Vauvan sotu 0666

Keljua...

176

37079

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herra 69

Mullapa on sotussa numero 69, mikä syvästi loukkaa sukupuolisen identiteettini yksityisyyttä.

• taikauskoa?

En tajua mitä väliä tolla luvulla on.. nehän on vaan numeroita ja ainakin helppo muistaa..

• on sama

loppuosa.:) Mun mielestä hauska.

• ATE-ISTI
        taikauskoa? kirjoitti:

En tajua mitä väliä tolla luvulla on.. nehän on vaan numeroita ja ainakin helppo muistaa..

Niin on myös kaikki Maailman uskonnot taikauskoa. Mitään Jumalaa tai Saatanaa ei ole olemassa. Melkein kaikki Maailman ihmiset elävät huuhaassa, osa pakotetaan olemaan omassa uskossa. Kuka nyt maksaa turhasta, mitä ei ole olemassakaan. Toisten keksimää potaskaa. Ei "se" tule avuksi jos apua pyytää ja eikä se herätä kuoleista, pyh. Siskoni sai lapsen 6.6.2006 "Pirun päivä", niinkö? -Onko hän sitten kenties jokin "paholainen" tai jotain vastaavaa? Suloinen pieni pallero, se täytyy sanoa, että siskoni lapsi syntyi yöllä, onkohan siinäkin jotain "pahaa" tai ihan muuta. Numerot on numeroita ja sillä selvä. Numeroita käytetään joka päivä. Minä en usko mihinkään, kuin itseeni, että olen täällä nyt ja sitten kun Luoja päättää päiväni, se on siinä. Pitäisikön hommata vaikka uusi känny numero, joka olisi vaikka: 0666-666 666, heh en muuta enää keksi. Eikös kuutosta sanota pyörtyneeksi ysiksi?

• Luojan luoma
        ATE-ISTI kirjoitti:

Niin on myös kaikki Maailman uskonnot taikauskoa. Mitään Jumalaa tai Saatanaa ei ole olemassa. Melkein kaikki Maailman ihmiset elävät huuhaassa, osa pakotetaan olemaan omassa uskossa. Kuka nyt maksaa turhasta, mitä ei ole olemassakaan. Toisten keksimää potaskaa. Ei "se" tule avuksi jos apua pyytää ja eikä se herätä kuoleista, pyh. Siskoni sai lapsen 6.6.2006 "Pirun päivä", niinkö? -Onko hän sitten kenties jokin "paholainen" tai jotain vastaavaa? Suloinen pieni pallero, se täytyy sanoa, että siskoni lapsi syntyi yöllä, onkohan siinäkin jotain "pahaa" tai ihan muuta. Numerot on numeroita ja sillä selvä. Numeroita käytetään joka päivä. Minä en usko mihinkään, kuin itseeni, että olen täällä nyt ja sitten kun Luoja päättää päiväni, se on siinä. Pitäisikön hommata vaikka uusi känny numero, joka olisi vaikka: 0666-666 666, heh en muuta enää keksi. Eikös kuutosta sanota pyörtyneeksi ysiksi?

Sanoit että "Minä en usko mihinkään, kuin itseeni, että olen täällä nyt ja sitten kun Luoja päättää päiväni, se on siinä." Siellä se Luoja kuitenkin tekstissäsi vilahti, josko kuitenkin pikkasen uskot kun isollakin kirjoitit. :)

• ATE-ISTI
        Luojan luoma kirjoitti:

Sanoit että "Minä en usko mihinkään, kuin itseeni, että olen täällä nyt ja sitten kun Luoja päättää päiväni, se on siinä." Siellä se Luoja kuitenkin tekstissäsi vilahti, josko kuitenkin pikkasen uskot kun isollakin kirjoitit. :)

NO NÄEN JA TUNNEN ITSENI JA OLEN TODELLINEN. ELI OLEN TIETOINEN MITÄ ON OLLA IHMINEN JA MITÄ ON MUU ELÄVÄ. JA OSAAN AUTTAA JOLLAIN TAVOIN TOISIA, JOS APUA KAIVATAAN. SENTÄÄN MUUT IHMISET OVAT OIKEITA JA EIKÄ KEKSITTYJÄ.

• syntynyt
        on sama kirjoitti:

6.6.60 et repikää siitä!

• paholaisenkätyri69
        ATE-ISTI kirjoitti:

NO NÄEN JA TUNNEN ITSENI JA OLEN TODELLINEN. ELI OLEN TIETOINEN MITÄ ON OLLA IHMINEN JA MITÄ ON MUU ELÄVÄ. JA OSAAN AUTTAA JOLLAIN TAVOIN TOISIA, JOS APUA KAIVATAAN. SENTÄÄN MUUT IHMISET OVAT OIKEITA JA EIKÄ KEKSITTYJÄ.

Pikkuisen nenillesi hypitään ja heti perse repeää. :D

• näistä asioista
        taikauskoa? kirjoitti:

ei se ole taika uskoa, se on totta. on hirveätä kun tiedän paljon tulevaisuudesta, mitä tulee tapahtumaan välillä päähäni tulee joku asia joka tulee tapahtumaan tulevaisuus ei tule näyttämään hyvältä

• mahdollista???
        on sama kirjoitti:

Minullakin nimittäin on sama loppuosa! Asutko Suomessa? Miten voi samassa maassa olla sama tunnus vai olenko käsittänyt väärin, etteivät ne olekaan eri joka ihmisellä!? Vai onko 0 nolla vai "oo"?

• ATE-ISTI
        näistä asioista kirjoitti:

ei se ole taika uskoa, se on totta. on hirveätä kun tiedän paljon tulevaisuudesta, mitä tulee tapahtumaan välillä päähäni tulee joku asia joka tulee tapahtumaan tulevaisuus ei tule näyttämään hyvältä

ETKÄ ITE "näistä asioista"

• ATE-ISTI
        paholaisenkätyri69 kirjoitti:

Pikkuisen nenillesi hypitään ja heti perse repeää. :D

ITELLÄS REPIÄÄ MYÖS, KUN PUHUTAAN "hieman vituttamisesta"

• huomautus
        mahdollista??? kirjoitti:

Minullakin nimittäin on sama loppuosa! Asutko Suomessa? Miten voi samassa maassa olla sama tunnus vai olenko käsittänyt väärin, etteivät ne olekaan eri joka ihmisellä!? Vai onko 0 nolla vai "oo"?

mutta eikös loppuosa koostu joko neljästä numerosta tai kolmesta numerosta ja yhdestä kirjaimesta. vaihtoehtoja jää siis vieläkin aikas huimasti vaikka nuo maagiset kutoset olisikin peräkkäin.

• on syntynyt
        syntynyt kirjoitti:

6.6.60 et repikää siitä!

6.6 -66 :P

• Nimetön
        ATE-ISTI kirjoitti:

Niin uskothan sinä kun luoja päättää päiväsi!!
        Sydämesäsi oot muuta kuin oot puheissas!!

• hetu

Olen itse tavannut henkilön jolla on sama loppuosa kuin itselläni ja olemme melk.saman ikäisiäkin??-tuo 666 luku on siskontyttären lppuosassa ja toivottavasti se ei "meinaa mitään".(itselläni on tunnusosassa 66 peräkkäin)???

• Laalaan sisko
        syntynyt kirjoitti:

6.6.60 et repikää siitä!

on syntynyt 16.6.66 ja sotussaki kax kuutosta

• Nimetön
        syntynyt kirjoitti:

6.6.60 et repikää siitä!

on syntynyt 10666.Mitä pahaa numeroissa on?

• eikka-kake

on kans sotussa nro 69,mut ei se mua haittaa,69 on kiva asento kokeilkaa ihmeessä.

• niii..
        Laalaan sisko kirjoitti:

on syntynyt 16.6.66 ja sotussaki kax kuutosta

Siskos sotus kaks kutost? Jos sen sotu on 160666-xxxx nii eiks siin sillo oo ainaski jo neljä kutosta?!
        Ja loppuosassa on mahdollisesti vielä enemmänki...

Vai olenko ihan väärässä?
        (pieni matikan kertaus vois olla kohillaan?;D)

• mie vaan

Sotun loppuosaan on tietty kaava, minkä mukaan se tulee. Eli siinä jaetaan jotain ja se jakotulos määrää miten se menee eli siis tuleeko sinne 4 numeroa vai 3 numeroa ja kirjain. Meille opetettiin tää juttu yläasteella, kaipa se googlettamalla löytyy kans.

