumin, että noinkohan tuo lyhytvaikutteinen auttaa aamuyön heräilyyn...? Kun minulla ongelmat ovat vain ja ainoastaan siinä.


      • Melatoniini-Depott
        aloittaja kirjoitti:

        ...ei mee hyvin sullakaa. Mutta hei, kovin moni tuntuu saaneen avun tuosta melatoniinista, joten jospa se toimisi sinunkin kohdallasi. Ja olen myös kuullut, että voi vaatia useamman yön, ennen kuin alkaa toimimaan. Mutta en nyt sentään odottanut sen tuolla lailla piristävän. Aion silti antaa melatoniille uuden mahdollisuuden...Ehkä...

        Circadin = Pitkävaikutteinen Melatoniini eli Depot.

        Tästä pitkävaikutteinen melatoniini PAAALJON halvemmalla:
        http://www.iherb.com/p/41639?rcode=mop737

        Tuo on 1mg melatoniini. Max 1mg vahvuista melatoniinia voi tilata laillisesti netistä. Jos tarvitset 2mg, ota 2 tablettia, mutta useimmille riittää 1mg.


    • Julle66

      Mulla on myös ollut kokeilussa viime talvena Circadin eikä se tehonnut yhtään. Vieläkin on unet ihan hakusassa. Käytössä Tenox ja Surmontil illalla joskus tehoaa ja joskus ei. Aamuisin on Efexor depot eli se pitkävaikutteinen mutta pitäisi vaihtaa se vahvempaan. Kuntoutustutkimuksessa psykiatrian erikoislääkäri suositteli annostuksen nostamista. Unitutkimukset on kesken ja ne jatkuu marraskuussa. Univaikeudet kestäneet jo melkein neljä vuotta.

    • Versys

      Olen kaksisuuntaisen takia kroonisesti uneton. Olen kokeillut vaikka mitä. Nyt toimii hyvin 50 mg Seroquelia Circadin. Ei mullakaan pelkkä Circadin auta.

    • mystinen82

      Truxal ja Serenase on auttanut mulla tosi hyvin unettomuuteen, noi C/melatoniini on lähes lumetta. Paras on ottaa illalla samalla lääkkeiden kanssa puoli pulloa Kalle-viinaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6519
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      527
      3759
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      190
      3654
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      173
      2846
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2539
    6. 292
      2307
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1613
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      112
      1518
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1449
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1230
    Aihe