Miten varmuuskopiot

Viestit talteen

Minulla Outlook Express.

Lähetettyjä ja saapuneita viestejä on kertynyt molempia yli 5000. Lisäksi minulla on osoitteistossa noin 600 sähköpostiosoitetta.

Miten voisin varmuuskopioida viestit sekä osoitteet toiseen paikkaan, vaikkapa ulkoiseen muistiin.

1

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viisaammat

Minulla on sama ongelma. Auttakaa nyt meitä, sillä minä pelkään, että kone on pikkuhiljaa hajoamassa ja haluan nuo viestit talteen. Kaikki saapuneet viestit eivät ainakaan ole tallessa enää sähköpostipalvelimella eli niitä en saa talteen puhumattakaan lähetetyistä viesteistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan kisa (asialliset kommentit)

Yksi, ikuinen umpityperien ketjujen aloittaja.. voidaanko tehdä joka kerta ilmoitus moderaattorille.. josko katoais bittiavaruuteen.. Mutta siis: uinn
      Kotimaiset julkkisjuorut
      627
      5462
    2. STEFULLA OLI KOVA IKÄVÄ SOFIAA!

Lennätti naisen Hankoon koko juhannuksen ajan ! Tosi rakkautta ilmassa. Taisi tulla kihlat ja häitä vietetään !
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      3457
    3. Martina kisan kärjessä

Kisa on käynnissä. Käsipohjauinti vetää kisaajien kädet hapoille. Martinan ranne on jo kivulias.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      1891
    4. Martinan kootut selitykset ketju virallinen

Join vettä - kusin samantien alleni. Otin energiaa -oksensin. Vatsakrampit söi mun kaikki voimat.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      260
      1406
    5. Tuletteko/tulitteko ikävöimäsi

Kanssa hyvin juttuun? Ymmärsittekö toisianne? Sovitteko yhteen?
      Ikävä
      114
      1366
    6. Voitko mies vähän valaista

mikä meidän tilanne on tällä hetkellä? Kannattaako enää ottaa yhteyttä vai menikö tilaisuus jo ohi?
      Ikävä
      119
      1280
    7. Kyllä jään aina miettii

Miks tää meni näin.. En ymmärrä sua.
      Ikävä
      57
      1054
    8. Mara kisoissa ensiapuun

Hoiperteli maaliin ja joutui suoraan ensiapuun. Siis mitä järkeä on rääkätä itseään tuolla tavalla? Mikä tuota naista vaivaa kun pitää päteä vielä tuo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      129
      961
    9. Martina keskeytti heti, tämä on ilon päivä

😁 Suomi24 sen tiesi. Martina keskeytti kolmen kilometrin kohdalla. 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      878
    Aihe