• on ollu

kahdessa autossa rekkarinumerona 666, enkä oo vielä repiny peliverkkaireitani tai ylipäätään "järkyttyny" asiasta.. ei tullu mieleenkään autoa ostaessani että en ottaisi sitä sen perusteella. Onpahan ollu helppo muistaa. Tosin joskus jotkut synkeilevät teinit on ollu ihan huumassa tosta luvusta, ei sentään ole tehny autolle mitään... :)

• tommoset vanhemmat on

siinä ole sen ihmeemää kuin 0111 luvussa. vähän kuin ufoifhin uskominen. pitää ottaa vakavasti...13 perjantaikin

• ihmeen???
        ATE-ISTI kirjoitti:

..luoja päättää päiväsi. Ensiksi ollaan niin ateistia että.. ja sitten .."Luoja päättää päiväni".. voi hellan lesstas sentään."Luoja" oli oikein kirjoitettu isolla alkukirjaimella, joten jotain taikauskoa sinäkin edustat. Kuka tai mikä on sun jumala? Numerot ei mun mielestä merkitse mitään muulloin kuin lottolapussa, tärkeämpi on ohjata lasta niin, että hänellä on hyvä elämä ( eikä muiden elämä kärsi hänen hyvän elämänsä tavoittelun johdosta).Itse voin kertoa että uskon siihen Jumalaan joka on luonut taivaan ja maan, sekä hänen poikaansa Jeesukseen.

• meillä 2 kirjainta 3 numeroa
        huomautus kirjoitti:

mutta eikös loppuosa koostu joko neljästä numerosta tai kolmesta numerosta ja yhdestä kirjaimesta. vaihtoehtoja jää siis vieläkin aikas huimasti vaikka nuo maagiset kutoset olisikin peräkkäin.

joten ei pidä kutiaan tuo väittämäsi

• ATE-ISTI kirjoitti:

Olet oikeassa .

• fidel1

Loppuosa voi ihan hyvin olla sama kahdella ihmisellä. Koko henkilötunnus ei voi olla sama. Tunnuksen alkuosahan on päivämäärä, jolloin henkilö on syntynyt. Alku- ja loppuosan välinen merkki kertoo vuosisadan, on 1800, - 1900 ja A 2000.

Loppuosan kolme ensimmäistä numeroa on järjestysnumero, monesko sinä päivänä syntynyt lapsi on kyseessä. Pojille annetaan pariton ja tytöille parillinen numero. Eli jos loppuosan kolme ensimmäistä numeroa on esim. 010, on henkilö viides sinä päivänä syntynyt tyttö. Viimeinen merkki on tarkistusmerkki, joka lasketaan tämän kaavan mukaan:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Henkilötunnus#Tunnuksen_muoto

• selvennyksestä!
        fidel1 kirjoitti:

Loppuosa voi ihan hyvin olla sama kahdella ihmisellä. Koko henkilötunnus ei voi olla sama. Tunnuksen alkuosahan on päivämäärä, jolloin henkilö on syntynyt. Alku- ja loppuosan välinen merkki kertoo vuosisadan, on 1800, - 1900 ja A 2000.

Loppuosan kolme ensimmäistä numeroa on järjestysnumero, monesko sinä päivänä syntynyt lapsi on kyseessä. Pojille annetaan pariton ja tytöille parillinen numero. Eli jos loppuosan kolme ensimmäistä numeroa on esim. 010, on henkilö viides sinä päivänä syntynyt tyttö. Viimeinen merkki on tarkistusmerkki, joka lasketaan tämän kaavan mukaan:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Henkilötunnus#Tunnuksen_muoto

Joka päivä oppii näköjään jotain uutta!

• Tonteri
        ATE-ISTI kirjoitti:

Miten olet ateisti kun kuitenkin kirjoitat,KUN LUOJA PÄÄTTÄÄ PÄIVÄSI????

• JuutasK

Mitähän minulle tapahtuu, kun olen asunut jo 4 vuotta talossa jonka katuosoitteen numero on 666 !

• Mara1212

Nämä näkijät alkavat nähdä jotain muuta, kuin synkkiä asioita tulevaisuudessa? Olisikohan vaikkapa sinä päivänä, kun iloisilla asioilla on yhtä merkittävä huomioarvo???

• Luulin olevani ainoa
        on sama kirjoitti:

HEi onko sullakin siis tämä pedon merkki??? Mä tiesin et mummoja on ollut mut luulin olevani nuorin ja ainoa jäljellä, siis 60luvulla syntynyt. Vaionko sulla siis toi 69??

• pyhä yksinkertaisuus

"Miksi tuollainen tunnus voidaan yleensäkään antaa?"

Siksi, että luku tulee sotun perään automaattisesti. Luku 0666 ei sitä paitsi ole mikään "pedon luku", 666 sitä vastoin ehkä olisikin.

"Tytön isän mukaan Ruotsin hallitusmuodossa lukee kuitenkin, ettei ketään pidä pakottaa uskonnolliseen mielipiteenilmaisuun vastoin tahtoaan. Näin ollen tapaus sotisi ihmisoikeuksia vastaan."

Voi hyvä ihme, mitä uskonnollisen mielipiteenilmaisun pakottamista tuossa on? Useimpien maailman ihmisten mielestä tuossa sotun loppuosassa ei ole MITÄÄN ihmeellistä eikä uskonnollista. Ei luvuilla ole mitään mystisiä merkityksiä, ellei ihminen niitä väen vängällä anna. Ihme kohkausta.

• sanoo että

6 on ihmisen luku eli pedon luku.
        ihminen on se peto joka lankesi.
        aatami ja eeva lankesi heti pois jumalasta
        ja sai käärmeen luonnon .
        käärme syö tomua ja me olemme tomua .
        sen käärmeen jeesus voitti ristillä
        nousemalla kuolleista .
        meidän synnit murhasi jeesuksen .
        maapallo on täynnä uskontoja eikä mikään
        niistä voi pelastaa !!
        ei parhainkaan hyvä teko tai omat
        ansioit auta ketään pelastumaan vaikka hyviä
        ovatkin . synti on niin vakava asia .
        kukaan ei käsitä mitä tekee
        koska ei ymmärrä tekojensa seurauksia
        kateus on kuoleman synti =
        kain tappoi aabelin kateudesta.
        me olemme kainin kaltaisia siis kaikki.
        mooseksen kautta annetut käskyt rikottiin
        heti ,kultainen lehmä tehtiin jumalaksi .
        sitten tuli profeetat ja taas ne tapettiin . tuli johannes ja sekin murhattiin
        vieläpä naisen toimesta . sitten tuli jeesus
        ja hänetkin ristille naulittiin
        ( hän onneksi tulikin meitä pelastamaan
        ja nousi kuolleista !! )
        syntimme ristiinnaulitsi viattoman jeesuksenkin.
        samoin apostolit tapettiin .
        edelleen kirkkoja poltetaan ja
        kääntymyksen pahuudesta tehneitä vainotaan
        ja murhataan . niin on perkele paha ja kova
        eli ihmisen luonne on käärmeen luonne.
        se murskattiin golgatalla .
        sen jeesus voitti ristiltä ylösnousseena.
        saatana kuvitteli ( ihminen ) että
        jeesus kuoli mutta eipä tajunnut että
        jeesus onkin jumala taivaasta .
        jota ei voi tappaa !!
        saatana lähtee lätkimään kun jeesus tulee.
        saatana on luuseri .
        turha etsiä vastauksia muualta kun
        vastaus on herra jeesus golgatalla .
        käärme kun yrittää luikerrella
        muuta kautta pelastukseen ja keksii omia
        uskontojaan maan päällä .mutta ne on kadotuksen teitä .ihmisen on tehtävä parannus .
        on anottava pelastusta jeesukselta
        ja se ottaa saatanan ylpeyden päälle !
        ylpeys saa lankeamaan ja on kuoleman synti,
        ja mitä enemmän syntiä sen kovempi sydän
        on ja paatunut amen. kateus on kuoleman synti.
        synti on niin vakava asia .
        sen seuraukset koko maapallolla on
        hirvittävät .kun ihminen tekee syntiä
        hän joutuu lymyämään eli piileskelemään jumalaa
        ja toisia .
        ainoa vastamyrkky käärmeeseen on jeesus
        jumalan ainoa poika . se on tie .muut tiet
        on kadotuksen teitä .jokaiselle.jeesus voitti
        saatanan ja sen joukot .ylösnousseena kuninkaana. tartu käteen vapahtajan ,hän nostaa
        lujalle kristus kalliolle = pelastus.

