Heippu!
Onko kellään tietoa onko Yuccapalmu myrkyllinen koiralle? En löytäny netistä tietoa, vaikka etsin... Huonot hakumetodit? =)
Kiitos avusta etukäteen.
Yuccapalmu -myrkyllinen?
4
3596
Vastaukset
- palmut
Tuota noin en tiedä onko se myrkyllinen mutta mun cokkespanieli himoitsee sitä jostakin syystä ja katkaisi sen varren poikki ja arvaa itkettikö mua molempien puolesta ( kukka ja koira ) kumpikin hengissä nyt ja voimissaan ( hymy )
koiralle laitoin sen oksentamaan ne kukan hötöset silloin ja kukan juurrutin varren uudelleen ja nyt siihen ympärille laitettu sellainen koiraaeste ..
jokin siinä vissiin kiihottaa koiran aisteja ??
edelleenkin cokkeri vilkuilee siihen malliin että olis kiva hieman jäyskätä sitä ( heh heh )
tsemppiä ja kerro minullekin kun kuulet mitenon myrkyn suhteen ?
cokkeri ja palmut- Kati
Juu... meillä oli eilen pikkuneiti päättäny vetästä ison yuccapalmun valkoiselle olkkarin matolle. Matto on nyt sitten takapihalla täynnä märkää multaa (olinhan tietysti sen juuri kastellut) odottamassa pesulaa. =) =)
Kattotaan jos joku tietäis myrkyllisyydestä. =)
- Anonyymi
Jukkapalmu ei ole myrkyllinen koiralle(kaan)..
- lacey
tassa on listaa koirille myrkyllisista kasveista, (engl.) on hyvat kuvat kasveista ja selitykset oireitten laadusta.
http://www.uexplore.com/health/poisonplants.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305842Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144404Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391569Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 681313
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161