• VITTUA?!
        sanoo että kirjoitti:

6 on ihmisen luku eli pedon luku.
        ihminen on se peto joka lankesi.
        aatami ja eeva lankesi heti pois jumalasta
        ja sai käärmeen luonnon .
        käärme syö tomua ja me olemme tomua .
        sen käärmeen jeesus voitti ristillä
        nousemalla kuolleista .
        meidän synnit murhasi jeesuksen .
        maapallo on täynnä uskontoja eikä mikään
        niistä voi pelastaa !!
        ei parhainkaan hyvä teko tai omat
        ansioit auta ketään pelastumaan vaikka hyviä
        ovatkin . synti on niin vakava asia .
        kukaan ei käsitä mitä tekee
        koska ei ymmärrä tekojensa seurauksia
        kateus on kuoleman synti =
        kain tappoi aabelin kateudesta.
        me olemme kainin kaltaisia siis kaikki.
        mooseksen kautta annetut käskyt rikottiin
        heti ,kultainen lehmä tehtiin jumalaksi .
        sitten tuli profeetat ja taas ne tapettiin . tuli johannes ja sekin murhattiin
        vieläpä naisen toimesta . sitten tuli jeesus
        ja hänetkin ristille naulittiin
        ( hän onneksi tulikin meitä pelastamaan
        ja nousi kuolleista !! )
        syntimme ristiinnaulitsi viattoman jeesuksenkin.
        samoin apostolit tapettiin .
        edelleen kirkkoja poltetaan ja
        kääntymyksen pahuudesta tehneitä vainotaan
        ja murhataan . niin on perkele paha ja kova
        eli ihmisen luonne on käärmeen luonne.
        se murskattiin golgatalla .
        sen jeesus voitti ristiltä ylösnousseena.
        saatana kuvitteli ( ihminen ) että
        jeesus kuoli mutta eipä tajunnut että
        jeesus onkin jumala taivaasta .
        jota ei voi tappaa !!
        saatana lähtee lätkimään kun jeesus tulee.
        saatana on luuseri .
        turha etsiä vastauksia muualta kun
        vastaus on herra jeesus golgatalla .
        käärme kun yrittää luikerrella
        muuta kautta pelastukseen ja keksii omia
        uskontojaan maan päällä .mutta ne on kadotuksen teitä .ihmisen on tehtävä parannus .
        on anottava pelastusta jeesukselta
        ja se ottaa saatanan ylpeyden päälle !
        ylpeys saa lankeamaan ja on kuoleman synti,
        ja mitä enemmän syntiä sen kovempi sydän
        on ja paatunut amen. kateus on kuoleman synti.
        synti on niin vakava asia .
        sen seuraukset koko maapallolla on
        hirvittävät .kun ihminen tekee syntiä
        hän joutuu lymyämään eli piileskelemään jumalaa
        ja toisia .
        ainoa vastamyrkky käärmeeseen on jeesus
        jumalan ainoa poika . se on tie .muut tiet
        on kadotuksen teitä .jokaiselle.jeesus voitti
        saatanan ja sen joukot .ylösnousseena kuninkaana. tartu käteen vapahtajan ,hän nostaa
        lujalle kristus kalliolle = pelastus.

Ja mitähän mahdoit tollakin ajaa takaa? Teksti oli nii hemmetin epäselvää, että ei pointtiakaa taho selville saada... (itse uskovana tajusin, mutta joku ei-uskova ei välttämättä tajua...)
        Joten ihan vaan yleisen mukavuuden nimissä, kun kirjotatte tänne, niin hillitkää ittenne sen verta, että kieliasun tarkistatte... :DDD
        (En äikänmaikka, mutta abi, joka kirjoittaa äikän keväällä..:DDD)

• ihan hyvin
        VITTUA?! kirjoitti:

Ja mitähän mahdoit tollakin ajaa takaa? Teksti oli nii hemmetin epäselvää, että ei pointtiakaa taho selville saada... (itse uskovana tajusin, mutta joku ei-uskova ei välttämättä tajua...)
        Joten ihan vaan yleisen mukavuuden nimissä, kun kirjotatte tänne, niin hillitkää ittenne sen verta, että kieliasun tarkistatte... :DDD

ja tyhjentävästi kirjoitettu! vaikka ei isoja kirjaimia käyttänytkää.asia tuli selväksi.toivotaan että tuli KAIKILLE.

• Tai noh
        VITTUA?! kirjoitti:

Sen verran että me ihmiset ollaan pahoja käärmeitä jotka syö tomua. Ja meidät ihmiset on murskattava jos emme tee niinkuin käsketään tehdä. Siis aivan hirvbeää ja kamalaa. Jumala siiskö vihaa meitä luotujaanko. Meidän pitäisi yhtäjaksoisesti itkeä ja katua koska aatami ja eeva teki mokan. Me ihmiset olemme siis huonoja ja vajavaisia, meidät on murskattava. Tuntuu siis että ihmisen elämässä ei olekkaan mitään hyvää.

• hooooh
        ihan hyvin kirjoitti:

ja tyhjentävästi kirjoitettu! vaikka ei isoja kirjaimia käyttänytkää.asia tuli selväksi.toivotaan että tuli KAIKILLE.

Tuli vallan juuriaan myöten selväksi. Nimittäin se että näitä kristittyjä tyhjäpäitä jotak kuvittelee olevansa oikeutettuja sanomaan toisille kuinka elää riittää loputtomiin.

Bah.

• Låttamaaria

Miten niin miksi tuollainen on voitu antaa? Ihan tavallisia numeroita henkilötunnuksessa. Hauska luku, kun on samoja numeroita, helppo muistaa tyttösenkin. En nyt kyllä ymmärrä miksi se pitää vaihtaa.

• Låttamaaria

Voi luoja, mitkä naurut taas sain heti aamusta! :D sotun loppuosa sotii vauvan ihmisoikeuksia vastaan! ja vauva pakotetaan uskonnolliseen mielipiteenilmaisuun vastoin tahtoaan sotun loppuosan takia!! :D

Ei tää voi olla totta! hahahaa!! :DD

• raaah

0666 ei ole pedon luku. 666 on.

• letku

Voi pyhä yksinkertaisuus... ihmisten keksimä luku joka nykyään sitten otetaan totena eikä osata ajatella itse.

• kkk!

666 = pedon merkki? Minkä pedon? Suden, ahman vai kenties karhun??? Jos se 666 on edelleen "pedon" merkki niin mikäs on "jumalan" merkki??? HÄ???

• uglyalldaylong
        kkk! kirjoitti:

666 = pedon merkki? Minkä pedon? Suden, ahman vai kenties karhun??? Jos se 666 on edelleen "pedon" merkki niin mikäs on "jumalan" merkki??? HÄ???

Pedon eli Saatanan numero, minkä varmasti tajusit. Ja Jumalan on sitten 777, ihmisen 555.

• Nana-nam

joten kaikki joilla on seiska syntymäajassaan voivat vaihtoehtoisesti:

A)julistautua inkarnoituneiksi jumaliksi
        B) vaatia vahingonkorvausta, koska joutuvat syntymäajallaan pakkotunnustamaan jumaluutta (eli siinä ohessa myös 'pakkotunnustamaan jonkinlaista uskontoon vivahtavaa'--

Ehkäpä olisi myös syytä poistattaa kalentereista vaikkapa ihan VARMUUDEN VUOKSI 13.päivä jotta kukaan ei vahingossakaan syntyisi tuona 'kauheana epäonnen päivänä'...

Mutta taikauskohan kuten numerologia saavat jalansijaa aina ensimmäiseksi ateistien keskuudessa. Raamatussa ei missään kohtaan sanota että 666 ois jonkun ihmisen 'syntymäluku' vaan kyseessä on symboli niinkuin ed.main. 7.

Se joka pelkää numeroiden 'hallitsevan' elämäänsä on todellinen hihhuli potenssiin miljoona.

• shetttas
        letku kirjoitti:

Voi pyhä yksinkertaisuus... ihmisten keksimä luku joka nykyään sitten otetaan totena eikä osata ajatella itse.

hei eikse pedonluku selvinny ettei se ole toi 6 6 6 vaan joku 062 tms

• nämä ja muut
        uglyalldaylong kirjoitti:

Pedon eli Saatanan numero, minkä varmasti tajusit. Ja Jumalan on sitten 777, ihmisen 555.

numerot löytyy 118:sta..

• skiggelipöö

eihän tuo 666 luvun legenda elä muutakuin satanistien unelmissa. kukaan täysjärkinen tällä vuosituhannella elävä ihminen ei voi tosissaan ottaa itseensä tuollaisesta! jos numeroista alettaisiin tosisaan itseensä ottamaan, voisi kaikki yhdistelmät kieltää. 911, hui sehän on jenkkien suuren tragedian päivän numero! tai 204 hitlerin syntymäaika jnejne...

• yhden dokumentin

jossa selvitettiin että 666 ei ole pedon luku.

• were
        yhden dokumentin kirjoitti:

jossa selvitettiin että 666 ei ole pedon luku.

Muistaakseni luin tuosta tieteenkuva lehdessä missä sanottiin pedonluvun olevan sittenkin 662 (muistaakseni). 666:han oli jotain naisellisuutta merkitsevä yhdistelmä (asiasta puhuttiin samaisessa artikkelissa).
        Mutta oli luku mikä tahansa niin on tuollainen vauhkoaminen aivan turhaa. Typerää taikauskoa... Ainut huonopuoli tuossa yhdisteessä on vain se että tuon paljastuttua voidaan tyttöä kiusata koulussa mutta jos tyttö aikoo saatananpalvojaksi tämän johdosta niin......

• blondeistablondein72hki

pikku pirukseni huumorilla ja rakkaudella höystettynä;D

Typerää välittää tuollaisesta mutta pitää ymmärtää että ihmisiä on erilaisia ja kaikki reagoivat asioihin eritavalla kaikkeen joten ehkä vanhemmille pitäisi sallia sotun vaihdon jos he kokevat vaikeaksi annetun pitämisen tai sitten he eivät välitä pätkääkään mutta tämä olikin vain temppu päästä uutisiin.Onko kukaan sitä koskaan ajatellut?

• niitä tehdään

Voi ruotsalaisvanhempiraukkoja...

Jospa olis muistanut lapsensa sotun helpommin,
      eihän tuon parempaa numerosarjaa olekaan!

• mitä siitä jos saa, uskovat näköjään tosi paljon.
      siinähän oli että jotain 100 tyttöä saa saman luvun, niin miksi hätäillä.

• Jahas, sahaj

Eipä taida moinen oikeasti elämässä haitata. Eikä tuo taida olla edes niin erityisen omituistakaan. Aamulla radiossa höpöttivät, että tuo 0666 on useammalla sadalla henkilöturvatunnuksen loppuosana.

Enemmän oli meikäläisen äidillä ihmettelemistä aikanaan kun velipoika sai täsmälleen saman loppuosan kuin itse olin pari vuotta aikaisemmin saanut. Oli vissiin äiti soittanut asiasta jonnekin tiedustellakseen, onko kyseessä jokin virhe, mutta olivat sanoneet ettei ole. Tämä lienee siis huomattavasti harvinaisempaa kuin tuo 0666. No eipähän ole vanhempien opetella niin montaa loppuosaa.

• Ansuska

No ompa aikamoista vouhotusta tosiaan ihan tavallisista numeroista. Ja vielä ihmetellään, miksei väestörekisterikeskuksessa ymmärretä eikä oteta edes asiaa käsittelyyn =D

Mä maksaisin, että saisin tollasen pirullisen loppuosan \,,/

• Check

Juurihan joku aika sitten tutkimus osoitti, että tuo 666 luku uusimman tulkinnan mukaan pitäisikin olla 616 eli ihan turhaan on tuosta luvusta kohuttu.

• koskaan

raamattu mutta ihmisen ymmärrys siitä
        lisääntyy .
        peto on ihminen . jumala on pyhä.
        käärme lähtee jeesuksella.

• koskaan kirjoitti:

raamattu mutta ihmisen ymmärrys siitä
        lisääntyy .
        peto on ihminen . jumala on pyhä.
        käärme lähtee jeesuksella.

>"käärme lähtee jeesuksella"< lol

Toihan kuulostaa ihan joltain pesuaine-sloganilta!

"Ihminen, peto! Kärsitö käärmeestä? Oletko jo kokeillut Jeesuksea? No, kokeile ihmeessä ja huomaat, kuinka käärmeet katoaa.
        Jeesuksi. Sinunkin synteihisi ja muuhun saastaan."
        (Vain hyvinvaurastetuista piruntorjuntabunkkereista.)

• gtyreee
        GaryBang kirjoitti:

>"käärme lähtee jeesuksella"< lol

Toihan kuulostaa ihan joltain pesuaine-sloganilta!

"Ihminen, peto! Kärsitö käärmeestä? Oletko jo kokeillut Jeesuksea? No, kokeile ihmeessä ja huomaat, kuinka käärmeet katoaa.
        Jeesuksi. Sinunkin synteihisi ja muuhun saastaan."
        (Vain hyvinvaurastetuista piruntorjuntabunkkereista.)

hhahahahaahahahahah

oivallus!!!

• letku

Voi kauheaa... 666.
      Mitä sitten.
      Omalla tyttärellä on ihan sama sotu.
      Ottakaa järki käteen, ne on vain numeroita.

• vaan numeroita

En oo tähän päivään mennessä ees kuullu moisista pedon numeroista. Ja oisin varmaan ollu vaan iloinen jos ois omalla lapsella noin helppo sotu.
        Kai sitä joka numerolle saa jonkun merkityksen, jos oikein penkoo kaikki uskomukset.

• koko luku

Koska 0666 on ollut pedonluku??

• Tonteri

Taika uskoa ei sillä ole mitään merkitystä. Eikös suuri kirjakin jo sano .Älä harrasta taikuutta tai manaa,älä pidä epäjumalankuvia...jne.

• 000

Helpompaa lapselle tulevaisuudessa, jos sotu muutetaan!

• :):)

Ex-anopillakin oli 666 sotussaan, tosin sopi sille kun nenä päähän :) !!!

• Äiti58

Mun tytär sai saman tunnuksen sotuun.
      Olihan se tietysti hormonimyrskyssä aika kauheeta , mutta mies lohdutti että kyllä se nolla kaiken pahan kumoaa. Sitä paitsi, ihana kaunis lapsi on nyt ihana kaunis aikuinen nainen.

• aidosti ihmettelee

Eikös täällä tytöillä ole viimeinen sotu numero pariton luku. Miten silloin on mahdollista, että luku on 0666?

• vaan..
        aidosti ihmettelee kirjoitti:

Eikös täällä tytöillä ole viimeinen sotu numero pariton luku. Miten silloin on mahdollista, että luku on 0666?

miehillä on pariton luku

• Eppo

Appiukkoni on syntynyt kesäkuussa vuonna 1966. saahan siitäkin näppärästi luvun pedon luvun. Tiedä sitten lieneekö jokin enne, kyllä vaikuttaisi Saatanalla olevan hyvin tiukka ote äijästä.

Mun sotun loppu on 8D eli rillipäinen hymiö eli minä itte.

• joku?:?

ihmisten keksimää kaikki tyynni tuo luku.en usko ainakaan mihinkään numeroihin..

• kukaan...

noita lukuja tosissaan ota, haloo.

• löug

siis ei oo totta! nuohan on vaan numeroita!
      ite täytin 18 vuotta 06.06. 2006.
      sekihän on 666.eli "paholaisen" päivä.. ja musta se oli hauskaa. ja vitsailin ihan kympillä siitä. ja uutisissa viimeisillään raskaana olevat olivat kauhuissaan että jos lapsi syntyy just sinä päivänä että pakko yrittää pitää lapsi mahassa vielä se päivä tai sitte pakko saada se ulos 5.6.06 :D :D :D

• ainakaan tullut

mitkään kamerat sun muut systeemit kuvaamaan vaikka poikamme syntyi 060606.Eikä me oltu mitenkään kauhuissaan syntymäpäivästä päinvastoin vitsailimme siitä=).Laskettu aika olisi ollut hieman myöhemmin mutta sai poika ainakin ikimuistettavan henkkarin=)).Normaali lapsi kuten muutkin ovat.

• 999

tota jaaritusta. Pedon luku mukamas. Minkä pedon? Käyttäkää nyt järkeä ihmiset; 666 on vain luku muiden joukossa, ihan yhtä paha kun 444 tai 888 tms. Tollaset uskomukset saa niputtaa samaan kasaan kaikkien uskontojen, jumalien, paholaisten yms. humpuukijuttujen kanssa.

• helvetti

on sitten ihan oikeesti olemassa.
        ja sinne joutuu ihan oikeesti jokainen
        joka ei tee parannusta ja ota jeesusta
        pelastajaksi . mikään uskonto ei pelastakaa
        vaan persoona jumalan poika jeesus.
        mikään ihmislähtöinen ei voi ihmistä pelastaa
        kun kyse on iankaikkisesta elämästä.

• helvetti kirjoitti:

on sitten ihan oikeesti olemassa.
        ja sinne joutuu ihan oikeesti jokainen
        joka ei tee parannusta ja ota jeesusta
        pelastajaksi . mikään uskonto ei pelastakaa
        vaan persoona jumalan poika jeesus.
        mikään ihmislähtöinen ei voi ihmistä pelastaa
        kun kyse on iankaikkisesta elämästä.

Miks varten kukaan viittis haluta iankaiken elää!
        Luulis kyllä pitkästyttävän ajanoloon...

Saattaa tosin olla hiukka väärä foorumi tälle aiheelle mut vauvakuume on vaihtunu hauvakuumeeks ;)

• hän on puhdas kaukaasianvalkoinen lapsi ... kuten minäkin olen puhdaskaukaasianvalkoinen mies ... neljäslapsitulossa :D ... terveisin jari kristian mäkinen ... ruusu kaikille naaraille ... tosin tuo numero sarja voi olla myös huumori juttu ruotsalaisilta :) ... ei se minuu ainakaan loukannut rotuni puolesta puhun vaikka ei se ehkä kaikkia rotuun sopivia miellytä :D .... ruusu kaikille naaraille ja kirsikka likööri on maistunut pitää vaihtaa vodkaan välillä terveisiä anettelta vaimoltani :) ........

• meidänkin

lapsilla noin helppo sotu..

• aina pitää

tarkistaa kun ei muista millään ulkoa (hyvä kun omani muistan) :)

• keuhkoista

eli luen tätä kuin tyrmättynä! Onko ihminen oikeasti ottanut sen suuren askelen Kuun kamaralle, ja pian Marsiin, onko ihminen pannut paholaiset historiaan, vaiko vain vaatekaappiin koputtelemaan kaameasti?

Pedon luku? Eräästä pojasta sanottiin, että se oli peto lukemaan. Irakista ja sen lähipiiristä meille on tullut monenmoista. Lukumystiikka tuli myös. Ajanvietteeksi siitä voi olla, mutta että jonkun kakaran tulevaisuus olisi millään tavalla siitä kiinni? Rappion merkkejä!

• tietävät tämän.

Antikristuksen ei ole tarkoituskaan olla poikalapsi.

• ei ymmärrä

kun ei ole kristusta niin miten voisi olla antikristus?

• katollilainen´ukko mies olen :) ... kyllä se oli biologinen hupi juttu joka ruotsalaisilla oli pokkaa tehdä ...se nioista suomi ruotsi vitseistä eikös joo ...

• sankari joka auttaa

antikristuksia on maapallo täynnä
        ja vääriä profeettoja ku on vaan yx oikee
        ja se on se uniikki jeesus jumalan poika
        taivaasta .
        mutta pelastus on vain hänessä .

• höö..

Ei kait se lapsikaan edes ole vaan materiaa.

• ihminen kunnioittaa

toisten uskontoa ja uskomuksia, vaikkei itse uskoisikaan yhtään mihinkään. Raamattu ei ole mikä tahansa uskomus- tai satukirja, vaan länsimaisen kulttuurin suuri vaikuttaja vuosisatojen ajan. Käytätte kaikki itsekin useita kertoja päivässä Raamatusta lainattuja sanontoja ja sanoja, mutta ette vain tiedä sitä.

• .................

pitäisi kunnioittaa typeryksiä, jotka eivät osaa erottaa satuja todesta? Uskontojen varjolla on tehty, ja tehdään edelleen, niin paljon paskaa, että en näe mitään syytä pitää hienona, että joku jaksaa uskoa moiseen skeidaan. Sivistynyt ihminen varmaan sitten osaa kunnioittaa natsienkin uskoa hakaristiin.

• Sanji1

Älä helvetissä. Mikä siinä uskonnossa on niin erikoista, että meidän muiden pitäisi vieläpä kunnioittaa sitä? Kunnioitan muiden oikeutta uskoa, samoin kuin kunnioitan muiden oikeutta erilaisiin mielipiteisiin kuin omani, mutta älkää nyt hitossa vaatiko minua vielä kunnioittamaan itse uskontoja.

Kaikenlaisia barbaarisia tapoja (genitaalisilpomisia, lasten ja naisten alistamista, värisortoa) kunnioitetaan koska "no se nyt kuuluu niiden uskontoon". Mitä hiton väliä sillä on? Jos kyse olisi jostain uskonnottomasta yksilöstä, vastaavaa paskaa ei todellakaan kunnioitettaisi, vaan raastuvassa tavattaisiin.

Ja mitä tuohon väitteeseen tulee, että Raamattu olisi muka jonkunlainen länsimaisen sivistyksen tukipilari.. Onko tullut mieleen miten paljon se on hidastanut ja hidastaa sivistystä? Miten paljon sivistyneempi kulttuurimme saattaisi olla ilman uskontoa? Jostain syystä oletat, että ilmat Raamattua olisimme joukko mudassa möyriviä moukkia, mutta kirkko jo usko on alusta asti jarruttanut taiteen ja sivistyneen kanssakäymisen edistystä.

Eli turha pyytää minulta kunnioitusta Raamattua tai uskontoa kohtaan, kun et voi varmuudella sanoa etteivätkö asiat voisi olla paremmin ilman niitä.

• ...
        ................. kirjoitti:

pitäisi kunnioittaa typeryksiä, jotka eivät osaa erottaa satuja todesta? Uskontojen varjolla on tehty, ja tehdään edelleen, niin paljon paskaa, että en näe mitään syytä pitää hienona, että joku jaksaa uskoa moiseen skeidaan. Sivistynyt ihminen varmaan sitten osaa kunnioittaa natsienkin uskoa hakaristiin.

uskovainen ei tarkoita sitä, että (kaikkia) raamatun tarinoita uskoisi. Ihminen, jolla on edes vähän älliä päässä (lähes kaikilla, ellei ole henkisesti sairas) ei usko raamatun tarinoihin.

Uskontojen varjolla tekee "paskaa" vain pieni osa ihmisistä (pahasti mielisairaat).

• ...
        Sanji1 kirjoitti:

Älä helvetissä. Mikä siinä uskonnossa on niin erikoista, että meidän muiden pitäisi vieläpä kunnioittaa sitä? Kunnioitan muiden oikeutta uskoa, samoin kuin kunnioitan muiden oikeutta erilaisiin mielipiteisiin kuin omani, mutta älkää nyt hitossa vaatiko minua vielä kunnioittamaan itse uskontoja.

Kaikenlaisia barbaarisia tapoja (genitaalisilpomisia, lasten ja naisten alistamista, värisortoa) kunnioitetaan koska "no se nyt kuuluu niiden uskontoon". Mitä hiton väliä sillä on? Jos kyse olisi jostain uskonnottomasta yksilöstä, vastaavaa paskaa ei todellakaan kunnioitettaisi, vaan raastuvassa tavattaisiin.

Ja mitä tuohon väitteeseen tulee, että Raamattu olisi muka jonkunlainen länsimaisen sivistyksen tukipilari.. Onko tullut mieleen miten paljon se on hidastanut ja hidastaa sivistystä? Miten paljon sivistyneempi kulttuurimme saattaisi olla ilman uskontoa? Jostain syystä oletat, että ilmat Raamattua olisimme joukko mudassa möyriviä moukkia, mutta kirkko jo usko on alusta asti jarruttanut taiteen ja sivistyneen kanssakäymisen edistystä.

Eli turha pyytää minulta kunnioitusta Raamattua tai uskontoa kohtaan, kun et voi varmuudella sanoa etteivätkö asiat voisi olla paremmin ilman niitä.

"Kaikenlaisia barbaarisia tapoja (genitaalisilpomisia, lasten ja naisten alistamista, värisortoa) kunnioitetaan koska "no se nyt kuuluu niiden uskontoon". Mitä hiton väliä sillä on? Jos kyse olisi jostain uskonnottomasta yksilöstä, vastaavaa paskaa ei todellakaan kunnioitettaisi, vaan raastuvassa tavattaisiin. "

Näitä barbaarisia tapoja ei kunnioiteta, niistähän yritetään päästä kaikilla tavoilla eroon.

"Ja mitä tuohon väitteeseen tulee, että Raamattu olisi muka jonkunlainen länsimaisen sivistyksen tukipilari.. Onko tullut mieleen miten paljon se on hidastanut ja hidastaa sivistystä? Miten paljon sivistyneempi kulttuurimme saattaisi olla ilman uskontoa? Jostain syystä oletat, että ilmat Raamattua olisimme joukko mudassa möyriviä moukkia, mutta kirkko jo usko on alusta asti jarruttanut taiteen ja sivistyneen kanssakäymisen edistystä.

Anna esimerkkejä miten Raamattu on hidastanu länsimaista kehitystä ja missä me nyt kehityksessä muka olisimme, jos kristinusko ei olisi tullu länteen? Uskosta juuri taide ja sivistys on juuri lähtenyt (suurin osa ihmisen tekemästä taiteesta on uskonnollista, kirjoitustaitoa ja lukutaitoa on "alkuaikoina" lisätty juuri raamatun avulla)

"Eli turha pyytää minulta kunnioitusta Raamattua tai uskontoa kohtaan, kun et voi varmuudella sanoa etteivätkö asiat voisi olla paremmin ilman niitä."

Jos kristinusko ei olisi tullu niin jokin muu olisi sen korvannu, todennäköisesti Islam ja onko asiat oikeasti huonosti uskontojen takia?

• ... kirjoitti:

"Kaikenlaisia barbaarisia tapoja (genitaalisilpomisia, lasten ja naisten alistamista, värisortoa) kunnioitetaan koska "no se nyt kuuluu niiden uskontoon". Mitä hiton väliä sillä on? Jos kyse olisi jostain uskonnottomasta yksilöstä, vastaavaa paskaa ei todellakaan kunnioitettaisi, vaan raastuvassa tavattaisiin. "

Näitä barbaarisia tapoja ei kunnioiteta, niistähän yritetään päästä kaikilla tavoilla eroon.

"Ja mitä tuohon väitteeseen tulee, että Raamattu olisi muka jonkunlainen länsimaisen sivistyksen tukipilari.. Onko tullut mieleen miten paljon se on hidastanut ja hidastaa sivistystä? Miten paljon sivistyneempi kulttuurimme saattaisi olla ilman uskontoa? Jostain syystä oletat, että ilmat Raamattua olisimme joukko mudassa möyriviä moukkia, mutta kirkko jo usko on alusta asti jarruttanut taiteen ja sivistyneen kanssakäymisen edistystä.

Anna esimerkkejä miten Raamattu on hidastanu länsimaista kehitystä ja missä me nyt kehityksessä muka olisimme, jos kristinusko ei olisi tullu länteen? Uskosta juuri taide ja sivistys on juuri lähtenyt (suurin osa ihmisen tekemästä taiteesta on uskonnollista, kirjoitustaitoa ja lukutaitoa on "alkuaikoina" lisätty juuri raamatun avulla)

"Eli turha pyytää minulta kunnioitusta Raamattua tai uskontoa kohtaan, kun et voi varmuudella sanoa etteivätkö asiat voisi olla paremmin ilman niitä."

Jos kristinusko ei olisi tullu niin jokin muu olisi sen korvannu, todennäköisesti Islam ja onko asiat oikeasti huonosti uskontojen takia?

Roomalaiskatolinen kirkko ja kondomit. Näin aluks.

• Esimerkkimiääs

entä jos muksu olisi sattunyt syntymään 6.6.06? Ihan selvä saatanan jälleensyntymä. Ja uskon että noita 6.6.06 syntyneitä on aika paljon...."Ja syntymäaikanne kiitos :)" "noo 060606 ja 123A" "mutta herrahan on itse sAATANA! emme valitettavasti voi myöntää teille lainaa"

Siinä esimerkki tulevaisuuden skenaariosta.

• Siivetön-Enkuli

Taitaa olla tuo sotun loppuosa, niin Suomessakin, kuin Ruotsissakin laskennallinen lopputulos, johon ei voi vaikuttaa itse.

Ja mitä tulee tuohon numeroyhdistelmään 666 niin ei se mikään Paholaisen luku nykytutkimuksen mukaan ole - vanhakantaista uskovien höpötystä.

Terv: Siivetön

• kuin monta naamaa näet peilissä ... itselläni ei oo kehumista pakko sekin kertoa ... sellasta s elämä on ... ellet ole hermofrodiitto ...

• höpötystä...

koko homma...

• tämä..

mun sotu alkaapi näin 120666
      enpä ole tuosta liiemmin kärsinny.
      Vai voisko olaa et kuuliat on ollu kauhusta kankeena...heh heh..naurettavaa sit jos noita numeroita alkaa päänahassa esiintyä ollaan jo elokuvien puolella..

• Jehzka

joku tämän viestiketjun magia / taikausko -grouppeihin. Sieltä voisi löytyä asiantuntemusta näihin keisseihin.

• sentään

enemmän se lapsi tulevaisuudessa kärsii urpoista vanhemmistaan,joilla ei nähtävästi ole mitään oikeita ongelmia...sais viedä ladon taakse ja .... noin helvetin typerät ihmiset.

• LOL!!

Mitä hiton väliä tuollakin on?! :D Se mikään pedonluku ole kuin ainoastaan saduissa. Sama kun nimeksi annettaisiin hannu tai kerttu ja sitten kauhisteltaisiin että "onkohan tämä jokin enne??? joutuukohan lapsi kokemaan nimensä takia samanlaista kuin ne lapset siinä sadussa??" -.- Uskovaishörhöiltä jotain noin surkuhupaisaa voisi odottaakin. Lapsellista ja kriittiseen ajattelemiseen kykenemätöntä porukkaa kun ovat.

• ainakin se on helppo muistaa

Ainakin se on helppo muistaa.

Ei kai sotua nyt ruveta vaihtamaan, se on näissä tapauksissa numero muitten joukossa.

• Kauhee haloo jostain numeroista.

Ihmiset pelkää kutosia jonku raamattu-jeesus-jumala tms. satujen takia. :D

• tietoo

SE joka kieltää kristuksen että se on tullut lihasta sillä on antikristuksen henki

HERÄTKÄÄ emme elä enää vuotta 1500 tai 1000 elämmä nykyaikaa ja maailmanlopun aika on tulossa huomaan että moni kieltää kristuksen niillä on antikristuksen henki siinä yksi todiste että antikristus on joku ihminen mutta kuka se on kukaan ei sitä tiedä vielä mutta eiköhän me kaikki saada sitä selville lähitulevaisuudessa...mut ymmärätte kun se aika tulee et se on totta sillon on myöhästä alkaa uskoon koska sillonhan se totuus on tullut selville

• hah ja hoh!

Hörhöt nyt kammoksuisi vaikka porkkanoita jos lorukirjastaan sellaisen lakipykälän löytäisivät :D Naurettavin ja samalla säälittävin ihmisryhmä mitä maa päällään kantaa!

• Rock'n'Roll
        tietoo kirjoitti:

SE joka kieltää kristuksen että se on tullut lihasta sillä on antikristuksen henki

HERÄTKÄÄ emme elä enää vuotta 1500 tai 1000 elämmä nykyaikaa ja maailmanlopun aika on tulossa huomaan että moni kieltää kristuksen niillä on antikristuksen henki siinä yksi todiste että antikristus on joku ihminen mutta kuka se on kukaan ei sitä tiedä vielä mutta eiköhän me kaikki saada sitä selville lähitulevaisuudessa...mut ymmärätte kun se aika tulee et se on totta sillon on myöhästä alkaa uskoon koska sillonhan se totuus on tullut selville

Niin kaikillahan se on!? Hä?

• nyt.

oli uutinen.Vieläkö löytyy ihmisiä,jotka uskovat hölynpölyyn? Näköjään löytyy.

• 06.06.06 klo 6

On ainaski petojen sukua!

• perkele ulos...

Löytyyköhän vielä tästäkin turhempia uutisia...?

• ---------------

jos tutkistelette tarkemmin asiaa, pedon luku on oikeasti 999... eikä tämä legendaarinen 666.

• lako

Hitlerin numero natsipuolueessa oli 555. Lähtivät 500 ylöspäin että joukko olisi näyttänyt heti isommalta. Nostradasmus väitti että Hitler oli antikristus.

• ddgfrt

sehän on vain numero!!!

• Teot

No Hitlerhän ei vain itsekään kuvitellut olevansa!

• 7676767676

Nostra mitään väittänyt Hitleristä.

Ei sanaakaan Hitleristä.

Se oli sitäpaitsi Hister joka on Tonavan sivujoki eikä mikään aatu hitler.

• Muitakaa myös luku 37

hetutunnksen lopuosani on 1555.

Tuosta voi laskea pedonluku. Se pitää laskea, ei sitä suoraan näe.

Ja sitten vuonna 2012 täytän melko ihmeellisen luvun verran vuosia.... en kuitenkaan 37.

Mutta miettikää luvun 37 merkitystä. Päädytte lukuun 555...

• Nimi on enne

On erittäin todennäköistä että vauva kuuntelee heviä !

• Jo on saatana ;))

Vauva osaa Iron Maidenin kappaleiden sanat ennen kuin oppii puhuun ;))

• naikkonen_88

ei se mikään pedon numero oo se on vaan pelkkä numero juttu

• tuleeko suomi-ruotsi ottelu...

Joo meille syntyi avovaiimon kanssa poika 0606-2006?Eli 060606 ei ole tullut mieleenkään vaihtaa kitsoilla mistään milloin on syntynyt olen onnellinen tuli terve poika alussa sairasteli ja hiuksetkin ihan syntymästä saakka tosin etu hiuksia mummo meni näppäämään,muuten mukavan pitkät hiukset.En osaisi ajatella edes nuita vaihto hommeleita on se sotu mikä on se on meillä jokaisella omansa.vaikka vilkas onkin niin tuskin sen kummallisempi pikkuinen kuin kenellä muullakaan kuuluu tuon ikäisen lapsen olla mutta Olemmehan SUOMALAINEN perhe!Ei naapureita...Alanpa lukemaan kolumneja nyt.Nyt tuli FI-SWE välinen ottelu jälleen vai?

• sixsexsix

josko sieltä hiusten alta sieltätakaraivosta löytyy se numerosarja

• muki

kummitytöllä on sossu numeron loppu 666f ja ei se petoa siitä tee.numero sarja se vaan on.

• yhteensä 13

se se on .

• LAPSELLISUUS KURIIN

No jo on typeryys mennyt aivoihin..vai sanoisinko virtsa! Tuosta naivimpaa ei ihmiskunnan elo voi olla. SAIRASTA tehdä juttua moisesta!

• pedonmerkki

Kaikissa ruotsalaisissa on jo nyt pedon merkki.

• Kyllästynyt maailman menoon

Kyllä meistä ihmisistä vaan kirjaa pidetään.

En edes tiedä, missä kaikissa mahdollisissa rekistereissä nimeni ja sotuni mainitaan, mutta kyllä niitä varmaan useampia kymmeniä on, ikävää sinänsä! Eipä nykyään voi kulkea oikein missään, ettei olis esim. "piilokamerassa" jonkun runkkarivartijan tähtäimessä!

• Älkää höpiskö turhasta.

Numeroita ne vain on. Sotutunnus tulee laskemalla syntymäajasta, se meille opetettiin koulussa. Eikä kaikilla ole numeroa sotussa. Mulla ei ole.

• Älkää höpiskö turhasta.
        Älkää höpiskö turhasta. kirjoitti:

Numeroita ne vain on. Sotutunnus tulee laskemalla syntymäajasta, se meille opetettiin koulussa. Eikä kaikilla ole numeroa sotussa. Mulla ei ole.

Siis mulla ei ole sotussa kirjainta.

• afadf
        Älkää höpiskö turhasta. kirjoitti:

Siis mulla ei ole sotussa kirjainta.

niin jos olis niin, aika nappula olisit, 8 v
        2000 sotuihin tuli kirjain... meindän viiva onkin miinus musta 1800 oisko ollu sotuissa jos muistan oikein... et silleen

• kuikkaksi
        afadf kirjoitti:

2000 sotuihin tuli kirjain... meindän viiva onkin miinus musta 1800 oisko ollu sotuissa jos muistan oikein... et silleen

aika epä selvästi tuli taas tarinaa, siis

meidän sotuissa tuo viiva onkin oikeasti miinus.
        1800 luvun sotuissa jos oikein muistaa oli plussa.

nyt 2000 luvulla sotuihin tuli kirjain.

• kirjaimia
        afadf kirjoitti:

Minä vuonna -62 syntynyt, sotussa on lopussa kirjain, samoin -94 ja -99 syntyneillä lapsillani. Siis miten niin vuonna 2000 sotuihin tuli kirjain???

• Nimetön
        kirjaimia kirjoitti:

Minä vuonna -62 syntynyt, sotussa on lopussa kirjain, samoin -94 ja -99 syntyneillä lapsillani. Siis miten niin vuonna 2000 sotuihin tuli kirjain???

ei lopussa vaan välissä

123456A000
        123456-165h

• AverK

tollasen sotun

• Belsebubiko

...suomen sotun lisäksi jenkkilän "sotu", jossa on lopussa tuo 666 numerosarja.

• missvihtahousu

Juhuuu...mulla on henkkarissa kolme kuutosta tosin ei peräkkäin joten olenko kirottu (joskus tuntuu kyllä siltä...heh...)...

• on siis nainen

sitenkin. Luulisi sen olevan voitto feministeille

• lopun ajat käsillä....

Ihan kamalaa, että lapselle tuollainen saatanallinen sotu! Kyllä nyt täytyy sanoa, että saatana on jollainlailla alkanut ottaa otetta tästä kaikesta. Ennen ei annettu näin kamalia sotuja kellekkään. Lapsi on kirottu niin kauan, kuin hän kantaa tota kamalaa pedonlukua!

• Nimetön

EI LAPSI OLE KIROTTU, LUKEKAA ILMESTYSKIRJAA PUUPÄÄT,

LAPSI ON VIATON TUOHON NUMEROON,

• Lopeta heti. Sinähän varsinaisesti LIETSOT.

• missvihtahousu
        Nimetön kirjoitti:

EI LAPSI OLE KIROTTU, LUKEKAA ILMESTYSKIRJAA PUUPÄÄT,

LAPSI ON VIATON TUOHON NUMEROON,

No en se määkään sitä merkkiäni ite valinnu joku vaa sen mulle antoi..terveisin...(hmm varsinaisia valopäitä nää vl:t...)

• missvihtahousu
        vauksal kirjoitti:

Lopeta heti. Sinähän varsinaisesti LIETSOT.

aimäävai...mitenjustmää

• missvihtahousu
        vauksal kirjoitti:

Lopeta heti. Sinähän varsinaisesti LIETSOT.

No voi anteeksi kamalasti...onkos sinutkin jo lapsena opetettu pelkäämään olemattomia...?hmmm...sama täällä...mutta pääsin aikuistuttuani mörköpeloista...

• Nimetön

0666 EI OLE raamatussa esiintyvä pedon luku. Ei siinä ole nollaa edessä. Ja mikä ihme teitä vaivaa? Ne ovat numeroita! Pelkkiä numeroita! Vieläkö tällaista taikauskoista höpinää näkee?

• egwfe

Ei se tee mitään pahaa.

• uskovaiset

Alko oikeen vituttaa taas tämämkin juttu.. 666, pedon luku PYH !!! Kyl pitää olla tyhmä jos uskoo johonkin jumalaan tms.. Eikö ole luonnetta tajuta totuutta ja antaa tämä sotun olla lapsella.

P.S.Mä varaan luvun 123 sit omaks jos se näin menee

• maskeeraaja

Luin näitä vastauksia ja mietin että onko näiden kirjoittajat aikuisia....Kunnioitan yleensä ihmisten mielipiteitä kun ne tuodaan asiallisesti esille mutta täällä tuntuu olevan useampi vaan soittamassa suutaan...ja purkamassa omaa pahaa oloaan...Arvostan kaikken teidän kirjoituksia jotka kirjoitatte toisia kunnoittaen...Antaa jokaisella olla omat mielipiteet ja olkaa asiallisia.
      Vaunan sotu on 666, luku muiten joukossa jos siitä ei tehdä muuta. Tiedän tarkkaan myös mitä Raamattu siitä sanoo, mutta eihän autonkaan rekisteri jos se on 666 ole luku vaan auto...

• nummero

ja vain hölmö uskoo moisiin satuihin muutenkaan.

onko siis 0,666 myös pedon luku 0,0666 tai 6,66

aikuiset ihmiset! muka....

• ökkökökökö

Mistähän porukat keksii noita "pedon luku" satuja. Ihan sama kun muka 13 on epäonnen luku...voi pyhä yksinkertaisuus.

• 0666

minulla on ollut jo neljäkymmentä vuotta samainen tunnusloppuosa,enkä ole siitä kärsinyt.virastoissa ynnä muissa ei se,kuin joskus herättänyt hilpeyttä lähinnä.
      herttaiseksi minua lähinnä on luonnehdittu.
      vaikka mieheni voisi olla toista mieltä,hih..
      ei paha ole,numeroita vain,joskus itseäniänikin mietityttänyt,mutta faktat pöytään,niin rauhoittuu..

• Salriella

Niinhän sitä sanotaan, että 'ei nimi miestä pahenna, jos ei mies nimeä.' Eiköhän sama päde tyttölasten sotuihinkin.

• pilkku pois vaan...:-D

• o666 myös

Minulla tämä on ollut taakkana jo kohta 40 v. Aina siitä saan kuulla! Olen miettinyt vaihtoa mutta olen niin taikauskoinen et ehkä en sit enää selviäkään rakoista jutuista kuten tähän asti. Eli pelko estää myös muutoksen. Kiva kuulla että meitä on muitakin. Olen joskus miettiny kokousta 0666 loppuosaisille,,,

• ..............................

TURPA KII

• Pedonmerkki on PAHA merkki

Ei hyvänen aika, kun näin saatanallinen sotu annettu lapsraukalle. Eikö vanhemmilla ihmisillä ole sen verran vastuuta, ettei anna tällasia kamalia sotuja lapsille.
      Aikuisia ihmisiä pitäisi vähän opettaa vastuullisuuteen. En näe hyvänä, että lapsiraukka saa näin kamalan luvun kannettavakseen!
      Kaikki aikuiset, päättäjät ja isot herrat mukaanlukien, pientä vastuuta hei haloo.

Kenellekkään lapselle ei saa antaa näin perkeleellistä sotua PISTE!

• Melkosta PASKAA !!!!

Manaaja oli pelkkä ELOKUVA ja ellet oo täys hullu / vitun dorka niin et ota kaikkee todesta mitä telkkarissa esitetään ;))

• wiccax95
        Melkosta PASKAA !!!! kirjoitti:

Manaaja oli pelkkä ELOKUVA ja ellet oo täys hullu / vitun dorka niin et ota kaikkee todesta mitä telkkarissa esitetään ;))

pelkkää paskaa. Mä luin kerran yhestä naisesta jolla oli okkultismi! Se näki aina unessa että sen tutut meni kauppaan ja sit ne kuoli sen unen aikana!!! Pelotti nukkua monta yötä :( Ja se juttu oli ihan arvostetussa lehdessä! Että silleen!!!

• magust
        Melkosta PASKAA !!!! kirjoitti:

pelkkää paskaa... Mä luin kerran yhestä naisesta jolla oli okkultismi! Se näki aina unessa että sen tutut meni kauppaan ja sit ne kuoli sen unen aikana!!! Pelotti nukkua monta yötä :( Ja se juttu oli ihan arvostetussa lehdessä! Että silleen!!!

• buster
        magust kirjoitti:

pelkkää paskaa... Mä luin kerran yhestä naisesta jolla oli okkultismi! Se näki aina unessa että sen tutut meni kauppaan ja sit ne kuoli sen unen aikana!!! Pelotti nukkua monta yötä :( Ja se juttu oli ihan arvostetussa lehdessä! Että silleen!!!

okkultismit hanurissas :D

• Höhheli

Ei vanhemmat sitä sotua lapselle anna!

• sitä pipoasi

hihhuli ja nido lärvisi umpeen hetkeksi :D

• opi tajuamaan lukemaasi
        Höhheli kirjoitti:

Ei vanhemmat sitä sotua lapselle anna!

Vanhemmat ihmiset sen antavat, koska vauva ei osaa itelleen mitään sotuja antaa aamen.
        TÄssä tarkoitettiin siis vanhempia ihmisiä pikkuisen ottamaan vastuuta, Aamen!

• eps

pedon luku oli kyllä 616, os sekään nyt mitään tarkoittaa, uskomuksia kaikki tyynni.

• donnaanna1

Minulla itselläni on sotu joka on samanlainen eli 0 ja 3 numeroa eikä se minua ole haitannut päin vastoin on helppoa kun voi mustaa sen helposti. Voin ajatella olevani erikoinen sillä näitä numeroita ei ole kaikilla ovat vähemmistöä.

• Pörde

syntynyt 060606 klo 06.06 sekunteja en viitsi enään mainita. Voi ku olis onni jollain tapaa täsä elämäsä.

• Suomessa

ei enään pistetä auton rekisterinumeroihin
      kyseistä numerosarjaa.

• ottaa

poiss.. t 665.

• BRUUSEDD

ei miulla mietiytä yhtään

• ne juntit elävät?

Uskomatonta, että vielä vuonna 2008 löytyy niin juntteja ihmisiä, jotka taikauskoisesti pelkäävät numeroita. Voi herranen aika sentään.

• armakeedon

Kyllä näkee selkeesti sen, että elämme armageedonia! Viimeisen ajat menossa ja saatana on ottanu liian suuren vallan tästä universumista.

Ihmiset eivät kaihda enää mitään. Ei osata edes pelätä oikealla tavalla pedon lukua. Peto on nimittäin jo lähestulkoon jokaisen ihmisen sydämessä valitettavasti :(

Uskonnollisuus murenee, Jumalalle heitetään piutpaut ja kirkon arvostus murenee. Raamattu käy korkeintaan enää perspaperiksi, eikä sitä osata enää pitää Pyhänä kirjana. Jopa useat papit kyseenalaistavat raamatun paikkaansapitävyyden. Näkee, että saatana tekee tuhojaan ihmiskunnassamme!

VAROITUS:
      SOTU ON VAIHDETTAVA VIIPYMÄTTÄ!!
      IHMISET EIVÄT TAJUA, MITÄ SAAVAT AIKAAN TÄLLAISELLA.

• damienss

voi saatana!

• Epäonnen soturi

No voi hurja. Mun loppuosa on 013. Ja kaverilla oli auto, jossa rekkarissa numerot 666. Pärjäilty on.

• Ihmiset ovat olevinaan kristittyjä, mutta sortuvat taikauskoon, kun muka jollain luvulla on paha enne.

• kehtaa

täällä toiset kärvistelee vauvakuumeen kanssa - joka ehkä vuosienkaan jälkeen ei realisoidu toivotuksi jälkikasvuksi.
      MITÄ HELVETIN VÄLIÄ jollain sosiaaliturvatunnuksella on, jos lapsi ON SAATU ja vielä terve?

• maipuli

Meillä ei meinannut pappi suostua kastamaan poikaamme nimen kysyttyään. Yritti vaihtaa nimien järjestystä, kertomatta syytä. Kovan taiston jälkeen suostui kertomaan että kun nimet kirjoittaa allekkain, niinkuin hän oli tehnyt, muodostuu ekalle riville nimiyhdistelmä peto! Emme todellakaan suostuneet mihinkään erikoisjärjestelyyn, nimet olivat osittain suvusta, ja mielestämme perinteiset ja kauniit. Pappi oli aika vanhahtava muutenkin, tuli suorittamaan toimituksen kotiin "kovat" kaulassa musta kaapu päällä. Seuraava asia mihin kaste meinasi kaatua oli, ettemme ole aviossa, eikä myöskään kummeiksi pyydetty pariskunta ollut edes kihloissa!!! Kyllä oli siinä kastetilaisuudessa draamaa kerrakseen, eipä suostunut pappi jäämään edes kahville! Ai niin, yksi kummeista joutui auto-onnettomuuteen tullessaan, ja näin ollen myöhästyi tilaisuudesta, sylikummi katkoi kastetta edeltävänä iltana kätensä, suoriutui tehtävästä kuitenkin mahtavasti. Että jos joku voi mennä pieleen, niin sitten varmasti kaikki! :)
      Muuten aivan ihana tilaisuus... :))

• dssasad

vähä ois mageeta jos ois tollanen soto :D meikä haluais

• uskoton piruparka

mun molemmilla lapsilla on 3 kutosta hetussa, toisella jopa 4 (6666-extra evil). musta se on vaan mahtavaa..
      Muistakaa kansalaiset, että synti voittaa. aina.

• muistaa

0666 on helppo muistaa.

• 038K

Hetu syntyy näin: syntymäaika muodossa ppkkvv eli tänään syntynyt 160908. Loppuosa on nimenomaan tänä päivänä syntyneen järjestysnumero 001,002,003 jne, tytöillä parillinen, pojilla parillinen ja neljäs merkki joko numero tai kirjain. Loppumerkki muodostuu kun synt.aika tunnusosa eli 160908003 jaetaan 31:llä, jakojäännös määrää viimeisen merkin. Sitten se välimerkki, joka oli 1800-luvulla syntyneillä , 1900 luvulla syntyneillä -, 2000 luvulla syntyneillä A ja arvattavasti 2100 luvulla syntyvillä B.
        Hetu annetaan kun ilmoitus tulee väestötietokärjestelmään, useimmiten suoraan synnytyssairaalasta.
        Hetun vaihto on mahdollista ainoastaanb silloin, että tullut virhe syntymäaikaan tai sukupuoleen!

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7171
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      59
      4757
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4731
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      3889
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3818
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      217
      3787
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      26
      3363
    8. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      51
      2731
    9. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      38